![]() |
ook zin om ontopic te geraken
aber geen shag geen vloei geen wiet/hasj :( |
Citaat:
Wij roken een verjaardagsbaab voor de Bruud |
hehe!!
redding is nabij bezoek met shag vloei wiet :cool: |
woei!
|
hello ls :)
|
Had ik me daar toch bijna in het verkeerde topic gereageerd...
Juh nog een dag vrij :D. Morgen werken en zaterdag en zondag ook weer vrij :). |
Citaat:
Jeff die voor pampus op de bank lag.. Helemaal dood. |
Citaat:
Hij heeft uiteindelijk nog op de bank gekotst Ik heb Stef nog wel teruggepakt voor die kutbal. Ik heb m voor z'n bek geslagen met een kussen waar diezelfde Jeffrey op heeft liggen slapen :evil:. |
Citaat:
Die grote groene ronde zeker, die komen hard aan gek. Ik weet niet wat Jurr had voor een spul, maar erg slecht was het niet. Wat hebben jullie nog gedaan toen wij weg waren? |
Citaat:
Jurr die had een mixje en die deed het m inderdaad behoorlijk goed ja. Ik heb samen met Stef Jeffrey nog een uur ofzo lopen ergeren. Op een goed moment vond die het echt niet leuk meer en ging ie echt vaag doen. Of dat serieus was durf ik te betwijfelen aangezien we het hier wel over Jeffrey hebben ;P. |
zeekomkommer powerrrrrrrrrRRRRR
|
Citaat:
|
Dat zpul blijft een week aan je huid kleven, weet!
|
Citaat:
Ik vind het eigenlijk wel tijd om ontopic te geraken maar dan moet ik helemaal op en neer naar de pinautomaat en de shop :s. |
En het is er nog niet van gekomen. Ik denk ook eigenlijk niet dat het een heel goed idee is om nu te gaan doen...
Damn verveling sucks. |
Citaat:
Mja.. Stef verdiende m wel zeg, kutgeintjes.. kutbal.. Ik had echt vanmorgen een killer-hoofdpijn. Maar dat kan ook komen van het leuke mixje van Jurr. Hij had mij niet opgesloten, godzijdank.. had 'ie moeten proberen.. :mad: .. Dan test ik mn kung-fu op m uit.. Nouja.. Jeff lag m zwaar te spacen.. dus volgens mij hadtie zoiets van "Laat mij godverdomme spacen". Can't really blame him. |
Citaat:
Stef en ik hebben zegmaar een compleet arsenaal aan foute gay truckjes tevoorschijn getoverd om hem te focken en dat is goed gelukt :D. |
Citaat:
Ik wil niet weten wat voorn foute gay-truukjes jij en Stef met zn 2'en kunnen, Wim. Zeker niet in combinatie met Jeff. Wel zielig voor Thijs though.. en Jurr. |
Citaat:
|
Citaat:
Het viel wel mee we hebben m alleen maar een beetje gefockt door over z'n dijbeen te aiien enzo. O ja we hebben m aanbeden en omhelsd... Of naja Stef heeft ons omhelsd en ik deed vrolijk mee :D. |
Citaat:
Stef kan Jeffrey, Inge en ik in 1 keer omhelsen.. :eek: En dan past Rob er nog makkelijk bij ofzo :p . |
Citaat:
|
iig flink in de warrie
|
Mdma + lekker hash + eigen kamer in groningen eindelijk = de shit jongens^^, oldsk00l rock 'n roll party hier:D!!!
Geniet ervan, Augustus! |
|
NICE:D!
Ik ben net via de Andy milonakis show (gewonload, hoe lame:P) erachter gekomen dat ze in de VS ook de "metro" als gratis krant hebben^^. roflmaocopterlolzor+carepolice^^ |
Totaly owntopic
|
iveauw stinkt
|
Niet ontopic, maar ga vanavond waarschijnlijk voor het eerst paddo's gebruiken.Heb al een vriend zover gekregen dat hij er nuchter bij gaat zitten.Zometeen chille muziek verzamelen,ben benieuwd :eek: .
|
Citaat:
|
Citaat:
wel ontopic; westmalle & eigen wietjes |
LOL Wim is vergeten uit te loggen op deze pc toen we hier meeting hadden. :')
groetjes, deadlock/bas |
Trouwens, mijn ene slang heeft mijn andere slang opgegeten net.
Ik heb foto's van de dikte van de grote slang. Nou moet ik er dus een andere voor komen. |
Citaat:
Maandag maar ff langs de huisarts. Een collega vertelde me vandaag dat die dezelfde symptomen had als ik (hele nare hoest en een wazige pijn in de keel) en die bleek uiteindelijk longontsteking te hebben :eek:. |
Toevallig nog sex met vogels gehad deze week?
|
Citaat:
AFSCHIETEN!!! ALLEMAAL!!! :MAD: |
Hear hear!
Anders trippen we binnenkort allen stevig op de H5N1 :D |
Citaat:
|
Is dat een compliment voor mij of de vogels?
|
http://www.focusmag.gr/id/files/5296/Stoned%20Cat.jpg
vrij vruchteloos weekend gaat dit worden, moet aankomende week nogal wat dingen inleveren op school, en ben zelfs op dit tijdstip bezig. Geen D&A voor mij dit weekend. :( |
Oeh Yeah, vanavond naar de shop :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Statiegelddoosjes <3333 Maar ik breng ze nooit terug want ze zijn veel te handig. Zakjes gaan altijd stuk bij mij. tralalalalalalala whisky en strax RPG. |
:nono: LARP :nono:
:p:p Stad vanavond! |
*hik*
dertig man bezoek in de tuin voor n dubbele 50' verjaardag. Veel alçool iig ~ kump good jungskes ik praat geen dialect in taxies |
ik heb mezelf gisteren getrakteerd op een fles apfelkorn
en ik weet niks meer :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |