![]() |
65 euro en brandnetelwonden
|
lichtbruine haarkleuring
babyshampoo hemashampoo lakrisal en fishermans´s friend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ohja ik heb ook nog Turks fruit gekocht bij het kruidvat :)
|
een gemaakte fiets!
|
krat dommelsch
1 x energydrink 3 x lakrisal (Y) |
Citaat:
mijne is al op :nono: |
ik ben halverwege rolletje 1.
|
Een zwarte broek.
Tevens heb ik een paar schoenen op het oog. |
Citaat:
|
Ohja ik donker haar :eek:
|
kringloop <3
- een quadraphonische platenspeler met versterker (!!!) van dual voor 10 euro - een polaroid 636 close-up camera met ingebouwde flitser voor 3.50 - een oude polaroid met draagtasje, handleiding voor 7 euro - een flitser in doosje om op bovenstaande camera te klikken voor 3 euro |
-zwarte lederen laarzen met hak
- schoellershammer tekenblok 200 grams ( kost een paar centen maar dan heb je ook echt wat) - merinowollen bontomhulsel voor mijn pony - flesje bronwater en ik heb nog een rolletje weggebracht en meteen op cd-rom laten zetten maar ik was te laat voor de 1-uursservice dus die kan ik pas morgen ophalen. |
Citaat:
|
A touch of Frost dvdbox seizoen 1
cdtje Nouvelle Vague griesmeelpudding met rodebessensaus (L) |
Een BH met bijpassende boxer.
|
Oh ja en weer 50 euro gsm-rekening.
|
lp's, rozen-vanille thee en een bosje bloemen.
|
OHJA ik heb chinese groene thee, chinese zwarte thee (blaadjes natuurlijk :) :) ), duimdrop, engelse honingdrop en gratis gekregen italiaanse kruiden nieuw.
|
Dell Notebook (InspironTM 9400)
http://img.dell.com/images/global/pr...131x145_ss.jpg Intel® Core™ 2 Duo T7200 2GB 667mhz RAM 150 GB 5400 rpm 256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS 1440x900 WSXGA op 17" 1760 Euro _o_ wordt knallen |
waarom geen apple rutger?
|
Citaat:
|
klopt (y) dan ben je nog minstens 500 euro meer kwijt ofzo, mooi setup wel (y)
|
Is 1 GB intern geheugen niet voldoende? Voor bijv. snel kunnen werken met PS en Aperture?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vloerbedekking, stekkerdozen, hangslot (y)
|
|
ja de deurbel ging maar ik was nog in mn onderbroek
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben alleen geen Intel Core Duo fan maar goed. |
Citaat:
|
mwah, die pluspunten van van apple vallen in mijn mening een beetje in het niet als je ziet dat je voor een gelijkwaardige prijs meer kan krijgen.
|
Het ligt eraan wat je ermee wilt doen. Als je per dag 10.000 uur aan digitale fotobewerking moet spenderen dan is een Apple een hele logische keuze.
|
idd, alleen Apple's hebben time-warp functies zodat je 10.000 uur kan werken in 1 dag.
Wat zijn eigenlijk de pluspunten van apple? Op technisch vlak dan. |
Sneller en gebruikersvriendelijker voor Photoshop. Goede weergave van de juiste kleuren in foto's; heel belangrijk voor mooie prints. Apeture draait er beter op en is bovendien veel beter dan Adobe Bridge. Als je al een snelle PC hebt moet je natuurlijk geen Apple gaan kopen maar mijn PC is nou eenmaal te traag met PS en Adobe Bridge en dat is kk irritant.
|
Citaat:
Mijn neus lijkt nu minder groot. :( |
Citaat:
|
yamato mix speciaal :confused:
pindabollen mix |
Grijs jurkje h&m
Zwarte oorbellen Tijdschriftenrekje Bril |
Citaat:
core >2< duo ownt tot nu toe alle processors dus ik weet niet hoe jij denkt. Heb er speciaal een maandje op gewacht. |
Citaat:
|
nou ja, tis denkik voornamelijk mijn hekel aan intel, wacht liever totdat AMD weer wat leuks heeft. Eerst een ps3.
|
Citaat:
|
bij de H&M gewinkeld:
- groene trui - blauw/groen met zwart gestreepte shawl - grijs met zwart shirtje ohja een een geile panty van de hema :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |