![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
feestje lalala
|
To bier or not to bier
|
vino rosso :p
|
M'n pa is vandaag op vakantie gegaan dus ik zit 3 weken alleen thuis. :D Ik moet nog 2 dagen werken en dan ben ik vrij. (Y) Dat gaat helemaal goed komen. ;):D
|
:D
waar issie naartoe ditmaal? |
Frikandellenland
|
Hij is naar Mali. M'n ma is naar Syrië en Jordanië en Julia naar Indonesië. Ik zit op het meetingweekend na 2 weken alleen thuis. :o
|
Arme Wim :'(
|
Valium.... :')
|
Citaat:
|
Speel anders Fancy Pants Adventure World 2 en lees de bordjes :D
|
Kerstbomengeur en een joint over een paar uurtjes (Y)
|
Citaat:
|
Kerst!
Maar niet zuipen want ik moet vanavond al weer binnen zijn... Morgen dan maar de schade inhalen. Witte glühwein <3 |
Citaat:
|
Wítte glühwein???? :confused:
|
Fijne kerstdagen allemaal. :)
|
ja jij ook dan maar he! :p
|
fijne kerst!
argh kater ga weg |
Fuuuuuck :D
Op de dag dat ik geboren werd, zamelden de zusters zich in de ronde. Ze keken heel verrukt, bij wat ze in het wiegetje vonde. De hoofdzuster sprak op: Laat deze alleen! Ze kon gelijk zien, ik ben slecht tot het been. Sleeeeeecht tot het been. SLeeeeeeecht tot het been. sl sl sl sl sl sleeeeheeecht. sl sl sl sl sl sleeeeheeecht. Ik heb een duizend harten gebroken, voor ik jou kende ik zal er nog duizend breken schatje pas dan komt de wende. Ik wil van jou zijn mooie meid van jou en jou alleen En ik ben hier om te zeggen schatje ik ben slecht tot het been. Sleeeeeecht tot het been. SLeeeeeeecht tot het been. sl sl sl sl sl sleeeeheeecht. sl sl sl sl sl sleeeeheeecht. Ik laat rijke vrouwen smeken ik laat goede vrouwen stelen Ik laat oude vrouwen blozen en maas meisjes schreeuwen Ik wil van jou zijn mooie meid van jou en jou alleen. Ik ben hier om te zeggen schatje, ik ben slecht tot het been. Sleeeeeecht tot het been. sl sl sl sl sl sleeeeheeecht. sl sl sl sl sl sleeeeheeecht. SLecht tot het been. Wanneer ik op de straat loop, stappen koningen en zulks opzij elke vrouw die ik ontmoet, je weet zelf ze blijven blij. Ik wil je vertellen mooie meid, zie je ik doe het allemaal alleen Ik ben hier om te zeggen schatje, ik ben slecht tot het been. Sleeeeeecht tot het been. sl sl sl sl sl sleeeeheeecht. sl sl sl sl sl sleeeeheeecht. sl sl sl sl sl sleeeeheeecht. sl sl sl sl sl sleeeeheeecht. Ik ben slecht tot het been. Ik heb echt tijd te veel :D |
ah mijn collega is zo slecht, hij kan alleen maar uitgaan als ie sos bij heeft, anders trekt hij het na 4 bier niet meer :D:D:
|
Citaat:
|
|
Zo, mijn kerstdiner zit er in. Nu fijn blowen, thee drinken, Led Zeppelin luisteren en vanavond natuurlijk Harry Potter kijken. :)
|
huhu heb nu 25 mg ritalin op...wat een vaag spul :p voel er niet zoveel van maar toch eigenlijk ook weer wel, redelijk gefocussed op alles wat ik doe, beetje energie...
weet iemand de dosis toevallig waarbij je er wel goed vaag van wordt? of kan dat met dit spul niet echt? ik heb nog 35 mg dus :o |
nouja laat ook maar zo wreed is het niet :p kan niet slapen -.-
|
Citaat:
|
:D
|
:D had ik je ook wel kunnen vertellen.
mijn ervaring met ritalin is, je lult veel, je zuipt tering veel en beide keren werd het 8 uur sochtends voordat ik in bed lag |
Las net dat ketamine in combinatie met zwangerschap niet aan te raden is:eek:
Tja, verveel me duizend dood, dus nu maar effe snel info inslaan die nog wel eens van pas kan komen (staat ook bruikbare info op de site:eek:) |
Citaat:
|
Ja hoorrrr zeehond xD
|
Ik ben duisent kilo zwaarder na deze kerstdagen... Van de sinterklerstklaas kreeg ik gechocolateerde pepernoten <3 (L)
|
Citaat:
|
|
gast ik kom echt niet ik ben zo brak
ik liep tot zondagmiddag op de pillen door lopen te chillen zonder brillen op alles bloeddoorlopen pupillen gedoe met meisjes schoenen kwijt boetes voor onfatsoenlijkheid zodoende beroep ik mij op me recht op moeilijk te zijn het is genoeg je moet fabergé niet pushen ik heb gebaden in het zweet snap je ik hoef dus niet te douchen doe me een tfu voor de moeite ik had die troep niet moeten hoeven (tis goed) maar nu moet je broetje boeten ik ging van after naar after huis voor huis verruilen gekluisterd aan de buis nu zit ik thuis uit te huilen ik ging van after naar after huis voor huis verruilen luister me voor de buis thuis uit huilen COME ON BERTJE BERTJE COME ON! |
Het is tijd voor drinken, een laatste joint en daarna m'n bed in. :Y
|
Is de AH hier op zondag open?
Hoezo? We hebben brood nodig Waarom? Voor het vlees We hebben toch ketchup? Resultaat, vlees met ketchup:D En damn, wat is dat GH wordtour toch vet, beetje chillen met zijn allen in een bandje(y) |
Citaat:
@ Zeehondje: woow niet te zuinig(y) |
ah wat ziedig als het echt zo is geef ik je een dikke hug
|
Citaat:
|
dikke knuffel als het echt is wil je troosten
|
Citaat:
|
dat verhaal wat je zei
|