![]() |
Citaat:
Hersenspoeling Mijn brein droogt langzaam in mijn hoofd aan superminiknijpers. En kronkelt als een kussensloop als wolken binnen drijven. |
|
<3 @ Sketch
|
Gaaf Sketch! :D
|
Woohoo!
|
Held!
|
Mislukte leraar geschiedenis
Zijn verhalen waren als zijn geitenwollen sokken in sandalen. |
Vooruitgang Het bouwen van een voordeur. |
hahahaha roelke jouw korte gedichten zijn briljant
|
Haha inderdaad! Ik heb er ook eentje maar hij is eigenlijk vrij grof:
Marc Dutroux was ook hoffelijk. Mensen lijden om de tuin |
Citaat:
|
Citaat:
Haha geweldig:D |
Kerstdiner
Haar wijnglas raakt volmaakt vervormde lippen Bordeaux rood contrasteert de twijgen Een stout jaar, maar blijft zwijgen Tot stilte haar opbreekt. |
Het zit me tot hier
dat daar in m'n buik. Een nukkige bellenblazer die me 't leven maagzuur maakt. |
Gat
Met een woordenrij is het gedicht. |
Die is leuk! Ik vind korte gedichtjes leuker dan de lange denk ik.
|
Leuk. :) Het doet me denken aan eentje die ik ooit schreef.
|
Geweldig topic dit :) Roelke en Fayelinde, respect(Y)
|
Citaat:
Dit was zo tof. :) |
Citaat:
|
Met drie treden tegelijk
spring ik door het leven. Opeens sta ik op de rand en val ik het einde in. |
Vrij als een vogel
Zwevend op de wind Geen gevoel, alleen maar stilte Met de blijheid van een kind |
Rooms gebak
De taart werd zalig verklaard |
Citaat:
:cool: |
Dankje:D
|
Aar aar aar,
GELUKKIG NIEUWJAAR |
Voortplanting
Ik legde twee gedichten samen in bed, en dit kwam eruit. |
Ook in 2008
wordt de winter zacht. __________ Tof elysea! (Y) (en sketch die van jou ook hoor ;) ) |
Een lange weg.
Ik wandel over een lange weg, De weg zit vol hobbels en kuilen. Het wandelen is zwaar, En af en toe struikel ik. Maar aan het einde van de lange weg, Zie ik een lichtpuntje. En ik blijf doorlopen, Zodat ik steeds dichterbij kom. Want ik weet, Dat als ik het lichtpuntje bereikt heb, De anorexia mijn leven niet langer meer beheerst. |
Afscheid.
Lange tijd, beheerste je mijn leven. Je was een deel van mij, een belangrijk deel. Jij was sterk, en mijn verstand zwak. En langzaam, werd jij steeds sterker. Maar nu, wil ik zelf leven. Ik wil gelukkig zijn, zonder jou. Mijn verstand word sterk, en jij zwak. En langzaam, word jij steeds zwakker... |
Profielpagina
Wat moet je kwijt in een ruimte om jezelf te etaleren? Ik niks. Zo ben ik. |
Ik hou niet van cliché gedichten
Maar ik kon niet anders dan toch weer zwichten Voor jouw lieve lach en mooie ogen Die eerste zin was een beetje gelogen |
Citaat:
|
Misbaksel
Dit is de taartverkoopsters blues want hoe parmantig je er ook bij staat, het eten is en blijft waar het om gaat. Cakeje maar naar mij. |
Alsjeblieft, trouw met me.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kortzichtig Een racist ziet alles veel te zwart-wit. |
Zoals het bestaan van alles eidenlijk weer zal verdwijnen
Zoals de gorwijnen elke ochtend de dag laat verschijnen Voor altijd bij elkaar was kennelijk maar anderhalf jaar. Verliefd op een niet meer dan een aantrekkelijke minaaar Eenzaamheid treed op nu ze niet meer in mijn leven is Maar ik moet verder, ik geef haar mijn vergevenis. Ik heb spijt van alles, ik had nooit wat met je moeten beginnen Maar blijkbaar doe je als je verliefd bent de domste dingen |
Citaat:
psst...racist |
^^ Thnx, ik was nog aan het twijfelen. Altijd je eerste gedacht volgen :)
|
Citaat:
|
Een oude man leeft in de realiteit, zijn zoon gelooft nog in dromen
Waar de man stopt, wil de jonge graag verder komen Op een dag keek er een naar beneden, de ander keek omhoog Voor de een alweer regen, voor de ander een regenboog |
ik was heel jong toen ik dit schreef:
All sheep stick together so did Babaa, and did May They turned against me in heavy weather so outside the shed I lay |
een kort
gedicht heeft meer te bieden dan een ellenlange zin waar een simpele ziel dan ook geen donder uit kan halen vond hem wel gaaf :) |
Mijn hond ziet mij
het liefst als brokkenpiloot. ---------- Wegsturen Dat met die postzegel lukte me nog wel. Maar er was geen envelop die jou pastte. |
Roelke jij bent geniaal, cakeje maar naar mij :cool:.
|
Blijf nog even zitten
zo stort ik mijn hart uit. En de gehele wereld mag wenen ik meen toch diep te raken echter Ze blijft ongeroerd |
De waarheid
De waarheid verkent zijn grenzen, als mensen opzoek naar het pad der gerechtigheid. |
wijziging:
Citaat:
|
De handige man en de potige hond
Hij maakt een kastje en zij krabt haar kont |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |