![]() |
Citaat:
|
Hmz.. duurt te lang allemaal :bloos:
|
Ik ben er weer es aan toe!
Alweer 2weken geleden! Heb hem donderdag nog ff verwend, nu ik nog :p |
Ik ben ongesteld dus voor mij hoeft het ff niet maar vanmorgen hem wel verwend en dat vond ie echt wel super lekker, haha. Leuk :)
|
Hahaha, ik vond het wel ontzettend grappig gisteravond. :D Hij kon er iets later ook wel mee lachen, maar ach. :)
|
Arme Roelof.
Jaaa. :bloos: |
En ik maar denken dat we heus wel een nachtje zonder konden :D Hahaha. Stelletje konijnen.
|
dikke prima :D
|
Citaat:
|
Het was fijn gisteravond samen :o en vanavond zie ik hem alweer.
|
Ik heb echt een briljant iets gekocht :D Misschien morgen maar es proberen :o
|
Citaat:
? |
Citaat:
http://www.veiligglijden.nl/images//...uckie-gold.jpg ^ :o :D Maar uiteindelijk niet eens gebruik van gemaakt, 't was verder al retegoed :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
jamaarjamaar vibrating rubber duckies zijn natuurlijk vooral bedoeld voor een ander soort massage, en voor spieren die vastzitten heb je natuurlijk mannen ;)
|
Citaat:
|
:o productief weekendje! + still going on :bloos:
|
Ik ben weer heerlijk onbeschermd uitgewoond achter de kerk hmmm (y)
|
Dat vond ik echt ontzettend schattig/lief/whatever. :D
|
Citaat:
|
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooo oooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrr
Zo ongeveer :bloos: |
best lekker:D
|
Prima! Maar wel zinzinzinzinzin :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ook wel weer es van bil. Hmmm.
|
Hmja prima eigenlijk. :cool: <333
|
(y)
|
veel te weinig! ik zie m maar 1 x per week nu. ik krijg zelfs seksdromen.:mad::o
|
Citaat:
|
Nieuwe standjes. :bloos:
|
Wild! Hihi. Blijft toch jammer, zo'n krakend bed :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Belabberd.
Hij die ik graag zou willen is bezet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het probleem ook niet zo. *bats* :D |
Citaat:
Ja dat snap ik, ik zie het probleem niet. Meestal hoeft seks als ik ongesteld ben ook niet zo van mij. maar als ik mijn vriendje zo lang niet zou zien dan zou het mij (en hem) echt geen barst uitmaken. |
nja het probleem is dat het heel erg varieert. de ene keer wil ze heel graag,en de andere keer is haar mentruatie zo'n ramp dat zelfs alleen liggen pijn doet (niet eens dan iets doen). maar goed, ik ben vrijdag alweer bij haar. nog maar een paar daagjes :)
|
Oooh, op die fiets. Snappem!
|
Echt heeeeel Kut.... gefrustreerd en alles. Krijg het ook altijd erg benauwd. WIl heel graag mar geen mogelijkheid tot sex. Heel kwaad word ik dan. Ook omdat mij even tot nu toe niet echt van een leien dakje is gegaan.
|
Citaat:
& OMGWTFBBQ!!! (góed dus :D) |
Au :o
|
Citaat:
|
|
*O*
|
Ik wist niet dat het zo fijn kon zijn. (y)
|
Hmm, creatief, die jongen :o (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |