![]() |
Dat ik de 300e post heb in dit topic.
|
Dat ik mag gaan oppassen bij een neef van mn vader :)
|
Volgens mij ziet het nieuwe model van mijn scriptie er wel goed uit. :o Voor mijn gevoel dan...
|
"jij hebt echt een goede column geschreven, je bent een talent!" aldus een vriendin.
|
Leuke eerste collegedag en internet op mijn kamer. :o
|
Van de hereniging met mijn geliefde medestudenten.
Ach ja. Ik ben sentimenteel ingesteld. |
Van mijn buitenrit vanavond op een pòny. :D
|
Van het hoorcollege zelf.
|
Mijn nieuwe aanwinsten.. helaas zag ik toen mijn bankrekening thuis..
|
Veel slecht nieuws vandaag. (n) Desondanks kon ik nog lachen met een column die in de Spits vandaag stond. :)
|
Dat ik bijna mijn kamer heb.
woei:D |
Dat ik eindelijk weer op school zit na lange tijd :)
|
Muziek in de douche (y)
|
Dat ik vroeg uit was :)
|
hertentamen gehaald (y)
|
Strandzand tussen mijn tenen.
|
Mooi, weer een nieuwe afspraak voor een sollicitatiegesprek. (y)
|
nergens van :(
|
Dat ik op het nippertje op tijd was bij het practicum. Maar die blijdschap verdween al snel toen ik zag wat de stof was..
|
Vrijdag geen werkcollege dus nu al weekend. (y)
|
the darkness en motorhead....
|
Best veel eigenlijk. (y)
|
Van de poster die ik gister opgehangen heb op m'n kamer.
|
Van de mooie muziekjes die ik aan het luisteren ben :)
|
Van een gesprek met iemand. Waar ik waarschijnlijk meer van verwacht dan wat het inhoudt, maar toch. Ik kan niet ontkennen dat ik er vrolijk van werd.
|
De avondvierdaagse lopen onder redelijk zware omstandigheden: Warm en vochtig.
Hoe zwaarder het voor me is, hoe groter de uitdaging. |
Ik las vanavond dat de tweede reeks van 'Extras' op tv komt volgende week :cool:
|
house md 301, justice 102, project runway 309 (y)
|
Dat het gelukkig weer iets beter gaat met mijn voet.
|
Mijn vermogen om de opdracht meteen te snappen, een verhaal te lullen en het doen lijken alsof ik weet waar ik het over heb:D
en nu ga ik van de computer af.. ik begin er misselijk van te worden zolang zit ik er al achter. |
Muziek ;)
|
"iemand als jij"
(liedje) |
Dat er toen ik op mijn trein stond te wachten - en ik al 30 minuten vertraging had, die alleen nog maar zouden oplopen - er werd opgeroepen dat er door een technische storing enkele klokken op het station een incorrecte tijd aangaven. Ik moest echt hardop lachen :bloos:
En op de terugweg vond ik al die oude mensjes in Roermond leuk :) Die een keer per jaar met de trein gaan, en wel voor de herdenking in Roermond. Overal mensen met luidsprekers om de mensen duidelijk te maken welke trein er binnenkomt en ook dat de mensen best langs het hele perron kunnen gaan staan aangezien het een lange trein is :D Lief :o |
Ik kon uitslapen vandaag. (y)
|
Dat ik eindelijk m'n collegekaart heb binnengekregen. (y)
|
Tijdens het college was er op de een of andere manier een andere ruimte verbonden met de microfoon. Daardoor kregen we allemaal gesprekken te horen, piepende deuren en zingende mensen te horen:D
|
Telefoontje, prijs die ik gewonnen heb bij de Volkskrant en leuke lessen op school :)
|
Citaat:
|
Ik heb een boek uitgelezen waar ik al een week in bezig was.
Oh. En ik heb na een maand dubben toch maar nog een piercing gehaald. Bloedde als een gek, doet nog steeds stekelig, maar is zoooo mooi :) |
van de zon en mijn muziek op mn mp3
|
Ik hoop me vanavond blij te kunnen maken met 3 punten. :o
|
van de mededeling dat ik mee mocht doen aan een maatschappelijke stage. (nu hoef k tenminste geen werkstuk van 20 slu te maken :o )
|
Van het feit dat ik hier terug ben! :D
|
Citaat:
|
4-2. :)
|
Van het mogen uitslapen :)
|
De financiele meevallers die zich opstapelden vandaag in de stad :)
|
nja, meer dingen, maar ook niet blij van één ding :(
|
Citaat:
Dat ik me nauwelijks heb laten afleiden met huiswerk maken net. :o |
dEUS concert waar ik net van terugkom. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |