![]() |
Ja! Dat is jammer.
|
Ja, is inderdaad heul jammer. Wat voor route is het precies?
CSN, ik moet je even opnieuw toevoegen op msn, net een nieuwe emailadres. Ik was je vergeten :bloos:. |
Citaat:
|
Zo komt er trouwens ook geen enkele forumbaas?
|
Lieke :( .
|
'misschien'
|
Sorry, ik kan echt niet. :(
Mama heeft geen geld om mijn geld uit te betalen, het geld dat ik had geleend moet ze per se terug en het gaat gewoon niet lukken. Financieel drama. XD Ik denk dat ik niet kom dus, mocht ik onverwachts toch een meevaller hebben dan laat ik het weten. |
Citaat:
|
meetinglijstje 15 oktober 2006, half 2, AH to go
vrij zeker: elysea Liefsvanhier Porcelain Reynaert Roosje Sketch Sporadica Zepp misschien: CSN Mutant heel misschien: Halogeen |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, flauw
|
alles gaat toch nog wel door?
|
Citaat:
|
woohoo, ich voel me belabberd, maar ik ga vannacht mijn uiterste best doen om beter te worden!
Als het feestje doorgaat zien jullie een gek wijf met groene tas met daarop een nummerbord rond half 2 op 't station staan. Moet wel weer optijd richting terug. |
En dit zijn LvH en ik en dat is belangrijk want ik weet niet hoe jullie er allemaal uitzien dus moeten jullie weten hoe wij eruit zien.
http://img275.imageshack.us/img275/3807/dsc00634dq0.jpg |
Omfgjezuswateenontzettendkutfotopostjijvanmijtrut.
:eek: :D (n) :( :). |
Citaat:
Huhu, dankje Roos :p. |
Citaat:
|
Citaat:
|
huh jullie zijn samen naar berlijn geweest? :confused:
|
ohja hebben jullie eigenlijk een twents accent haha
|
Citaat:
|
nooouuuu jongens, waar blijven de uitgebreide verslagen? :o
het was gezellig! :) ik kan poolen! :) oke, een klein beetje dan haha |
OK mijn meetingverslag:
yo dit is de rap van zepp en csn, yo bro dus let's sing over het ding: een keu met een kruis is dat wel pluis, yo kijk daar heb je yannick die is echt ziek met zo'n stok en dan marloes die is ook niet voor de poes en wat te denken van malou dat rijmt, volgens haar, op koe maar op hannah rijmt niks, yo dus ik zeg maar zo jordydepordy speelt graag snooker en later wint hij vast the booker yo refrein: yo dit is de rap van zepp en csn, yo bro dus let's sing over het ding well guess what dit ding is minder valide, yo daar krijg je geen bal mee in een gat nee echt dit ding, waarover we sing is kreupel en niet voor gepeupel zoals michel, die was echt vet laat man de trein naar twente vertrok alweer bijna, dus geen stok voor hem en eind van de soos voor eline en roos, yo maar he, yo laat die chocomel niet vallen, bro dat is dus niet dope hebbie dat gesnoop het turkse woord voor pizza is pozzo, yo, sowieso lijken turken op italianen je kunt ze niet verstaan en wijn is fijn yo plus he bro- od hoef je niet te betalen refrein: yo dit is de rap van zepp en csn, yo bro dus let's sing over het ding we gaan weer naar huis he wish we could stay, but die keu zijn we echt beu die is maar zeuzeu maar poolen in een utrechts café is leuk, heel DoP deed mee op michel na en oké, roos is niet van DoP, maar, he, yo, bro jordy is niet gek toch is zijn favourite ball: ball black we love you DoP, yo ... STOP refrein: yo dit is de rap van zepp en csn, yo bro dus let's sing over het ding x2 repeat 'til fade... |
Hoi ik ben er weer en ik vond het héél leuk en ik vind je rap tof Lieke maar ik ben ook heel moe dus ik ga slapen.
|
HAHAHA prachtig. Lieke en Zepp zijn dope.
Gister was het ook dope. Ik zou zo 't volgende weekend weer afspreken \o/. |
Is dat alles wat we erover te horen krijgen? (a)
|
ja had je er maar moeten zijn hoor :o
|
Ik ben niet goed in meetingverslagen maar ik heb wel een paar foto's.
Kijk hem, poolmacho van de dag, de één na de andere bal lag in het gat maar hij bleef cool :cool:. http://img226.imageshack.us/img226/9208/dscn8947fw0.jpg Het vrouwvolk vond het op dit moment geloof ik niet zo grappig meer, hun zwarte bal hield niet van glijbanen. (o vlnr Roos, Marloes en Leekeeh feat NllK) http://img118.imageshack.us/img118/5393/dscn8949xj8.jpg Ja ik heb ook nog een hele leuke foto van Lieke's haar en neus en een keu, maar ze liep de hele tijd tegen me te schreeuwen dat ik geen foto's moest nemen en probeerde mijn fototoestel in het water te gooien en zo dus ik post die maar niet. En dit zijn Yannick, Michel entocheenstukjelieke die onder het genot van een hapje, een drankje en een hilarisch mopje nog even doortafelden. Foto genomen door mevrouw Hannah Sporadica die even daarvoor nog voorzitster was van een stel-je-dopgenootje-voor-ronde. http://img153.imageshack.us/img153/681/dscn8955ks4.jpg |
Nou, dit is wel een creabea meetingverslag, top :).
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, zal ik dan de afterparty even vertellen? Het ging zo: Roosje en Eline gaan met de trein terug, ze wilden net allemaal belangrijke dingen gaan doen toen er 3 almelose dames van 65 bij ons in de coupé gingen zitten. Toen gingen ze ons vergelijken met hun kleinkinderen en wij vertelden allemaal ingewikkelde dingen die zij helemaal niet snapten maar deden alsof ze dat wel deden. En toen gingen ze weg. Roosje en Eline zaten nog steeds in de trein die vrolijk doorstoomde naar Enschede, eenmaal in Enschede was het daar ontzettend koud en donker. Punt :). |
Ik vond het ook tof dat Michel alsnog kwam (Y)
|
dames en heren ik moet even melden dat Lieke het grote brein achter deze rap is, ik heb getracht om daar een kleine bijdrage aan te doen.
Maar hij is leuk, Lieke :D en leuk fotoverslag Malou (ja nu ken ik je naam dus mag ik je ook zo noemen?) :o Volgende meeting nu alvast weer plannen? Schuift toch wel een maand ofzo op, haha! edit: zagen jullie die man waar ik naast ging zitten in de trein? Hij keek me de hele treinreis heel vreemd aan. Hij is vast jaloers dat hij niet bij DoP zit en leuke DoP-maatjes heeft.. |
Citaat:
En o, natuurlijk mag je me Malou noemen, Nelleke. |
Citaat:
Overigens. Ik ben geen poolmacho. Zie je, in China is helemaal niet zo'n machocultuur als in het westen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) en Jordy, jij kon anders ook goed poolen hoor, minus die zwarte bal.. |
Citaat:
|
ik dacht dat jij die man voor míj aan het waarschuwen was. :o
|
Citaat:
psst: het is trouwens Hanna |
Ahum, Hanna. Ja ik heb het alleen maar horen uitspreken :o .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50. |