![]() |
300
|
Quid pro quo, Kunst.
|
Mijn rijinstructeur vertelde net heel droogjes dat ik maar moest opschieten met mijn theorie, omdat hij het wel tijd vond worden voor de tussentijdsetoets. :eek: En hij doet niet aan liegen zei hij! :eek:
|
Dat laatste lijkt mij een leugen.
|
Maar het eerste ook. :( Het kan niet dat ik dat nu al zou kunnen.
|
Doe eens niet zo onzeker neko'tje :D Zelfs ik heb alles in een keer gehaald (Y)
en nou lisabedtijd daaag (K) |
hoi neko weet je hoe veel km je nu van mij vandaan bent?
|
Welterusten, Lisaaah.
|
Citaat:
Citaat:
|
En welterusten Lisaaah. :)
|
Citaat:
|
ja 20 ofzo idd :D
Tof!! en het is heus niet erg, je zult het misschien halen en misschien niet. Je kunt het halen want je bent slim en goed anders zou de instructeur het niet zeggen. Als je het niet haalt is het niet erg want zov eel mensen halen het niet en je mag het nog een keer proberen als je wilt :P |
Gegroet, forumppz.
|
U krijgt nieuwe groeten terug
|
Van mij ook.
|
Waarom?
|
jaeger het is niet eerlijk ik heb je als vriendje toegevoegd en nog mag ik niet kijken ik mag zeker pas kijken als jij ook mij toevoegt
als dat zo is wil ik geen vriendjes meer zijn |
Wat lief van jullie.
|
Citaat:
|
zo zijn we, vriendjes en lief! :y
Ik vind jaeger eigenlijk wel heet, of is dat raar om te zeggen na die opmerking van de wijn en hotelkamer van net? Nee toch, dat was zijn opmerking en niet die van mij |
Jeeeeh, maar jaeger ,er staan geen extra foto's op je facebook, niets meer dan hier..
|
Dat weet ik. Ik heb geen foto's.
|
Waarom niet? en ik weet op welke middelbare school je hebt gezeten en wanneer je jarig bent.
*o* |
Nou ja, het is niet helemaal waar. Maar het zijn geen fijne foto's. Die deel ik niet graag.
|
Ik heb Jaeger niet kunnen feliciteren, toen had ik een ban. :(
Bij deze dan! |
maar ik hoor bij de exclusieve groep van mensen die die foto's wel mogen zien!
je kunt toch ook duizend miljoen foto's van mij zien :( |
Er was veel alcohol in het spel.
|
waarom zou ik wat tegen alcohol hebben
|
@darkie, maar jij hebt geeneens foto's wat heb ik daar nou aan. Dat is een soort foto's weggeven van mijn kant. Want ik krijg er niets voor terug.
|
Ja, pech. :mad:
|
Het gaat vooral om het effect van alcohol op mijn vermogen om normaal te doen.
|
blub blub
(mag ik het alsjeblieft zien jaeger? ik zal rekening houden dat je normaal nog leuker bent! ;y |
Als je accepteert stuur ik je ooit een foto, Kunst. ;)
|
onzin! Ik geloof je niet
|
Citaat:
|
eerlijk oversteken
jij stuurt iemand een foto, die de foto vervolgens doorstuurt als ik jou geaccepteerd heb:) |
Ik ga zo weg, dus ik kan geen foto sturen. ;)
|
ik moet volgende maand naar de tandarts dus het gaat me helaas niet lukken om je te accepteren voor die tijd..
|
Goedenavond.
|
Oh, jammer. Nou, tot volgende maand!
|
hoi, doe jij aan roddelen?
|
Ik?:p
|
ja jij
|
Normaalgesproken niet, maar je mag me best wat vertellen hoor.:p
|
Nou ik wilde eigenlijk wat vragen..
Het imago van commando, ik heb hem namelijk nooit zien posten |
Je moet zijn posts maar eens opzoeken. Of eigenlijk niet, want het is achterlijke troep.
|
Citaat:
|
wat dan?
|
Een niet al te best voorbeeldje (hij heeft betere gehad): http://forum.scholieren.com/showthre...light=commando
|
Zoek maar. :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |