![]() |
Citaat:
EDIT: Vaker op F5 drukken, denk ik... |
Radar love
|
Ik ga vannacht niet weer zo laat/vroeg naar bed hoor.:bloos: Ik sliep pas om 04.30 uur.:eek:
|
Dat is jammer. :(
|
Met hoe de sommen vorderen ziet het er wel naar uit dat het laat wordt voor mij vanavond.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ghe, ik ga ook vroeg slapen, gelijk na het verhaal in het weerwolftopic. :o Nu draai ik puur op caffeïne en nieuwsgierigheid. En ik moet morgen vroeg wakker zijn want tussen 9 en 11 komen hier een paar vriendelijke sjouwmeneren een koelkast afleveren, zodat ik eindelijk ijs kan kopen. En bladerdeeg.
[edit] Ik voel me trouwens heel verantwoord met m'n koelkast want hij heeft het A+ milieudingeslogo en allemaal groene stickers van allemaal keurmerken. (y) |
Hé Paranoide, nog iets meegemaakt in het OV?
|
Ja, nou je 't zegt. Niet in het OV, maar wel onderweg náár.
Ik liep richting de metrohalte en toen was ik genoodzaakt om achter een groep wegwerkers (oid) met van die oranje hesjes te lopen, omdat ze de weg enigszins versperden. En er was een man die achter ze aan liep en constant liep te schelden. "Oranje hesjes! Oranje! BAH! Smerig! LUL! Gat-ver-damme! Kots! IK KOTS ER OP! ORANJE! GAAAATVER!" Dus. :D |
wtf :D
|
Fijn dat leraren je altijd zo up to date houden! "Hoe gaat het met de presentatie van het profielwerkstuk? Het is woensdag al he?" Eehh, wat? Blijkt dat hij vergetenis ons te vertellen dat aankomende woensdag dus de prestenaties van de profielwerkstukken zijn. -O- En hij kon ons ook niet vertellen waar, en hoelaat het begint. Naja, fijn hoor. :s
|
Uch, ik ben vergeten de hele kruidnagels uit het eten te halen.
|
Aha! Asterix en Obelix is op tv!
|
Citaat:
|
Ik ben aan het multitasken.
|
Au secours, les pirates! :D.
|
eindelijk klaar *O* het zijn wel 1850 woorden geworden :cool:
|
Ik ben nog lang niet klaar. :(
|
Ik moet nog beginnen.-O-
|
Ik ben nog niet begonnen, (N). Volgende week tentamens.
Ik werk beter onder extreme druk. |
Ik heb volgende week donderdag twee tentamens -O- waarvan een over de fiscale aspecten van registergoederen -O- -O- en de ander een mondeling tentamen -O- -O- -O-
|
Europese Rechtsgeschiedenis en Contractrecht hier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, dat zullen wel meer hier hebben. |
Citaat:
|
Hihi ik heb best wel slecht gespeeld, de wolven aten me vast niet op omdat ze dachten dat ik de verrader was.:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was ook de eerste nacht in heel veel nachten dat ik heel vroeg ging slapen en er dus niet om 12 uur was -o-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb maar 's gevraagd op Admin hoe lang ze mij nog forumbaas willen laten. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
<3 |
Ik heb morgen eerst rijles van mijn nieuwe instructeur waar ik al zenuwachtig voor ben, en dan ga ik ook nog TopDrop spotten.:eek::D
|
Citaat:
|
Hoi! *O*
|
Citaat:
|
Hoi Stefanootje en Lisaaah!*O*
|
hooi *O*
|
Ik heb twee koppen koffie op en nu ben ik fucking hyper!
*O**O**O* |
AllureV, hoe heette je nou? Het was niet fleur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga even kijken wat er nu gebeurd als ik een joint rook.
Oehoe, living on the edge!!!! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |