![]() |
Ik ben helaas niet meer ziek genoeg om niet naar college te gaan :( bah
*peperdure chiquita smoothie heeft* |
|
ik ben wel nog steeds te ziek voor school :o
|
*manon kippensoep geeft*
|
Ik hoorde net toen ik nog in bed lag iemand buiten: "AAAAAAAAUUUUWWWWWWwwwwwwwwww!!! AAAaaaaaaaauuuuuuwwwwwww!!!!!!!!!"
Echt heel hard. :| |
En toen?
|
Toen hoorde ik wat mensen praten, en auto's wegrijden enzo. Ik wilde gaan kijken door het raam, maar toen was het al voorbij.
Het was echt eng, ik dacht dat er iemand neergestoken was ofzo. |
Citaat:
|
Ja zeg, het is graag of niet he. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DK is best dood de laatste paar dagen ofzo.
|
Citaat:
|
Op centraal liep een meisje met een greenpeace ding in haar handen. Zo'n a4-klapbord-map-ding. Ik zag haar al van vrij ver, maar ze sprak niemand aan. En net toen ik voorbij liep, moest ze mij aanspreken :( Ik haat dat :o
|
Greenpeace, bah. Milieuterroristen.
|
Kortzichtige lui ook allemaal.
|
Jezus. Betaal je 45 cent voor warme chocolademelk. Komt er alleen warm water uit dat klote apparaat -O-
|
Het leven is zwaar.
|
Ik ga eens sommen maken.
|
Jezus, doe je superveel boodschappen, voor 18 euro in totaal. Krijg je er niet eens een smurf bij. -O-
|
Citaat:
|
Ik betaal er 55 cent voor en dan is het niet te zuipen. Oftewel; dat betaal ik er níet voor. ;)
|
Op m'n werk is het gratis voor personeel, en de choco is lekker en van nescafe (y)
|
Wij hebben koffie voor 30 cent. De rest boeit me niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gister 3 aflevering wie is de mol gezien, ik liep achter. Ik had eerder niet echt een idee wie ik moest verdenken, maar na die 3 laatste afleveringen ga ik voor Dennis. En net wieisdemol/avro forum gelezen, daar stond een goede verklaring voor iets en nu ben ik helemaal overtuigd van Dennis :y
|
Nee, Regina is de Mol.
|
Of ze is gewoon een heel dom wijf.
|
Ik denk wel dat regina gaat winnen, maar niet de mol.
Ik zal je de opvallende zaak vertellen : De kaarten die Regina en Dennis moesten zoeken waren een vrouw en een acht. De achtste maand in de Mayakalender was toch mol? En Regina is Latijn voor koningin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hierover kan ik niet meepraten, dus daarom een leuke smiley: http://i30.tinypic.com/1pvtk4.gif
|
Nu is iedereen weggevlucht :(
|
|
ik vind je smiley zo mooi, ik was er stil van!
|
*O*
|
Hoe maakt u het, Mevrouw Katje?
|
Goeden-bijna-avond leden des forums. Ik ga naar huis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3 sommen klaar, nog één. :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
In het BCS-BEC crossover gebied is één limiet een condensaat van moleculen. Bereken de asymptotische waarde voor Tc/Tf, zowel voor een homogeen gas als voor een opgesloten gas in een harmonische oscillator val. Ga uit van een niet-wisselwerkend condensaat van moleculen.
Leuk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |