![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zeg ook altijd "gans nat potje" :d |
Citaat:
|
Wat is het koud buiten, :(.
|
van de week kwam er ook weer zo'n hoop stront aan de deur.
>"hallo" <"hallo" >"ja, ik wist niet of de bel het deed, dus ik klopte maar" <"ja, de bel is kapot" (er hangt ook helemaal niet al 2 jaar een briefje met: de bel doet raar, dus gewoon hard kloppen :rolleyes: ) >"ja" <"maar u komt iets verkopen, dus ik doe de deur weer dicht" >"..." |
Citaat:
Bij mij komen ze nooit wat aan de deur verkopen :( Bij mijn ouders ook alleen maar schoolkindertjes ofzo en dan kun je moeilijk nee zeggen en dat zijn dan stomme dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
en idd. het is fucking koud. mn arme pootjes vroren er vanavond bijna af toen ik even ging roken in de rookruimte (m.a.w. onder een parasol tussen een paar dranghekken op straat) |
Hey jaeger :)
|
Ik wil dat er een keer jehova's langskomen als ik niks te doen heb :( Ik heb er nog nooit echt mee gepraat :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met zo'n plaatje van een ondergaande zon. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Nou ik had vorige week jehova's maar ik kreeg de slappe lach omdat mijn huisgenoot in de kamer naast de deur (buiten hun zicht en in mijn zicht) stond mee te luisteren
|
Citaat:
|
Jehova's moeten naar jouw deur komen want ze moeten van hun god hun medemens overtuigen.
Dat is best sadistisch van die god. |
http://forum.scholieren.com/showthre...9#post27579429 en http://forum.scholieren.com/showthre...9#post27579429 trouwens voor het originele sterrenmeisje-wordt-opgelicht-verhaal -o-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als het nederlanders waren had ik mss een keer een leuk vervelend gesprekje met ze aangegaan :p
|
Citaat:
En als jij van het bestaan van hun geloof afweet en er niks mee doet ga je ook naar de hel. En als je er niet vanaf weet ga je niet naar de hel. Dus toen heeft mijn papa jehova'sgetuigen een schuldgevoel aangepraat door te zeggen dat hij zonder hen niet naar de hel zou gaan :( :D <3 |
Mijn jehova's (ik heb ze als eigendom nu) wilde me een boek laten lezen maar ik wist niet of ze wilden dat ik het zou lenen/huren/kopen of krijgen want ik had echt geen geld :bloos:
|
_o_ geniale papa *O*
|
Citaat:
voorloper van s.nl btw ;p |
Citaat:
Citaat:
s.nl sjee bestaat dat nog. |
Was ik maar een soulzanger.
|
wow, s.nl. daar ben ik ooit voor gevraagd, maar toen wilde ik niet. ;)
|
zou soija nu aan zichzelf gaan twijfelen? zo van: hè, hebben we dat ooit gevraagd? nee toch? hè, maar... hè? :confused:
vast niet. :( |
Citaat:
Was ik maar een stofzuiger ? |
ow, dat las ik ook :D:D:D;d;d;:D:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
awww... had ik toch nog even moeten wachten met die tweede post.
ging je twijfelen? :D |
(8) Baby here I am. I'm on a man on the scene! (8).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeetje, uit pure funk liet ik net mijn peuk op m'n kamerjas vallen. Ik stond kortstondig in de fik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was well euke tijd, detijd van het pollen en nieuwel eden. :D |
Citaat: