![]() |
Ja, maar volgens mij in dat oorspronkelijke script ook al.
Maar ik stuur hem wel even. Het verdelen van de tekst naar zes personen is ook al een aardige verandering. ;) En ik wil ook echt graag weten wat je ervan vindt! |
Citaat:
|
Verstuurd!
|
AllureV naamzoek! ;)
|
Citaat:
|
Oh, ik niet. Ik ga zo koken, maar ik heb hem net verstuurd per e-mail. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het oude examen gedaan :o |
Citaat:
http://www.google.nl/search?q=%22len...&start=30&sa=N |
Ik heb een paar dingen die ik niet ken, een paar dingen over synchroonzwemmen (omg :D) en volleyballen, die niet van mij zijn, maar ik weet wel van wie wel, en verder wat dingen over theater. En die zijn van mij.
|
Citaat:
Nee hoor, nog niet gevonden. Ik ben er trouwens even overheen gevlogen, het ziet er wel aardig uit. Vanavond zal ik het wat aandachtiger doorlezen. (y) Citaat:
|
Ik zit voor het eerst in mijn leven aardappelen te schillen. Dat wilde ik even delen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, ja, omg, die googlet ie ook inderdaad, die van VARA TV-moment. (n) :(
|
Als je op mijn naam zoekt, krijg je 3 resultaten van de uni. Lal.
|
Citaat:
|
Maar misschien komt dat omdat ik nooit toneelstukken op papier lees.
|
Shilalalalommers!
|
Citaat:
Ik ben er weer, hoi. |
Hoi Stefanootje.
|
Citaat:
|
ik ga tentamen maken, dag
|
dag
|
Ik mis Julius. :(
|
Citaat:
|
Godver, verbrand ik eventjes keihard m'n klauwen tijdens het koken. ARGH.
|
Wuuuuut?! Het is al bijna 6 uur -o-
|
Heel de dag niets gedaan? :p.
|
|
|
18:00
|
Citaat:
Citaat:
|
zo. ik heb mijn huiswerkopdrachten gemaakt.
het huis (een beetje) opgeruimd gesport gesaunaat gedoucht boodschappen gedaan en zo naar mn ouders. nog een best productieve dag ;) en het is mooi weer *O* dus helemaal niet erg om naar de sportschool te fietsen en het afgelopen weekend was ook al supergaaf :y *vrolijkheid* |
Citaat:
|
7. ben je een meisje
jah duh anders kan ik deze test ook niej doen nee een jongen ik ben een meisje maah tog half jongen XD |
Uitleg: had je dit niet al zien aankomen ''man'' ik zou egt niej zo willen heten ga tog naar het loser groepje bij juliew op sgool..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je mijn naam googelt krijg je een terroristenpagina. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pasta. (y)(y)
|
(Y).
Ik heb stamppot andijvie met kaas en spekjes gemaakt, (Y). Daarbij een lekkere zoute HEMA-rookworst. |
Dat klinkt ook goed. (y)
Ik ging gister ook aardappels snijden, toen ik klaar was kwam ik erachter dat er niet veel meer van de aardappels over was. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |