![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
En uice, gecondoleerd man (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D:D:D;d;d;D:D:;d;d;D::D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat vrouwen juist een niet veul te knappe man willen want dan voelen ze zich niet op hun gemak :D Als ze binnen een uur uit de kleren gaan. |
Citaat:
|
Wachtwoorden onthouden is niet mijn sterkste punt. He jesses, mijn pincode vergeet ik de laatste tijd ook steeds vaker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, die laatste opmerking was misschien niet zo handig.
Goedenavond Grootmoeder!! |
Wtf is dit voor bejaarden offensief?
|
Citaat:
Citaat:
Grapje hoor. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Apetina fetakaas. In een handig uitlekmandje. Wat klinkt uitlekmandje waanzinnig smerig zeg.
|
En meld je aan bij het Neerlandsch genootschap (ter bevordering van het belegen woord).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh kaasje was me voor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het een en ander gelezen over een populair spel dat hier gespeeld wordt en ik schrijf mij vast in voor deelname.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat gaat topdrop vroeg slapen de laatste tijd trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'godsakker' 'wat heben mijn akkers er nou weer mee te maken!' |
Huhuhuhuhuuuuu, wat een geheimzinnigheid.
"Hallo. Wij houden een onafhankelijke enquête over voeding voor baby's en kinderen. De enquête duurt ongeveer 20 minuten en is uitsluitend bedoeld voor marktonderzoek. Wij geven uw naam of identiteit niet door aan derden. Indien u besluit deel te nemen aan deze enquête, krijgt u vertrouwelijke informatie te zien, die het eigendom is van een grote fabrikant. Wij vragen u te bevestigen dat u de informatie die wij u geven niet zult gebruiken en aan niemand bekend zult maken, ook niet aan vrienden en familie, noch aan enige andere rechtspersoon. U gaat ermee akkoord dat u de informatie in deze enquête, of enig deel daarvan, niet zult proberen te kopiëren, printen of downloaden. Door hieronder "Ik ga akkoord" te selecteren, geeft u aan dat u deze voorwaarden hebt gelezen en begrepen, en dat u ermee akkoord gaat." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |