![]() |
Citaat:
@ bartezz: dude, dat was de instelling van die vrienden van me. ze kwamen er zelf mee 'we weten hoe gek je bent op haar, onze tijd komt nog wel, geniet nog maar van deze periode'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
trots trots trots op mijn vriendje :) hij heeft zijn eindstage gehaald en is nu bijna klaar met zijn studie (Y) echt goed van hem.. :D
oh en hij heeft een gedichtje voor me geschreven :bloos: echt vet lief <3 http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1543872 |
Alles heeft een totaal andere wendig gekregen. Jesus, wat een gezeur allemaal over eigenlijk niets en ik ben de oorzaak. Als ik het nou maar niet stuk heb gemaakt. Maar als dat wel zo is ligt dat echt niet alleen aan mij...
|
Citaat:
|
Goed kut
|
Heeft iemand hier een reboundvriendje in de aanbieding? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Is ie leuk? :bloos: |
Oehoeh, eerste dag / nacht carnaval zit er op en het was zooooo leuk! Ben blij dat ik overgehaald ben om toch mee te gaan, ik was in een klotebui, maar wilde dat even vergeten. En het was zoooo tof en gezellig en heb veel oude bekenden gezien en gewoon, het was superstoer <333
Ik voelde me voor een keertje weer eens op mn gemak, en dat heb ik te danken aan mijn liefste vriendinnetje :D |
Citaat:
Ik ben blij dat hij heel veel lol gaat hebben met carnaval en dat ik niet mee hoef te doen. Want ik heb veel meer zin in dit weekend, leuke dingen doen met m'n vrienden en familie, tante met kids die morgen op bezoek komt, lekker even allemaal vertrouwde en leuke mensen zien. Heb ze gemist! Krijg je ervan als je elk weekend iets hebt. Niet dat dat niet allemaal leuk was, maar het is dan wel extra fijn om een keer weer hier te zijn. En door zijn schuld heb ik nu nog steeds zere vingers en spierpijn in mijn armen en werkelijk mijn héle rug en zelfs mijn buik. Aaah. Maar het was wel lekker. Edit: En nee, dat hoeft niet op seksualiteit; hij is van het (wat mij betreft ietwat overdreven) sporten en ik laat me dan opfokken om hetzelfde te doen (n) :p |
Citaat:
Maar ja... dan! |
Ben wel eens gebruikt als rebound-vriendje, vond ik toch niet zo geslaagd. Ik meld me al bij voorbaat af ;)
|
Citaat:
|
OMFG. Kom ik gisteren mijn ex-scharrel tegen die ik nooit kan weerstaan. We hebben gedanst en geknuffeld en dergelijke, maar niet gezoend want daar doen we niet meer aan. Maar ik raak altijd weer in de war van hem. Zucht...
|
Het lijkt wel of ik geen vriendschappelijk gebied meer over heb. En op relationeel gebied gaat alles ook nog steeds kut (n) Gelukkig heb ik het doordeweeks veel te druk om erover na te denken, maar in het weekend... :s
|
Ooit, ooit ga ik met hem zoenen, hij is echt soort van perfect. Gister al met hem gepraat, dus al iets dichter bij mn doel.
|
change of plans.
maar wel leuk :) |
Hmmwah.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hallo, ik mis hem :mad: |
Eh ik voel me kut en ik ben nogal in de war. Na woensdagavond had ik het redelijk gehad en sindsdien doet hij wel lief, maar ik krijg daar alleen maar hoop van, terwijl hij het toch doet om de val niet te hard te maken. Toen we gisteren gingen eten met een stel zat ik compleet toevallig tegen over hem en toen vroeg hij of ik deze zomer meeging op de brommer naar Rome en dat was zo ontzettend.. leuk. Misschien dat we tegen die tijd als vrienden dat kunnen ondernemen. En verder zat hij me zo aan te kijken en hadden we van die momentjes waardoor ik weer even terug was, maar het mag niet. Ik mag me zelf niet gek laten maken door die jongen.
Vanavond uit en ik ga maar troost zoeken :D |
Citaat:
|
Vanavond weer gezellig met z'n allen uit. Hoop op een groter succes dan vorige week (wat een baggermuziek toen zeg)
|
Hm nee ik vind m echt niet meer leuk geloof ik, maar zie m wel volgende week. Komt ws omdat ik de laatste tijd veel leuker jongens tegen kom.
|
Ik had eigenlijk een "sort of date" (past op uw tenen! niets! concreets! afgesproken) met de eerste rebound/scharrelachtig iets. Kwam haar vannacht tegen, en we waren alletwee wel een beetje lam en het was keigezellig. (y) Maarja, ik ben niet gegaan, ipDv heb ik vanaf 12 uur wijn zitten drinken en beats zitten maken. :') nája, ook leuk.
En nu ga ik naar de stad. Alwaar de kans zéér groot is dat ik tegen een ander persoon aan ga lopen, geen zin in. Moah. Maarja, als het goed is hangt ze in de effenaar rond (en daar ga ik toevallig nou net níet naartoe) dus, komt goed. :) Maar ik moet wel echt nog iets van me laten horen, beetje fucked up situatie. Ik ga haar even toevoegen op myspazzz snel, mocht ik haar tegenkomen, dan kan ik daar op terugvallen! "ja ik had je echt toevallig toenstraks toegevoegd op myspace, omgz wat een toeval. :| (a)" ja, soms kan ik echt een eikel zijn. muahahahaha. |
Gister belde hij waar ik was want we waren elkaar misgelopen op school en toen gingen we samen met de trein en dat was leuk en hij wilde iets doen in de vakantie maar ik zei dat ik op vakantie ging. We hebben eigenlijk gewoon geen tijd voor elkaar. :p
Maar hij was wel lief. |
Nog steeds erg kut maar ik begrijp het wel steeds beter. En ik wil dat het weer goed word en geloof daar steeds meer in.
|
Ik ben zo dol op hem en ik wil eigenlijk gewoon nú naar hem toe, het kan me niet schelen hoe, hoe moe ik ook ben of wat dan ook! Het enige wat ik wil is in zijn armen liggen en verder kan alles me gestolen worden!
Oké, ik ben werkelijk gestoord, maar het is zooo leuk! Ik ga morgen naar zijn ouderlijk huis (z'n ouders zijn niet thuis nu, maar goed), waar hij nu is, ook al is dat ergens ver op het platteland :P. Verliefdheid doet echt rare dingen met je.. poeh zoooo erg is het nog nooit geweest :P Maar oeh, zie hem morgen weer :D :rolleyes: |
Citaat:
|
Gisteren mijn ouders weggebracht naar Schiphol. Ze zijn vannacht veilig geland in Bangkok :) Gelukkig maar, want mijn moeder maakte zich al helemaal zorgen om een vliegtuigongeluk.
(We zaten vrijdagavond tv te kijken. Eerst gaat Medium over een vliegtuig dat gaat neerstorten, en daarna gaat Justice daar ook nog eens over :D Lekker toeval ;)) Verder kan ik me niet voorstellen dat ik ooit nog verliefd wordt en zo'n zelfde fijne begin periode doormaak als met mijn ex. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Het heeft gewoon tijd nodig, en dat is zo'n vreselijk irritant cliché :bloos: Zeker omdat ik vind dat vijf weken al lang zat is ;) |
Ik voel me opgefokt en ik wil haar gewoon zien want dan is alles weer goed, of zo. Maar lieve mailtjes zijn ook wel fijn:)
|
2 maanden :cool:
|
Oke nu is het ook écht over. Ik moet wel naar zijn gezeur luisteren maar zodra ik ergens mee zit of het ergens niet mee eens ben is het 'boeie, laat 't gewoon.' Hij is zo onlogisch en ik kan hem gewoon niet begrijpen. Echt niet. Het ene moment doet hij alsof hij me begrijpt, en het andere moment is het gewoon een ongelovelijke zak. Ik volg hem gewoon niet en ik ben blij dat ik al bezig was met het 'stoppen' van onze 'vriendschap.'
|
Citaat:
|
Ik heb ooit ergens gelezen/gehoord/gedroomd dat je ongeveer de helft van de tijd dat je in een relatie zat, nodig hebt om er daarna overheen te komen.
En die zin kan ik niet mooier maken, helaas; wat ik bedoel is, als je een relatie van vier jaar afbreekt heb je volgens die theorie ook ongeveer twee jaar nodig om die persoon helemaal te kunnen vergeten. En met deze onformatie mag je vervolgens doen wat je wil :) |
wat een onzin
|
Aargh waarom heeft ie al een vriendin?!
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk, dat het lang duurt snap ik wel, maar zo'n regel is een beetje raar ;) Ik heb gewoon wat meer tijd nodig dan ik had verwacht. Verdorie :o |
Citaat:
We hangen steeds om elkaar heen maar gaan toch niet zoenen. Het ligt meer aan hem dan aan mij :p maar toch zit hij de hele tijd bijna te zoenen en dat is irritant. Aargh. Maar goed dat ik vannacht moet werken en hem dus niet zie. Laat hem maar lekker andere meisjes versieren :mad: Al vind ik dat nog steeds heel stiekem helemaaal niet leuk En dan maandag weer gezellig uit :) Hopelijk hang ik dan niet om hem heen. Maar in ieder geval heb ik me niet afhankelijk opgesteld! Ha. Fuck. Ik ga slapen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh oh oh. Gisteravond was vol niet boeiende mensen en bakkenvol complimentjes. En ook wel vol foute acties.. maar goed als het allemaal gaat als verwacht, heb ik de komende 2 weken 4 dates met 4 verschillende mannen/jongens.
|
Dinsdag ga ik mee naar zijn diplomering en daarna gaan we uit eten. Ik heb er zin in en ik ben echt blij dat ik er bij kan zijn! Vandaag weer met mensen over the break-up en the make-up (ofzo) gepraat en ik raak er steeds en steeds meer van overtuigd dat het echt de goede beslissing is geweest.
@ Spekkie: Ik kreeg gisteren een brief van de top-ticketline en ik dacht dus dat dat de kaartjes waren, maar er blijkt iets te zijn mis gegaan met de betaling en ik moet dus opnieuw reserveren :cool: Echt een geluk bij een ongeluk. Tenzij jij de kaartjes nog wilde hebben he ;) :p |
hij is vannacht blijven slapen ook al slaapt hij het liefst thuis. Wel zo aardig dat ie ook rekening met mij houdt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |