![]() |
Medicijnen zijn geen tovermiddeltjes
|
en daarom eet ik appelmoes
|
oefententamens resp. 13, 10 en 7 fout.
Dat betekent dat als ik nog 2 oefententamens doe, ik op het echte tentamen -2 fout heb :cool: |
Dode eend gespot vlak voor m'n huis. Eens een belletje gepleegd en nu zien of ik misschien het eerste geval van vogelgriep heb aangetroffen in Nederland. :D (Of was dat al gebeurd?)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben 'em nu net opgehaald. (y) Ik heb goede hoop. :o |
ik zag cha0s gister!
|
Ik zag De Here Jezus eergister :D
|
ahh,
polm, dommelsch en thai sweet chilli (y) eventjes relaxen na een gare dag |
Lichtelijk aangeschoten zijn: (y)
Daar veel meer alcohol voor nodig hebben dan vroegah: twijfelgeval tussen (y) , :confused: en :( |
Gisteravond voor het eerst paddo's gedaan en ik vond het echt, maar dan ook echt super!
Misschien nog een tripreport later, maar ben brak dus geen zin op dit moment. |
mijn computerstoel heeft opeens geen leuning meer.. :eek:
|
|
Kra.
Ik ben verslaafd aan Battlefield terwijl ik het niet eens heb. Ik liep fijn te respawnen op een plekje van ons, word ik 2x achter elkaar afgeknald door een onzichtbare vijand dus de 3e keer ren ik erg zenuwachtig weg zonder geraakt te worden. Lig ik daar te stressen om het hoekje, overal ontploft spul, ik zie beweging, ik kijk en zie iemand op mij mikken 2 meter van mij af. Ik ga door het lint en schiet hem aan flarden en pas als ie dood aan mijn voeten ligt zie ik het blauwe naampje boven zijn hoofd... Teamkill... oops, sorry :o Maar hij nam het me geloof ik niet kwalijk. Moet je ook niet in de drukte me lopen te besluipen! Engerd. |
tentamen niet gehaald :( (n)
|
en nu?
|
kun je 'm nog herkansen dan?
|
jawohl
|
stage ftw! \m/
|
waarom gaat dit forum nergens meer over als het uberhaupt al eens ergens over ging? :D
|
t00t t00t!
|
b01ng b01ng
:bloos: |
deze muizen hier op de pc @ stage zijn vet oldsk00l, met zo een ballekske en geen scrol wiel dingetje :p
|
ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk, zo vrolijk
:D :bloos: |
laaaalaaaalaaaaaaa ik ook !! :D (a)
|
Mijn sig is uit dat nummer :o
|
Citaat:
|
whoop ik ga ff toezicht houden int computerlokaal :p
|
Loop je stage op een middelbare school ofzo?
|
ja, waar anders? :p
|
Citaat:
|
Op een basisschool, had ook nog gekunt. Maja. Ik doe de computer systemen op middelbare scholen op het moment.
Vreselijk saai werk, vooral nu rond de examens. Gelukkig heb ik wel leuke collega's. |
wow vanaf vandaag gaat er een wondere wereld voor me open. Vanaf nu mag ik gaan experimenteren met zware drank en andere drugs! :eek:
|
Gefeli :cool:
|
Dat deed je toch allang? :P
Gefeli kerel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
3 maal raden wat ik zo ga doen! :D
|
Nou!?
|
een hinkelpad tekenen op de stoep?
|
nee, maar goed, 2 keer raden wat ik NET gedaan heb dan (Y)
|
- teennagels knippen
of - een taart kopen |
miiichelle, ma belle, sont les mots qui vont tres bien ensemble
|
een radio'tje voor in de douchen gekocht ^^ :p
|
bedankt voor jullie felicitaties :) .
Alleen zit ik nu nog wel op mijn stage criteria's te maken voor het nakijken van werkstukken, mijn begeleidster geeft me gewoon een bult werk mee op mijn verjaardag :|. |
ja, omdat je nu volwassen bent jongen, dan zal je het voelen ook!
|
Citaat:
Ik voel me nu ook ineens zo verantwoordelijk! |
Citaat:
|
radiohead - pulk/pull revolving doors :cool:
en ik ga er 9 mei heen :p |
yarrrrrr!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |