![]() |
Ik ben zo'n site kwijt waarbij je een link kan geven en je hem op heel veel verschillende A4tjes uit kan printen waarna je dus een heel grote poster hebt.
Snapje? |
Mijn lesrooster staat online en daar hoef ik écht niet blij mee te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zoveel gewerkt dat ik niet meet weet hoe ik me moet vermaken als ik niet hoef te werken?
|
Citaat:
haha dat ken ik, ik heb de hele tijd het idee dat ik iets móet doen :mad: |
Citaat:
Terwijl ik, als ik een paar dagen achter elkaar vrij ben, de hele dag kan besteden aan het niets doen. |
Citaat:
|
ik ben alwééér aan het studeren. getverrr :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vraag me af waarom de grootste amon amarth girlie alsnog mini is terwijl de frontman een fucking reus is :mad: de opdruk is gebarsten.
|
Dat er uberhaupt girlies zijn. Vraag je dat maar eens af. ;')
|
Citaat:
|
Citaat:
you've got a point there. maar dat maakt het niet minder kut raaah :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet een nieuwe lading nuvaringen hebben voor morgen maar de huisarts is op vakantie en ik kan nergens een receptje inspreken, ook nietbij een vervanger. nouja dan maar zwanger he. (n)
hoe moet dat nou als ik een oud vrouwtje was geweest en pilletjes moest tegen de hartklachten! want dat ingesproken bandje, dat moest ik drie keer afluisteren voordat ik doorhad dat het er geen functie 'recept inspreken' was maar ik eenvoudigweg moest ophangen en gaan zitten kniezen. wat zielig nahh. |
ohja en daar was ik dan ook nog eens om 8 uur voor opgestaan.
|
Citaat:
|
ik verveel me maar ik kan niet weggggg
|
Citaat:
|
Ja kut ik wacht op een telefoontje maar volgens mij gaat het niet meer gebeuren.
|
Citaat:
Kamer zoeken of dichterbij een studie gaan volgen. Of ophouden met zeuren. Je kan niet alles hebben. |
ik moet eigenlijk wel echt gaan lezen vandaag maar ik heb geen zin (n)
|
ik heb al een paar dagen last van me grote teen aan me rechter voet :( Zelfs zo erg nu dat ik er vanacht wakker van werd :(
volgende week ga ik naar de dokter als het nog zo is |
tong verbrand (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil een nieuw watdoejeee topic maken maar ik durf niet :( :( :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Post verwijderen, n00bs.
|
hoofdpijn en honger maar ik moet zelf koken en ja geen zinnnn
ik ben echt een zeikerd (y) |
m'n internet deed het al sinds gisteravond niet, en toen was ik depressed.
nu doet ie het half, en valt ie steeds uit :mad: |
mijn broodje mozzarella/tomaat was omgevallen in de oven :mad: wat moet ik nou eten
|
:d
|
een groen poppetje met grote witte tanden ?
|
- het lijkt me beter om de computer nu uit te zetten JOE
|
sukkel ;)
|
nogal frustrerend dat iedereen uitgaat deze week en ik elke dag moet werken en dus niet meekan omdat ik zo ongeveer dood ben van 60uur werken in de week
|
Ik ben vrijdagnacht geprikt door een mug en nu heb ik een vuurrode bult van 5cm doorsnee op mn arm en het JEUKT :( :(
|
ik heb met een veiligheidsspeld in mijn wijsvinger gestoken heel diep en nu ga ik dood.
|
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |