![]() |
Ik ben echt helemaal gek op hem! Nog 8 weken en dan kom hij weer voor een paar daagjes naar NL. De komende dagen ga ik maar heel erg m'n best doen om een leuk cadeautje voor zijn verjaardag te verzinnen dat ik op kan sturen.
Wie heeft er ooit verzonnen dat stages in het buitenland leerzaam zouden zijn? Ik wil helemaal niet leren zonder hem te kunnen! |
hahahaha mijn exvriendje gaat proberen te zingen in een bandje. uhhu huhu. Mja, als hij een ding níet kan...?
En vriendje komt zo hierheen yeah |
Citaat:
|
(y)
Sinds vandaag is het dan geloof ik écht over. De ene keer zegt ie dat ie me zo ontzettend mist en de andere keer weet hij het allemaal niet meer. Nu weet ik wel dat ik niet meer op 'm ga wachten. |
Hij is vanavond darten en kreeg toenstraks onverwacht een smsje waarin stond dat ie soms ineens besefte hoeveel ie van me houdt en dat dit zo'n moment was. Lief <3 helemaal omdat ie dit nooit zo vaak zegt of schrijft o.i.d. :)
|
Ik wil nog altijd niet verliefd zijn dus lekker onderdrukken die hap (n)
|
En dan lig je weer alleen op je (veeeeel te grote) bedje.. Hij belde me net nog even en hmmmm... ik heb echt een aanval van verliefdheid, en deze mag nog wel even zo doorgaan!
|
Citaat:
Mijn dag was tof, om verschillende redenen, net gegeten en naar de film geweest met een vriendinnetje en dat was zo gezellig en ik besef me echt telkens dat ik superleuke mensen om me heen heb, morgen samen huiswerk maken met een vriendinnetje en daarna weer uit met allemaal leuke mensen. (y) |
Jemig wat een heerlijk eten, kwaliteitsavond! (y)
|
Om moedeloos van te worden. Maar gelukkig heb ik hele lieve vrienden (y)
|
<3 ^^
|
mijn vriendje is vet leuk enzo (y) je kan dus stellen dat ik me veeeet goed voel op relationeel gebied. en op andere gebieden ook wel :cool:
|
een nieuwe?
|
Ja, dat vroeg ik me ook al af, was het niet net uit ofzo?
OT: Poe, onze versie van spontaan iets leuks gaan doen is "Oh, in april ben ik een weekje vrij! Dan kan ik misschien een dag in het weekend niet gaan werken, zullen we dan wat gaan doen?" Zucht. Misschien doen we ook echt wel te veel. |
oh ik vind het niet sletterig maar was gewoon benieuwd :)
|
Citaat:
OT: Nog steeds thuis, zit sinds gister aan de antibiotica voor een voorhoofdsholte-ontsteking en voel me gelukkig wel gelijk al wat beter. Wat een beetje antibiotica en neusspray al niet kan doen... Maandag dus weer helemaal fris aan de slag op stage, nu al zin in :) En hij is nog steeds zó lief. Als wij zo door blijven gaan, gaan we het nog lang volhouden samen :cool: |
Citaat:
|
Soms baal ik er van dat ik zoveel bevestiging nodig heb dat een ander me leuk vind en dat ik zwaar in de stress schiet als die bevestiging ook maar even iets minder is. Dan kan ik me echt diep gekwetst voelen terwijl ik tegelijkertijd weet dat het niet reeel is. Pffff.
|
Ik geloof datik wel dicht bij hem wil zijn. En wil zoenen. Maar dat gebeurt vast binnen nu en een week :o... hopelijk komen dan ook de vlinders...
|
Hij heeft gister zijn eerste afspraak gehad en vertelde mij daar over. Het was zo fijn om hem te horen zeggen wat ik al die tijd niet mocht zeggen. Eindelijk erkenning. Stom misschien, maar dat had ik best nodig.
|
Citaat:
|
Hij is zoooo leuk! :bloos: Terwijl ik hem eigenlijk nauwelijks ken. Ik heb dit écht al een hele ruime tijd niet meer gevoeld, maar toch. Laat ik hem eerst maar is beter kennen.
En ik heb zin in de ZOMER! (y) |
Yeah :cool: ! feeling goed..finally afte 3 years!
|
Citaat:
zeker! :( |
Citaat:
|
Ik heb hem heel veel achter elkaar gezien de laatste weken..nu ziek ik hem dit weekend niet zoveel en daarna school en werken enzo.. naja als ik me dan goed voel.
Aan de andere kant zie ik dit weekend mijn vriendinnetjes uit mijn oude woonplaats weer <3 daar ben ik wel heel blij mee |
<333
|
Verliefd :) En niet alleen op hem, maar ook op mijn 'nieuwe haar' :o En nu ga ik heerlijk in bed liggen, hem smsen en nog even tv kijken.
|
Exen o.0 *frustratie*
Smsen of ik hem toevallig heb gebeld (Hoezo zou ik hem bellen??) en daarna wéér beginnen of ik een vriend heb, hoe het met me gaat, of we weer eens af zullen spreken. De tweede keer in drie dagen dat ik die vragen krijg. Van hem. Is hij doof ofzo?! Edit: Of hij is gewoon geestelijk onderontwikkeld. Dat is waarschijnlijker. Hij blijft doorlullen, ookal laat ik hem merken dat ik geen behoefte heb aan praten, smsen, msnen of enig ander contact. Laat staan dat ik hem wil zien. Edit2: Nog even en ik eet van frustratie mn telefoon op. |
Hmmm, gisteren echt een uur met 'm aan de telefoon gehangen... :o Godzijdank heeft hij belminuten teveel :p Was wel fijn, eerst gewoon jolig gesprek en uiteindelijk nog best serieus. Morgenavond samen op stap en daarna slaap ik lekker bij hem <3 God, ik heb 'm echt al te lang niet gezien, en toch voelt het eigenlijk steeds beter. Jeetje. Dit gaat echt goed. Écht goed, zeg maar. :o Jeej!
|
Oh mén, wat moet ik morgen nou doen als hij erover begint :s
En die andere meneer weer eens gezien na 2 weken en hij negeert met compleet. Great (n) |
Citaat:
En bovenstaande. Voorlopig blijf ik vrijgezel. Maar stiekem is dat meer omdat ik het idee heb dat ik 1. niemand kan krijgen 2. degene die ik wil, sowieso niet kan krijgen en niemand anders leuk vind. Loopt er dan nog íets rond op deze aardbol? Iemand die bij me past, alsjeblieft, hallo? OMG ik ben wanhopig. Verder niet in het dagelijks leven hoor :). Verder gaat het echt enorm slecht. Ik ben dipperig en ik kan mijn vader momenteel absoluut niet verdragen dus we hebben steeds ruzie. Ik raak steeds over de zeik want ik voel me echt een beetje depressief. Als ik maar niet terug zak... |
ik ben zo trots op m :cool:. En hij is lief, en mooi en we hebben over een uurtje semi-4 maanden. Ja wat wil je, de 30e is onze dag maar die zit niet in februari:mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het bijna post verspilling maar
::: BUHG |
Zaterdag een date. Ik hoop dat t gezellig word! :cool:
|
En dan gaan we vandaag naar mijn ouders en dat is leuk. Ze is zo lief en mooi, dat moeten zij toch ook wel zien?:bloos:
|
Citaat:
OT: Goed! Straks heb ik twee uurtjes college en daarna zie ik hem alweer, ik ben verwend ;) |
Het gaat nog steeds hartstikke goed (y) Vond het gisteren ontzettend jammer dat hij niet naar me toe kon komen omdat er weer geen treinen reden van/naar Tilburg, maar we hebben afgesproken dat we dat zaterdagmiddag in gaan halen. Ook gaaf maar gister was meer perfect geweest.. En hij is schattig als hij boos en teleurgesteld is, dan kan ik hem weer lekker kalmeren.
Bijna 7 maandjes :cool: |
Het is trouwens wel goed dat ik zaterdag een date heb. Anders was ik zaterdag terug naar hem gegaan en dat wil ik eigenlijk niet. Van de ene kant wel, maar aan de andere kant moet hij ook maar eens laten zien hoe graag hij wil. Toch? Ja.
En eigenlijk gaat t beetje beter dan ik dacht, maar ik zie er wel tegenop. Ik wil heel graag echt echt echt praten met ze, maar het is zoooo dood eng om jezelf helemaal open te gooien. Zelfs als het mensen zijn waarvan ik weet dat ik ze kan vertrouwen. Het is stom, want juist nu ik ze nodig heb, houd ik ze op een afstand en dat is nou juist wat ik niet moet doen. |
Ik hoop dat t dit weekend gaat lukken om d'r te zien. *wacht geduldig af:o*
|
Jeej! Over een paar uurtjes zie ik 'm! Tot die tijd moet ik leren. Echt waar. Bah. Maar op zich gaat het best lekker, verbazingwekkend genoeg. Wie weet haal ik dit keer wél meer dan drie punten :o
|
Mijn gevoelens schommelen echt van het ene uiterste (ik hou zou van hem) naar het andere uiterste (het kan me allemaal niets meer schelen). Tijd. Dagen, weken, maar meer maanden.
Vanavond gezellig uit eten met vrienden :) En morgen Jon's nieuwe kelder bezichtigen :D Het komt allemaal wel weer goed. Ooit. |
bijna weekendweekendweekend. (y)
|
Ik heb paaseitjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
*heeft op het moment ook paaseitjes liggen* |
Maar zelfs mijn relatie met chocola is niet zo lekker als ik dacht :(
|
Citaat:
|