![]() |
Flink bagger (n)
|
Hij is 2 weken op vakantie met zijn ouders. Ik heb ze vanochtend uitgezwaaid. Toen nog even in dat hele lege huis in zijn bed gekropen. Rond 8 uur maar gaan douche en gaan eten en toen met de trein naar huis.
Het was vreemd en stil daar alleen in huis. Toch voelde ik me wel onwijs op men gemak. Het word nu echt steeds vaker men 2de huisje. Samen nog wel lekker een paar dagen weg geweest. Was wel lekker beetje op een camping in de Belgsiche ardennen. Steeds meer ga ik beseffen hoe ontzettend goed het tussen ons gaat. |
Citaat:
|
ik kon niet opgehaald worden van mn werk en de bussen rijden daar niet normaal, dus ik had hem gesmst of hij me heel misschien op zou willen halen! Nu had ik geen bereik daar, dus ik had niks terug gekregen dus toen ik klaar was richting bushalte gelopen om een uur op de bus te gaan wachten, belt ie of ie me op moest komen halen! Hij had al gesmst, maar die was niet aangekomen dus! Hij vroeg of ik meteen met hem mee ging maar ik was zo vies dat ik nog ff wou douchen dus zette ie me thuis af!
Dus nu ff op gaan schieten en dan ga ik zo weer naar hem toe! :) |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
tijdens het zoenen voel ik geen vlinders in m'n buik..moet ik daar over wakker liggen of niet ? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
dus ik vind dat ik m wel mag vermoorden :x maar qamra: deal ;) |
Citaat:
Het gaat mwah, hij laat niet echt veel van zich horen en ik mis m niet zo. Ik mis meer de dingen die we samen zouden kunnen doen. Ik verveel me de tering. Maar ik zie m pas over een week en dan is zn birthdayparty voor zn familie. En daar mag ik bij zijn... :| |
Citaat:
|
net een uur met een vriendin gebeld die ik 'al' een week niet meer had gesproken, nu ben ik helemaal blijjjjj :) hehe een kinderhand is gauw gevuld he.
|
Citaat:
|
Vandaag gaan we elkaar weer zien, voor het eerst in.. 8 maanden. Dat is wel heel eng, omdat het toen helemaaaaal niet leuk was. Ik ben er nog niet uit wat ik wil. Ik denk dat ik waarschijnlijk meer tijd nodig heb dan dat ik toe wil geven.
Hmm, zenuwachtig ja. |
Hij komt vandaag toch nog even langs. :bloos: (y)
|
hem wakkerbellen en dan de verontwaardigde stem aan moeten horen: 'het is pas elf uur':eek:. Hij draait zich nog een uurtje om denk ik, de gek:P.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij is mijn moeder echt sociaal gestoord. Of ik ken d'r te goed en weet ik dat ze het écht niet leuk vind, maar hallo... :S |
slecht, of niet zo goed in ieder geval. twordt niks met hem, maar daar kanik nog over, ik heb het alleeen een beetje gehad om met hen rond te hangen,jesus hebben ze alleen maar dat te doen? ik mis mn goede makkers en mn zus maar die zijn niet hier (n) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wij komen er wel (y) |
Bwuh, dat was mijn goede humeur. Ik geloof dat ze er een talent voor heeft om dat te verkloten, zo arrogant als ze kan doen. En dan te bedenken dat ze pas twaalf is, wat doe ik mezelf aan?
Het was echt gezellig gisteren! Vanavond bios met drie vrijgezelle jongens. :cool: |
Citaat:
Sterkte! Maargoed, hij is gister op vakantie gegaan en straks ga ik weg en ik zie hem nu dus een maand niet. zo lang heb ik m nog nooit niet gezien.. benieuwd hoe dat gaat worden, want normaal zie ik m super vaak. Maar ach we overleven t wel. |
Hij is echt lief en geweldig.
Nu moet ik het nog aan mijn ouders vertellen.... Hoe doe je dat? Zeggen dat je vriend 26 is en portugees? |
Citaat:
|
Citaat:
Sterkte he! T is nooit leuk, maar na zo'n lange tijd lijkt het me helemaal moeilijk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe erg vind je het nu dat het uit is, of vind je het zelf uiteindelijk toch wel de beste oplossing? Ik weet dat van jou en je vriend omdat jij en toen je vriend en ik en mn vriend volgens mij een tijd geleden tegelijk in een 'crisis' zaten, en toen herkende ik veel uit je posts. Maargoed succes met alles, en je vindt vast (weer) iemand die hetzelfde denkt als jij! (over de kroeg enzo) (niet dat ik die heb hoor :P, maar we denken over de meeste dingen gelukkig wel ongeveer hetzelfde) |
Ik wil niet meer, ik kan gewoon niet meer. Als niemand nog met me om wil gaan en niemand me wil vertellen waarom, dan heeft het toch geen zin meer?
|
Citaat:
o.t.: ben moe...moegestreden. en het is nu ECHT officieel: IK HAAT KINDEREN!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: dat gebler en geschreeuw en in-de-weg-lopen.... pff afschieten die hap!! ik heb geen zin meer om met mensen om te gaan. tis altijd hetzelfde gezeur. lekker alleen zijn! top! |
Citaat:
|
Citaat:
p.s.: je hebt over een paar minuutjes PM. |
Nu zit ik mezelf wéér helemaal gek te maken. Maarja het is gewoon zo. Als hij mij ook zo leuk had gevonden als ik hem, dan was het allang wat geweest. Alleen kan ik zn hele gedrag en houding dan niet verklaren.
|
|
Citaat:
Gewoon vragen, het zal je zoveel meer rust geven. Waarschijnlijk is het antwoord toch wel ja, voor zover ik het uit jouw posts kan halen vind hij je echt leuk. En als het nee is, dan is het jammer, maar helaas. Dan had het op de lange termijn toch ook niet gewerkt. Klinkt misschien heel grof ofzo, maar zo zie ik het... Succes! (y) |
Ach, kan mij het ook wat schelen. Dit zegt wel genoeg:
http://www.freewebdesign.be/smileys/...other/bomb.gif http://smile.smilies.nl/454.gif |
Morgen samen apies kijken :D En we gaan deze vakantie een keertje samen duiken (scuba). Verder nog geen echte plannen, we laten deze vakantie over ons heen komen.
|
Citaat:
|
Ik wil hem weer zien! En het is zo grappig als je door de telefoon zegt dat je hem mist, en dat hij dan naast zijn familie zit/ in een volle treincoupé/.. zodat hij het lastig vind een redelijk passende, niet kwetsende zinsnede probeert te bedenken. :D
|
Wat is het toch mooi om vrijgezel te zijn...
Relaties (n) |
Citaat:
|
Nou en dat was het einde van mijn relatie. Voel me kut omdat ik hem pijn doe maar voor mezelf is dit gewoon het beste. Ben wel geschrokken dat ik gister op eens zo ontzettend open was naar hem. Ik ben gewoon nog niet toe aan een nieuwe serieuze relatie. Vind het alleen jammer dat ik dat niet eerder had bedacht en dat ik mezelf zo voor de gek heb proberen te houden. :s
|
Citaat:
Een meisje op LJ zei zo 'zal ik het voor je vragen?', dus ik zo 'zn lj is ..', heeft ze het nog gedaan ook :') Kijken of ik er wat van hoor :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |