![]() |
Citaat:
Behalve een zwarte snor, is mevrouw Es een leuke, gezellige tante. Elk vrijdagavond krijgt ze verschillende gasten over de vloer. Iedereen kan zijn/haar eigen ei bij dr kwijt. Dat tante Es niet discrimineert blijkt wel uit de verschillende gasten die ze keer op keer warm verwelkomt, met wel geteld, vier zoenen. Ze maakt je af en toe wel belachelijk maar je moet het haar maar niet kwalijk nemen, ze is al wat aan de oudere kant, en heeft dus ook zo haar opvliegers. Pa Paul |
Querine
Een Frans meisje dat zich in Nederland verveelt. Pa Paul dus. |
Een jongen die blond is. Met oranje achtig haar. En sproeten. wat vierkant gebouwd :p
Corin |
Corin (naam voor een kat?)
Lief blond jongetje, zit op scouting en is een buitenpersoon. Houdt van pindakaas (?) Fred |
Citaat:
Roos. |
Citaat:
Aan een heel lief meisje, met bruine krullen en een lekker kontje :D :cool: (y) |
Roos: met zwarte oogschaduw/potlood overladen gothic meisje, die depressiever overkomt dan ze werkelijk is want ze is eigenlijk lief en vrolijk.
Marijke |
Citaat:
Marijke: Een lief boerinnetje. Wacht dagelijks op de komst van de kleinkinderen. Wouter. |
Citaat:
Wouter....uuhm...een klein blond jongetje met sproetjes, heel schattig. Marja |
Citaat:
Lise |
Burgerlijk, conservatief meisje met bruin of donkerblond haar. Ze is lang, sportief en blijft op advies van haar ouders om met mensen uit de betere stadswijken. Ze is intelligent, maar soms arrogant
Marnix |
Domme hippie die teveel naar black metal luistert.
Floris-jan. |
Heiligaard met begelde middenscheiding in haar en grote blauwe ogen waarmee hij overal onderuit komt. Wel succesvol in de liefde, ookal blijft het vaak niet lang aan.
Arjan |
Arjan
een op en top voetbal fan elise |
Citaat:
Erik-Henk |
Citaat:
Paola |
Paola--> leuk, gezellig halfbloedje ;)
Kirstin |
Citaat:
Kirstin: Denk ik meteen aan Kirsten Dunst (sp?): mooie vrouw, slank, lange benen, mooi figuurtje, blonde haren... :o Willem |
Citaat:
|
Oe Willem,
Droge, creatieve persoon met humor en een beetje boerenkarakter. Jorn |
Citaat:
Cécile |
Citaat:
|
Cecile
Een lief aardig blond meisje. Die netje draagt. Qökhan |
Citaat:
Sorry he. :o Mireille |
lol mark :p
Een domblondje met sproeten me en leuke vriend. Levent |
Citaat:
Mãlini |
Een marokaanse jongen die heel goed is in wiskunde.
Dervis |
Citaat:
Citaat:
Daphne |
dik meisje bij wie dr shirtjes doorschijnend zijn :(
Gido |
Een jonge die afrikaan is en goed is in tennis.
Arzu |
Citaat:
Arzu: Een Peruviaan of een Inca. Nadine |
Een hollandse meisje. Met kapsones die denk dat ze alles beter weet.
Zohra |
Citaat:
Zohra: (je kiest wel allemaal buitenlandse namen uit, he?) Ik ken een Zohra, een Marokkaans meisje. Kapsones, vind zichzelf da bomb, loopt er hoerig bij tijdens het uitgaan, laat zich neuken door wat los en vast zit. Noortje |
Citaat:
Noortje Een aardige hollandse meisje met rood haar en sproeten. Dat 2 beste vriendinnen heeft Ik dacht ik neem geen buitenlandse naam meer :p Laten we hey simpel houden.. Jan Pieter |
Citaat:
Meike |
Citaat:
Anja |
Een aardige sociale meisje, die door iedereen wordt geliefd. Maar tegenb haar vijanden erg kattig kan zijn. Haalt normale cijfers 6 en 7
Semra |
Het knappe turkse meisje met de grote krullenbos. Gaat alleen om met haar eigen 'clan'.
Natasja |
Citaat:
(weet ook niet waarom) Krista |
Krista: slim meisje, een beetje wereldvreemd. Mooie ogen donkere haren... tikkeltje verlegen
Anna |
Blond meisje met bruin haar. Die veel geeft om de mede mens. En behoorlijk slim is.
Ghalid |
Ghalid? Een lieve verlegen jongen met donkere krullen die weet wat hij wil.
Tessa... |
Blond, sletterig. Maar wel enthousiast en ambitieus. Heeft veel vrienden.
Maaike |
Meisje met zwart gekleurd haar, klassieke schoonheid (vraag me niet hoe ik erop kom) grote blauwe ogen. Populair.
Daan |
drukke, stoerdoenerige jongen van een jaar of veertien met een wipneus
of meisje/vrouw van rond de 25 met lang donkerblond haar, spontaan, doet een sociale hbo opleiding oh hee een nieuwe naam ehm Theodoor |
Citaat:
Mickey (voor M en V) |
Citaat:
Voor vrouw: een lief klein meisje met hippe Ot-en-Sien-kinderkleding en blonde haartjes. Brutaal en grappig. |
Ooooooh, nieuwe naam.
Sorry :o Uhm... Jostijn |
Citaat:
Kyara |
een arrogant meisje die veel vrienden om zich heen heeft. Knap en met de mode mee.
Floor |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40. |