![]() |
Begrijpend lezen was vast niet je beste vak. :)
|
|
Haha Kazetfail.
|
Als je het er niet over wil hebben dan zeg je toch dat het wel oké was, ofzo, in plaats van zo'n schreeuw om aandacht die juist wél uitlokt dat mensen het er over gaan hebben.
|
Zo, die is binnen! Geschiedenis was een eitje!
|
Nee, want ik lieg niet graag. :)
Ik geef antwoord op z'n vraag en vervolgens een opmerking die een 'vraag maar niet verder' impliceert. En nu heb ik het er indirect toch nog over. -O- |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb tijdens mijn examens geen enkel examen nagekeken, en dat is me goed bevallen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn trots opzij zetten was eventjes beter dan zakken. |
*schouderklopt feniks en Missy*
|
:bloos:
|
ik zou eens moeten beginnen met tentamens leren, nog maar 2 weken :s maar niks doen is zo fijn
|
Citaat:
|
Ik moet volgende week een analyse van een transcriptie inleveren nog van vorig semester en ook iets inleveren voor Romaans. ;( + tentamens leren
|
Nou, ik ga maar eens douchen en naar de universiteit. Dag, kinders.
|
Net de laatste aflevering van S4 House gezien. :o
|
Ik heb één of andere documentaire over 24 jaar in een horrorkelder gekeken. ;x
|
Ik ben de nieuwe aflevering van The Simpsons aan het downloaden (y)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, en JEZUS. Ik kwam op het station aan, roepen ze om, er is geen treinverkeer mogelijk tussen Gouda en Utrecht. Wij kunnen u helaas nog geen opreisadvies geven. :mad: Dus ik weer naar huis gelopen en de auto gepakt. Wat opzich vrij uniek is, gezien het feit dat mn ouders op vakantie zijn. Anders had ik gewoon niet kunnen gaan. En het was best een belangrijk college want ik heb donderdag tentamen! :eek:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik hoor het al, je leeft je helemaal in. ;)
|
Ieh die mozarella-blauwe kaas prut waar ik zo misselijk van ben geworden stond in de koelkast op mijn plankje. :(
|
Citaat:
|
Ik wil geld claimen van de NS, maar volgens hun heb ik geen 'producten'. -o-
|
Citaat:
|
Benzineclaim?:D
|
Citaat:
|
Ja, logisch. Benzine is duur.
Ik weet wel iets. Als je naar de bank gaat kan je geld zien. Of ehm, als je bij een pinautomaat gaat zitten en kijkt hoe andere mensen pinnen. Dan vang je vast wel een glimp van de briefjes op.:cool: |
Het is ruim 40 kilometer. Dus ruim 80 totaal. En dat is ruim 8 liter. Dus ruim 12 euro ofzo. Iets in die hoek. En dat is toch best veel als je gewoon gratis met de trein zou kunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed. Ik heb nog niet gelezen wat er vandaag allemaal is gebeurd. Eens bijlezen! |
|
Wat een dure grapjes, die onbetrouwbare NS :|
Later, als ik veel met de trein moet, ga ik heel mierenneukerig doen met geld terug krijgen want dan word ik minder gauw arm. :cool: |
ah eindelijk eens een goed besluit van de prof, het schrappen van opdracht 7.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |