![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
eten en batterijen
:( en een goed humeur door mn date gister.. wraauwr. Dat dan weer wel. |
brood
energy drink salami |
cd's!
Somting Corporate - North Death Cab fc - Transatlanticism Jurassic 5 - LP Groove Armada - Goodbye Country Junior Senior - dddd dont stop the beat St Germain Tourist Jamiroquai - Travelling Without Moving Dolly Parton - Her Greatest Hits The Very Best of Aretha Franklin Best of Diana Ross & The Supremes Sense Field - Tonight and forever Lostprophets - Fakesoundofprogress At the drive in - relationship of command Ultimate 80's dubbel cd(inc Karaoke dvd :cool: ) The greaterst 90's Album en dat voor 100 euro |
|
Citaat:
|
planten
kaarsjes kaarshouders ( :confused: ) |
Citaat:
|
kaartje kraftwerk, nu nog iemand die mee wilt gaan.
|
Citaat:
|
boodschappen
teenslippers |
een kapselboekje want mijn haar gaat eraf.
|
Citaat:
|
5 nieuwe wietplantjes :cool: (y)
|
Citaat:
mijn aanwinsten: geld cadeaubonnen moschino bodylotion lange kralenkettingen een bruine gevlochten riem lipgloss vna biotherm <3 een soort van groen/blauwe, geen turkoois, panty lichtblauw shirt met uhm satijnen mouwtjes ofzo |
Citaat:
|
Een auto.
|
the nightmare before christmas dvd
requiem for a dream dvd portomoneee keelsnoepjes sigaretten (n) |
witte slippertjes met lieve bloemetjes
groenig truitje bij de WE cd's: Heather Nova - Glowstars Limp - ehhh Limp ??? |
Citaat:
|
witte studriem
roze bh met zwart kant & zwarte stipjes een geweldige fohn een kaasschaaf h&m witte slippers met tijgerprint cadeau voor vriendje en nogwat maar dat ben ik vergeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een hoop eten voor RockHard festival dit weekend.
|
wijn
broodje avangarde pff en ik wilde kleren kopen :mad: |
rode gympen van Van Haren.. 6 euro (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: |
- levi's red tab 525 slim fit bootcut, one wash( lekker donker)(Y)
- kangaROOS joe low flower, de zwarte uitvoering ( wit met zwarte bloemen en zwarte accenten) en ik wilde eigenlijk de doggy biscuitschoenen van snoop dog maar die was pas vanaf maat 40 :( - katoenen shirtje met sterretjes en bloemetjes - 4 paar sokken - cosmopolitan - starstyle - code/reload bij de broek - oorbellen - bijpassende ketting - french manicure nagellak - zwarte nagellak - 4 brabantse eierkoeken - veet creme vakantiegeld(Y) |
oorbellen met veertjes
nog meer oorbellen groen shirtje met kant zwart hemdje met gaas&kant&strik sigaretten en een combinatie van een hoofddoek&een haarband. blauw. |
sigaretten
een fles wijn pizza kut poep en pies nou goed verdommeee |
bierrr
wiet |
Citaat:
|
Citaat:
|
witte bh met doorzichtige bandjes
grijs hemdje van de h&m zalmkleurig haltertopje, ook van de h&m |
6 zakken chips
watermeloen sigaretten Parfum waarvan ik de naam vergeten ben en ik ben te lui om te gaan kijken :bloos: Cd: Bassement Jaxx Tandenborstel wasgerief fotokader Ijsssssssssssssssssss :) |
3 shirtjes, waarvan er 1 voor mijn vriend :)
heule mooie, en het was maar 10 euro :) |
- Witte broek
- Witte rok - Roze truitje - schoenen |
3onderbroekies
en n zonnebril |
Citaat:
|
een tostie van turks brood <33 en een icetea op het terras,
daarna nog een kaartje voor dat kermis ding :) |
Citaat:
ik had honger :confused: |
Wierrook,
zwarte sokken, zwarte bh voor meisjes zonder tieten. |
Citaat:
|
Plastic borden en schaaltjes met cliché retroprints die ernstig goedkoop waren en ik heb eigenlijk geen idee wat ik er mee aan moet want het zijn er een beetje heel veel
De 25 cent bakjes maar aan de kat gegeven :o http://img240.echo.cx/img240/7840/dsc000011cw.jpg Verder: hoop food bij de aldi mokken |
Citaat:
...zei de muggenzifter |
wierook, cadeaubon van de hema voor mn moeder, bedank-kaartje voor mn ouders
|
Jivaros Quartet- fever let us there
Hosh- you get nothing Belle & Sebastian- dear catastrophe waitress aldibier koekjes |
System of a Down - Toxicity voor een vriend.
Wafels, crackers, een blikje sinas en sigaretten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |