![]() |
Welterusten.
|
Welterusten.
|
Altijd als ik tentamens heb gehad ga ik de dagen erna 5x per dag op blackboard voor cijfers checken, zelfs in het weekend:o
|
http://maps.google.com/maps?f=q&sour...=19&iwloc=addr
Huwhuwhuw google maps huwuhuw street view huhuh larp. |
Citaat:
(en dan kijkt ie omhoog terwijl hij in een lichtspot staat alsof hij rechtstreeks in verbinding staat met de HEERE) "...That's the question!" |
LuL *O*
Para *O* Noodles *O* |
O hai.
|
Citaat:
|
|
Wim Helsen was geweldig, (Y).
|
Citaat:
|
Dit was de laatste van z'n shows in Amsterdam. Meer weet ik eigenlijk niet.
|
Hmm. Op z'n site staat niks meer over try-outs en de site van de Kleine Komedie doet alsof januari nooit bestaan heeft, dus ik neem aan dat z'n show af is. Laatste show in Amsterdam. Hm. Jammer, ik wilde best het eindresultaat zien en ik kom er vast niet aan toe om 'm elders te bekijken.
|
He, André Manuel in de Kleine Komedie.
|
Voor mij zat iemand en die had een aardige tactiek om een betere plaats te bemachtigen. Hij viel heel ongemakkelijk en traag, deed alsof ie heel veel pijn had, en kreeg toen een plaats waar ie z'n been even kon uitstrekken. Aan het eind van de show sprong hij op en liep zonder problemen naar beneden.
|
Haha, wat een gluiperd.
Ik zat helemaal vooraan bij Wim Helsen (y) En het was een heel klein zaaltje dus er was geen podium, hij stond gewoon een meter of anderhalf van me vandaan z'n ding te doen. |
Ik zat op het balkon en dat is jammer, want je zit ver weg. Gelukkig zat ik redelijk centraal en ben ik vrij lang, dus ik kon over de twee rijen die voor mij zaten prima kijken.
|
Dat liedje Skopje zit nu wel heel erg in mijn hoofd, :(.
|
Deze dus. |
They don't let you smoke and you can't get drunk, all there is to watch are these soap opera's, I don't wanna die in the hospital you gotta take me back outside! http://deslyxie.nl/forum/images/smilies/madmusic.gif
|
Citaat:
|
Ik kan 'm me overigens niet herinneren, volgens mij zat hij niet in de try-out.
|
|
Aan het eind gaat ie dat hele nummer lang heel gaaf dansen, :D.
|
En ik sta nu hetzelfde te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LOL!
|
Citaat:
Als het al bij de show hoorde, misschien had hij gewoon zin in een dansje. |
En ja, duimman. Malle duimman, roze duimman, duikt voor de camera als een blinde kaaiman. Zijn hoofd is een duim, in zijn hoofd is het ruim. Duimman.
|
:D
Over dat hoofd gesproken, ik zat daarnet blind een paaseitje te ontdoen van z'n folietje, en stopte hem in mijn mond. Hij smaakte niet zo lekker, want er bleek nog een tweede folietje omheen te zitten :confused: |
Mijn koninkrijk voor een paaseitje.
|
*gooit eitje naar beeldscherm* Nou, kom maar op met dat mooie Zwolle van je!
|
Hahahahaha ik heb helemaal geen koninkrijk!!@1
|
Citaat:
Ik proestte hierdoor mijn water uit. Citaat:
|
die duimman is echt bizar
|
Citaat:
|
Dat is nou jammer, ik heb alleen light sinas van het Super de Boer huismerk ;(
|