![]() |
Citaat:
ik gaat ook, naakt zijn in de badkamer ;x |
mag ik mee :x
|
Ieuw.
|
Tss, geperverteerd soort.
|
Jonge. :p
|
Ik heb al geleerd vandaag! *O* Ok, niet al te veel en niet al te moeilijk, maar het is meer dan in de afgelopen week. :p
|
*O*
|
Citaat:
|
He doe niet zo flauw soija :(
|
Ja, sorry hoor. ;(
|
Niks saai, ik heb de sleutels van mijn nieuwe huis!
|
Waar woont je nieuwe huis? Woon je dr alleen? Zo nee, met wie? Watvoor huis is het?
|
Mijn nieuwe huis woont bij het Westerpark. Ze is 45 vierkante meter met een eigen keuken en douche, en ik woon er alleen. Ze kost me 250 euro per maand.
|
Da's wel heel goeie koop!
|
Netjes (y)
|
Dat heb je goed voor elkaar idd. (y)
|
Daarom ben ik dan ook blij. :)
|
Dkmeet @ Uice's!
|
Hihi mijn huisgenootje haar date kwam haar ophalen. En ze had al een heel verhaal verteld over dat ze hem een beetje lelijk vond en dat ze daarom zo twijfelde enzo. En ik wilde eerst niet gluren, want hij was boven, ik ben niet zo heel nieuwsgierig. Maar toen ging ze nog in mijn kamer doei zeggen enzo. :nono: Ja hallo, dus ik heb ik stiekem toch gekeken, alleen ik zag alleen zijn achterkant zijkant een beetje, dus nu ben ik nog niet heel veel wijzer. Maar toch!
|
Citaat:
|
Oeh, ik heb een 7,5 voor het deeltentamen Talen in contact (y) vandaag was al een goede dag en nu is het beter geworden.
Ik ben zo hopeloos, dit soort dingetjes kunnen mijn dag helemaal maken en morgen ben ik weer depressief. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yay :D ga vanvond met een groep vrienden naar de bioscoop :D Ik ben al 5 jaar of langer niet meer in een bioscoop geweest XD
Morgen weer vroeg op :p eens kijken hoe ik dat weer ga aanpakken :p |
Huhu welke film ga je? :p
|
Hallo!
|
Citaat:
wat draait er momenteel? :bloos: huhu |
Citaat:
Citaat:
|
juuuh mijn ban is opgeheven maar eigenlijk...te vroeg want ik heb volgende week beoordelingen en het is terrrringveel werk
maar toch good to be back ofzo |
Citaat:
|
Maargoed, net hard fysiek werk enzo dus ik ga even douchen en alles doedoe lieve kantinemensjes :o
*knuffels voor iedereen en een kusje d'r bovenop voor de dames* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohja, je ban! *er gaat weer een lampje branden*
|
:)
|
Ecnelis is terug!!
|
Ecnelis gaat weer weg!!
|
Doei.
|
dag m'neer
|
hihihihi het is leuk waar ik ben ;)
|
Geef ons eens een update dan van je kerel. :p
|
Citaat:
|
wow, wat gaat dit topic snel. :eek:
|
w00t. Ik heb net allerlei psychedelische substanties bestelt. Nu nog zien wanneer ik het ga gebruiken.:o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben vrijdag naar Stardust geweest en vond hem wel tof :cool: |
Ik ben vrijdag naar 1408 geweest; ook een goede film, zeker 'n aanrader. (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |