![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, goed. (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
wat je breezer of je voor rij kosten :p |
grrrrr..
|
Vriendje pesten. (y)
|
Damn ik wil zo graag, maar dat gaat nu toch niet gebeuren. (n)
|
Opgesloten
|
Ik heb vannacht seks gehad terwijl een aantal onbekende mensen mee konden kijken over de cam en beslisten wat er ging gebeuren. Het is ECHT heel geil om de seks een keer te laten regisseren door anderen en bovendien om bekeken te worden. En als je dan ook ziet dat anderen zich rukken op jou ... :)
|
Geil.
|
Snif, weer een aantal dagen wachten :(
|
Citaat:
|
Lekker op dreef (y)
|
Citaat:
|
hoe vaker we het doen, hoe beter het wordt....
gisteravond was ook weer helemaal top! (y) |
Omg op mijn rug zitten allemaal korsten en ik ben zo schraal dat ik bijna niet meer kan lopen en ik heb bijtvlekken in mijn hals en nek.
De afgelopen nachten waren zo fucking heftig (Y)(Y)(Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was prettig en zeer aangenaam :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
hoewel voor mij persoonlijk mekaar krabben tot bloedens toe niet echt iets is waar ik geijl van word, maar ieder zn ding natuurlijk;). Mij moet je of zachtjes krabben of gewoon niet doen. Zachtjes is wel lekker, maar als er echt nagels bij komend ie diep in mn vlees snijden, dan word ik hoogstens wild in de slechte zin van het woord. Hoe krijg je trouwens bijtvlekken? voor zover ik weet bestaan er vlekken van zuigzoenen, en gapende wonden van een beet.. |
Oef, het wordt echt steeds beter (y) en lekkerder en geiler en intenser en vertrouwder en en en...
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
@ Thijs: Bij bijtvlekken krijg je van die rode puntjes en blauwe kleine vlekjes in je nek, als je echt je tanden in zijn/haar nek zet... (en ik ben slecht in uitleggen dus probeer het maar een keer uit :p)
vandaag en gisteren even niks en als het tegenzit morgen en donderdag ook niet dus vrijdag gaan we loooooooooooos (Y) |
Citaat:
minimaal tot 2030 plz. |
ja wat mij betreft ook :(
|
Het was nog viezer geweest als de korsten ergens anders hadden gezeten though (a) daar was ik al bang voor, want ik lees altijd van beneden naar boven. verrassingseffect!
|
Citaat:
|
Pff, ik moet hem echt beter opvoeden. :|
|
spontane seks is leuk. We waren allebei heel moe, dus gingen tussen de middag even een uurtje slapen... ;)
|
verlangt maar krijgt niets
|
Zo potent als het maar kan, nu nog een leuke dame om het mee te delen. :cool:
|
Voel me best raar.
ik dacht dat mannen altijd zin hadden, maar toen ik gister van alles probeerde, wilde hij liever een beetje zoenen. Ik moet mijn tactiek aanpassen/aanscherpen :evil: |
Pffff.. ik mis het wel hor.. stomme weekendrelatie. Hierdoor kunnen we alleen maar seks hebben in het weekend en nou heb ik toch wel weer erg veel zin en nou moet ik nog wachten *zucht* (n)
|
Morgen samen even langs Christine le Duc... (y)
|
Citaat:
OT: Nog steeds even niks. (n) Eigenlijk moet ik niet zeuren, het is 1.5 week geleden, maar toch :p, wil het eigenlijk zéker 2 á 3 keer per week. |
Zin zin zinnerdezin :eek:
|
Citaat:
|
Oe, wij hebben duidelijk de storm van buiten naar binnen gehaald :bloos: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
het was gister inderdaad wel perfect weer eigenlijk om heerlijk seks te hebben, buiten de storm en gekraak, en binnen de vonken die er vanaf spatten :D |
Citaat:
ot: had been better, had been worse. |
geweldig :o
maar wel wanhopig *wilt meer* :( |
Huh, zo lukt het je normaal helemaal niet om klaar te komen en zo lukte het gister even 2 keer :eek: (y)
|
Lekker :D (y)
|
Dacht dat het na een tijd een relatie wel minder zou worden, maar het wordt alleen maar beter :D
|
Ik word er gek van om iedere keer zo lang te moeten wachten. En nu was het bijna zover, ging het niet door. (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |