![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet niet wat ik moet denken.. Leuk weekend gehad.. Gekust..
Maar nu zien we elkaar 3 weken niet.. Zien wat de tijd brengt zeker.. |
Citaat:
Ontopic: Beloofd is beloofd. Zie eigenlijk niet in hoe dit ooit fout kan gaan, als er van beide kanten goede wil is. Maar ja, dat geldt natuurlijk voor de meeste relaties. |
Citaat:
|
ik houd van het woord relationeel
dit is een leuk topic ik voel me blij, want ik vind relaties leuk. jammer genoeg vind ik een hoop van jullie kut en kunnen we dus niet samen chatten, jammer, ik heb zo veel te vertellen :):):):):):):):):):):):):):):):):) |
Citaat:
|
Citaat:
kusje |
Citaat:
|
alles gaat goed, ik erger me alleen als hij niet zegt wat er scheelt en dan doe ik dom en dan schrikken mn vrienden/innen. maar daar lachen we dan mee (y)
|
Helemaal niets eigenlijk. Ik voel gewoon helemaal niets. :|
|
Citaat:
Ga ergens anders zeiken, snol (n) |
:)
|
Goed, alleen wat minder dat die een eindje verderop woont. Maar we zien elkaar regelmatig en het gaat goed :).
|
Citaat:
|
Citaat:
kusjeee |
Citaat:
tot msn kusjeee |
:D
Damn het gaat goed. Een half jaartje nu al! Zonder ruzie of ander gezeik, we denken gewoon over bijna alles het zelfde en zoniet dan niet hè... Het is gewoon heerlijk om bij haar te zijn, dan is gewoon alles goed, geen gezeik of wat dan ook... :D Een welgemeend WOEi! is wel op z'n plaats :D |
Citaat:
Oke, ik begin nu te twijfelen... Is dit nu serieus of niet? Want een 19jarige en een 18jarige die zo praten is best wel eng eigenlijk...:o |
wat bedoel je smobbo? :(
|
ja er ontstaat hier iets moois en jij loopt ons belachelijk te maken :(
|
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- muziekvlinder schreef op 24-07-2005 @ 17:26 : misschien zijn het inderdaad de hengelose jongens.. -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
|
:D
nee, die zijn erger |
jezus.. wordt zo gestoord van vriendinnen van vriendin
|
Hij is lief... :o
|
Ik ben helemaal verliefd. Maar vandaag beetje stom tegen hem gedaan.. :s
Ik sliep bij hem, en vandaag ging hij de hele dag allemaal dingen doen. Het was de eerste keer en hij zei niets toen ik beneden kwam over eten, maar keek dom tv. En daarna moest hij dus al die klusjes doen. Toen ben ik maar na huis gegaan. Maar hij is super lief, hij baalde zelf ook van al die klusjes (caravan schoonmaken en opzetten, en pa helpen) Misschien komt hij nu vanaaf bij mij slapen :D |
Dit topic is gewoon nog kutter als de vagina van een flink uit de kluiten gewassen brontosaurus.
|
Citaat:
|
ik heb zin om gewoon bij hem zijn.
|
Citaat:
|
relatie met de verkeerde, verliefd op de verkeerd, maak er weer lekker een zooitje van :o (n)
|
Ik dacht even: 'Nu!'
maar toch maar niet. En ik snap het ook niet. En ik wil het wel. En verdomme die rotvarens ook. |
Wat hebben varens met jongens te maken? :D
|
Citaat:
|
Euhm, ik was een week eerder terug gekomen van vakantie. Tja het was saai en we kregen toch de helft van het geld terug.
Ik heb 'm nog wel even kunnen zien maar nu zit hij in salou :( Met z'n vriendjes Gelukkig is het geen leeghoofd en is die 18 dus kan vast wel op zichzelf passen :D Zolang er maar geen meisje aan te pas komt :cool: Jaja ik vertrouw hem wel.. Maar ik kan hem ook niet bellen ofzo omdat hij z'n mobiel niet meegenomen heeft(ligt bij mij) omdat 'dat teveel geld zou kosten zoals vorig jaar' |
Citaat:
|
Moeilijke keuze..
introductie week van de universiteit of een hele week alleen met hem thuis help:( |
Citaat:
OT: ik weet niet meer wat ik wel/niet wil :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
"goh, waarom was je niet op de introductie week, het was heel gaaf!" 'Ik wou graag bij mijn vriendje zijn' |
hadden we afgesproken dat ik vanmiddag naar hem toe zou gaan, krijg ik om kwart voor 9 ( :| ) vanochtend een smsje dat hij toch gaat werken en dat we vanaaf wel afspreken
smst ie me wakker én stelt ie me teleur.. grrr mannen :o |
Whoeii hij belt me net vanuit een telefooncel in spanje :D
|
Citaat:
Dat je er überhaupt nog over twijfelt. :s |
Ja.. zo zat ik ook al.. maar we wonen zo ver uitelkaar. En als we samen zijn is er altijd wel iemand bij.
Het zou ook geen realistische keuze zijn natuurlijk. |
Citaat:
|
nog altijd (y) :o :D <3
:bloos: |
Goed! Het was zo fijn om hem weer te zien. Hij was erg moe van de vlucht en viel (na de sex :evil: ) heel lief naast me in slaap. Heb toen nog een halfuur naar m liggen kijken en me zitten bedenken hoeveel ik van m hou :)
Heb heel erg met m te doen omdat de vriendschap met z'n beste vriend waarschijnlijk over is, en probeer er voor hem te zijn, maar dat vind ik wel moeilijk. Het is nl. dezelfde knul die lullige dingen over me zei (heb er nog meer gehoord. "wanneer ga je nou s vreemd?" "Thijs z'n vriendin is gewoon een kutwijf" etc...), maar ik doe m'n best. En hij zei dat ie vond dat ik m goed steunde, dus t lukt nog ook :) |
Blurgh. :o
|
Citaat:
(pm volgt, zit nu op m'n werk) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |