![]() |
Citaat:
|
Godver Mark, wat zijn dit voor waardeloze discussietechnieken? Waarom post je niet gewoon "Ik wil het laatste woord hebben"? Met je roloog.
|
Oké en nu neem ik het laatste woord!OPHOUDEN
kusje geven en zand er over. Nu is het topic weeer voor mensen die ontopic praten en vrolijk zijn |
:d
|
Citaat:
|
Okee.
|
Nu wil ik De Kleine Zeemeermin dus zin om te kijken wie er gelijk heeft. (En nu niet allebei "OMG IK" gaan roepen, stel smiechten :nono:)
|
Mark Almighty
21M - Lid Juice 20M - Lid ;x |
Euh, ik ben hier dan wel geen forumbaas meer, maar ik wil bepaalde mensen er even op wijzen dat zij zich zo'n offtopic discussie totaal niet kunnen permitteren.. :|
Dus laten we terug gaan naar het oorspronkelijke doel van dit topic :) |
Citaat:
Ik ben nou écht zo iemand die dat soort 'dreigende' taal belachelijk vind op een forum. Maar ja, zo ben ik nou eenmaal. |
Citaat:
En ik ben zo iemand die erg houdt van dat soort bizarre feitjes. |
Ik blijf erbij dat haar haar/been/Botje ervoor zat. Maar zo ben ik nou echt: als ik ergens in geloof, blijf ik erbij.
|
ik heb ff gekeken en ik zie idd dr geslachtsdeel :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg een discussie over de kut van Ariël :D :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het weer eens na twaalven?
|
Citaat:
ik zag je verzoekje al staan. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
tsja ik opende een mooi topic, maar markje, juicesje en sylphje moesten zonodige pagina's lang gyneacologie bespreken en daar niemand dit sluiten wil... |
ok, dan zal ik nu iets ontopics zeggen : en jullie ook nu :nono:
als toevoeging op mijn eerdere verhaal: ik ben een naif meisje die bijna iedereen vertrouwd voordat het tegendeel bewezen is. Helaas stoot ik dan wel eens mijn hoofd, en lopen mensen over me heen of maken misbruik van mijn goede vertrouwen. Dat is jammer maar ik hoop dat ik dat naive altijd zal houden, want ik wil niet wantrouwend in het leven staan. |
als toevoeging:
ik ben links, politiek gezien althans, rechtshandig, linksbenig ;) ik lach soms hysterisch, maar gister wist mn moeder mij te hysterisch overlachen :nono: heb verschillende lachen, de sadistische, de negroïde, de gaye :( undsoweiter verder scheldt ik mensen uit die niet stoppen bij het zebrapad, die in de weg staan, die me ergeren op de een of andere manier :o |
Citaat:
Ontopic: ik ben trouwens vergeten te vertellen dat ik een behoorlijke workaholic ben, gierig en vrij perfectionistisch. En ik ben hetero, dat bleek belangrijke informatie hier :D Daarnaast ben ik rechts qua politieke voorkeur, niet te verwarren met extreem rechts. |
Citaat:
Haar been had nog gekund, maar dat is dus gewoon niet zo. Jij hebt de DVD. Ga óf zelf checken, óf neem het gewoon van mij aan, óf bemoei je er verder niet mee. |
Praat eens over iets dat wél interessant is, in plaats van een of andere kutfilm dat alleen mijn zusje van 6 kan boeien.
|
Dit topic loopt uit de hand.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |