![]() |
Citaat:
|
ik eerste jaar nog niet, en ik wil in rotterdam toch niet op kamers.
maar dat 2e deel uit je post ga ik zeker wel doen :D |
als ik op kamers zit kan ik vast wel een keer een paar dagen de tijd nemen om salvia, mescaline, 2-cd en lsa te proberen. Weet nog niet in welke volgorde en welke hoeveelheden...
|
oh, en niet tegelijkertijd...
|
:d
|
lol, dat zou wel sick zijn. :|
op t moment een overdosis aan slaaptekort, maar ja facultatief les. :p |
stronken hash woda tosti's
|
paradiso paradiso.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fuck yeah, ik ga San Pedro doen. Ik wil 600 mg mescaline binnenkrijgen. Als de info die ik las klopt iig. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nuchter kan ook leuk zijn :o |
|
Citaat:
|
Citaat:
Denken mijn ouders dat ik mijn kamer een beetje opfleur, hoef ik niet heel veel aan te doen (ben ws. toch vaak van huis) en als'ie groot genoeg is... :D |
Citaat:
Die uitspraak is trouwens best incorrect, er zijn aardig wat RC's die niet illegaal zijn. |
2-cb is iig illegaal, dat weet ik.
2-cd, wat zijn daar dan de effecten van? wat is het verschil met 2-cb? (ja, ik ga ook nog even erowid erop nakijken :) ) |
is blunt vloei nu illegaal of niet en waarom :confused: :p
|
op erowid staat verdomde weinig over 2-cd, alleen dat het te vergelijken is met 2-cb... doi, nee, dat had ik niet verwacht... :o
|
blunt vloei zou zwaar gisftige stoffen bevatten en mag derhalve niet meer verkocht worden
|
alsof de rest wat drugsgebruikers roken niet zwaar giftige stoffen bevat :D
|
Citaat:
:D |
iets met bier (y)
|
ik ga naar het COC vanavond. Mijn broertje treed daar op. Heb zojuist een vork ingeslikt!
|
Citaat:
|
wast maar waar
|
Citaat:
|
OntopiC; skunkmix & water :) I feel good yeah yea-eah :)
|
|
Jointje plus Angelfire equals slapen? :confused:
Nog n uurtje jongens, en dan gaat ik in de rij staan om een akoestisch IZSOPP topic te openen. Vast nog meer ontopic dan ik nu al ben. |
het was kankervet @ nighttown. + nog steeds op. + grote stuiters.
|
Citaat:
|
ik vond er geen flikker aan, kut muziek, kut mensen :rolleyes:
|
Gister vage shit :s .
Ik ben naar arnhem geweest, beetje poolen en daarna even langs de shop. Ik fiets naar huis toe, nogal "stronken" en vanuit mijn ooghoeken zie ik gewoon een fucking krokodil, ik schrik me de tering en wijk uit naar de andere kant van de weg. Het waren dus een zooi takken die langs de kant van de weg lagen. :s :D |
Ik was gister echt zo stoned als een garnaal :D. Luilak is echt goed. Ik ben hallo schreeuwend naar iedere voorbijganger naar huis gefietst :D. En dan al die mensen raar zien kijken om 5 uur s'ochtends :D.
|
Citaat:
|
http://www.thetruthforyouth.com/New%...s/ww/index.htm
Trüe kvlt. Ik hou van die comics daaro. :D En de andere... "Sebastian, Corinthians 6:9-11 says "Homosexuals will NOT inherit the kingdom of God" -- but it goes on to say that's what some of you WERE." "WERE? This EMT guy and people in the Bible were homosexual... and changed? S-So I can change too?" "With GOD's help you CAN!" Haha, hoe fucking geniaal is dat. Een christelijke site Truth for youth die homo's afzeikt en kinderen vertelt dat Jezus ze hun zonden kan vergeven en ze schoon kan wassen. :D (Is dat laatste niet een beetje... ehm... gay?) En ze gaan op de condoom-afzeik-tour. :D Maar nog niet in de eerste plaats omdat je ziektes kan oplopen of zwanger kan worden, nee hoor. Het ergste is dat je iets doet waar GOD het mee oneens is. :mad: Een arts die abortussen uitgevoerd heeft beseft dat hij moordenaar is. Maar hij accepteert GOD en wordt vergeven. :cool: "You took your best shot, Satan. Now the youth of America are fighting back!" "With GOD's help, we are legally SMUGGLING BIBLES into PUBLIC SCHOOLS to STOP THE VIOLENCE!" "Don't you KNOW that evolution is basically a RACIST concept?" Aahhhh, zalig, christelijke propaganda. Lekker met een flinke joint in je muil en een krat Jupiler naast je stoel genieten. :cool: |
I've seen things, I've seen them with my eyes, I've seen things, they're often in disguise.
Like carrots, handbags, cheese, toilets, Russians, planets, hamsters, weddings, poets, Stalin, Kuala Lumpur, Pygmies, budgies, Kuala Lumpur. I've seen things, I've seen them with my eyes, I've seen things, they're often in disguise. Like carrots, handbags, cheese. :cool: |
Ik kan hem meepraten. En als je hem lang genoeg gaat draaien dan gaat de tekst vaut lopen met het beeld ;)
|
Als je hem NOG langer laat lopen, gaat hij weer gelijklopen, voor een tijdje. :cool:
|
bier + lannen == (Y)
|
LOL komt nu Barenaked Ladies - Alcohol op :D (Y)
Citaat:
|
moederneukende dagelijkse blogs zijn fucking offline (N) (N) (N) (N) (N)
|
zat anime kijken is grappig, maar ik kan niet zeggen dat het een aanrader is... ik snap ergeen zakvan :D
|
Gisteravond een feestje gehad (Y). Lekker gezopen en geblowd en om 5 uur helemaal vertiefd in slaap vallen (Y). Vanavond gaan we een aquarium verschonen. Een of andere vissenziekte er zijn er al 3 dood...
|
whiskey
<3 Jack Daniels is trouwens wel een aangename bourbon, maar ik heb het toch liever Schots (terry :bloos: :o ) . Maar ach, pa kan het niet meer verdragen en zodus is het gratisss. Lalala. Gister hebben we tot 4u in Breda int pandje zitten waterpijpen met appeltabak, bongen met weetikhetwatvoorlekkerewiet en nog iets... oh ja, bacardi gezopen ^^. Lang geleden dat het nog vroeg in de ovhtend en vagelijk stoned was toen ik thuis kwam <3 |
ik ben zo verschrikkelijk verliefd...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |