![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat zei ik toen, maar toen was er niemand anders die wilde. Nu wel.
|
Citaat:
|
volgens mij is het wel duidelijk zo.;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er al niet eens meer zin in door al dit klote gezeik. Dahag.
|
hihi
|
:( ik zei alleen maar dat ik graag wilde spelleiden, enkel om de discussie daarover te openen, aangezien idd maarten ook had aangegeven dat hij dat graag wilde. ik wilde gewoon checken wie wilde enzo...
|
Het lijkt me een goed idee om het weerwolfspel een maand in de koelkast te doen.
|
Citaat:
|
Goed idee, de vakantie begint ook enzo.
|
dus 21 juli volgend spel? dat moet ik wel redden voor mijn vakantie :D
|
21 juli ben ik nog op vakantie :(
|
helaas, volgende keer beter
|
hoelang duurt een spel ongeveer?
|
Deze was vrij lang, normaal zo'n drie/vier weken denk ik?
|
We doen dus een koelkastperiode van 4 weken?:| Dat vind ik best wel stom.
|
Citaat:
|
Nee 6. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Normaal zo'n twee weken. En ik vind dat we over twee weken weer aan het volgende spel moeten beginnen, wat mij betreft met minder spelers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het animo was ook een beetje laag, dat kan wel bijtrekken door het juist wat langer in de koelkast te zetten.
|
Of door het met minder spelers te spelen, zodat alleen de mensen die het echt leuk vinden om mee te doen, meedoen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja niet gaan lopen kutten met de koelkastperiode plz :|
|
Wat katje zegt.
Dan doen de mensen die het over vier weken pas weer willen spelen maar gewoon niet mee het volgende spel.:) |
Het spel werd redelijk verpest door een ruzie tussen mij en aila. Ik heb zelf in weetikveel 20 spellen ofzo nog nooit eerder zo ruzie gemaakt met iemand dan met aila. Ik kan me ook geen soortgelijke ruzies herinneren in de 3-4 jaar dat ik regelmatig speel. Ik ben dit spel gestopt met reageren waardoor aila ook stopte. Ik ben niet van plan nog enige aandacht aan aila te schenken dus een ruzie zoals die nu voorkwam is erg onwaarschijnlijk.
Natuurlijk klinkt een verlengde pauze wel leuk, maar vergeet niet dat er genoeg enthousiaste mensen zijn die wel willen spelen binnen twee weken (en ook zeker spelleiders). Veel mensen die er nu in de eerste week uitgingen, hebben lang moeten wachten. Het spel duurde al erg lang want je blijft meestal neit met enkele spelers over. Ik ben dan ook voor handhaving van het huidige beleid. De meeste mensen hadden er niks mee te maken en bovendien kun je altijd de inschrijving na twee dagen sluiten en spelen met de mensen die er zijn. Wanneer er nu door de forumbazen alweer eens wordt ingegrepen, is dat alleen maar nadelig voor mensen die gewoon willen spelen, waar het spel ook voor bedoeld is. |
Go Lisa.:y
|
Het was geen ingreep door de forumbazen. Ik was degene die het voorstelde aan Missy.
|
haha ik wou ook go lisa posten :cool: maar dan met de *O* ipv de :y
|
Citaat:
En nou ga ik weer. |
Citaat:
Ohja en nu echt dag *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Godsakker wat een gewhine weer. Iedereen die enthousiast is om een keer te spelleiden die moet de kans krijgen om dat te kunnen doen, waarmee mensen die het kort daarvoor hebben gedaan ook plaats moeten maken voor nieuwe mensen die willen, ook al willen zij ook, zij hebben net gedaan. En ik zei het eerder vind ik dan geen argument meer, zo kan je bezig blijven.
En hoe lang de koelkast is boeit mij persoonlijk niet. |
Citaat:
En misschien doe ik later nog wel mee en dan heb ik er wel baat bij als de gemoederen wat afgekoeld zijn om het zo maar te zeggen:p |
Anders gewoon over 2 weken nieuw spel en dit topic sluiten?
|
Ik stem tegen:p Gewoon topic sluiten en nieuw spel over 4 weken:p
|
Citaat:
|
Laten we het anders even makkelijk doen.
Koelkastperiode van 4 weken. Voor: Tegen: Anders gaat het nog wel even duren, denk ik.:P |
Citaat:
|
Voor: DP
Tegen: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21. |