![]() |
lekker. rrrrrr... :o
|
Mh, goed :D (y) Ik maak me ook altijd druk om niks. Wat heb ik toch een lief vriendje, verder.
|
Heerlijk goed, zometeen gaan we uit eten. (L)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
OT: ik mis hem en wil even aan hm ruiken, nu maar hopen dat hij morgen tijd heeft, anders wordt het sowieso niet eerder dan vrijdag. :( |
Meneer de charmeur slaagt er goed in mij aan het lijntje te houden.
Oeh morgen weer even naar kantoor :D |
Ik mis hem.. En nee, niet zo'n beetje ook. Maja. <3
|
Citaat:
en nu is het vaag of we iets hebben :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Kijken hoe hij reageerd... |
Citaat:
|
prima. Heb weer een heerlijk weekend gehad met m. :)
|
erger kan niet....ben net gedumpt, dat gevoel went nooit.. zeker niet als je dacht dat het de ware was :confused:
|
@Annie(K)
Zelf: geweldig :) net weer een weekendje samen geweest en hij is zo lief voor me.. we hebben het zo ontzettend fijn samen! Ik heb nu echt het idee dat het hartstikke goed gaat tussen ons :) |
Het gaat al wat beter.. Maar van jongens hoef ik nog even niets te hebben.
|
Goed, hoewel ik me toch stiekem nog een beetje zorgen maak. Mag ik hem niet dit ene kleine dingetje vragen niet te doen? En verder niets? Dan ben ik toch niet idioot claimerig? :o
|
Citaat:
|
Gewoon beetje flirten :)
|
heel erg fijn, allemaal! Hij is echt een schat, en ik ben ook een schat als ik bij hem ben ;)
|
Citaat:
|
goed, al bijna 4 maanden ontzettend verliefd.
we zijn plannen aan het maken om samen naar euro Disney te gaan :) |
Lief. Ik vind hem lief en ik voel me lief. Lief lief lief lief.
Woensdag is hij jarig... zou willen dat ik hem als eerste een felicatiekus kon geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Na een rotweekend ben ik weer helemaal happy vandaag.
Lekker zitten kletsen op msn en afgesloten met een nogal uh erotisch getint gesprek :o ;) |
Citaat:
Zelf: Vanavond komt hij niet online, hij gaat naar een of ander concert van Dream Theater... :( Wat zal het rustig zijn, op MSN... |
Uhm weekend was weer super :) Lekker uitgeweest sinds een redelijk lange tijd met mn vriendin! :D
|
Citaat:
|
Had dr wel even willen spreken ofzo.
|
don't know... :(
|
Het zou in principe kei goed moeten zijn.
Maar ik zit weer 'es te kloten in mijn hoofd.. :s |
Ben gisteravond naar hem toegeweest. Boven op zijn bed gelegen, The perfect stom 'gekeken'.
Hij heeft zo'n goed handenwerk. Zalig gewoon :o |
Citaat:
|
:mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben verliieeeefd en het weekend was (L)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blegh :o
|
Citaat:
|
hopeloos :( (n)
|
beetje verwarrend
vind die nieuwe jongen best leuk, maar ken hem eigenlijk helemaal niet, ben benieuwd hoe woensdag gaat :) maar mn soort-van-ex vind ik nog steeds ook erg leuk, en van hem hou ik ook echt maargoed, ik zie het wel, eerst woensdag maar afwachten.. |
:)
|
wha hij heeft gewoon gebeld! hij zei gisteren dat ie nog zou laten weten waar en hoelaat we zouden afspreken, maar ik dacht dat hij het wel vergeten zou zijn of geen zin meer had, maar niet dus!
hij is wel lief :) |
Hij weet ook precies te geven wat ik nodig heb... http://img.photobucket.com/albums/v6...ieverliefd.gif
Ik kreeg die grijns niet van mijn gezicht vandaag :D |
vrijdag! ieks!
Whaaah vlinders enzo! :D |
<3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |