![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rellen!
|
Nee, daar ben ik te moe en te ziek voor. Helaas! Bovendien moet ze nu vast al huilen en bedenkt iets gemeens waarmee ze mijn punt alleen maar bevestigt.
|
Citaat:
De tijd van mooie openbare rellen is grotendeels voorbij, vrees ik. |
Nee hoor, ik huil niet, en ik ga ook niks gemeens bedenken. Ik weet heus wel dat ik vaak stom ben.
|
Haha ja die pm's altijd, mooi mooi mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
*O* |
Dus? :p
|
Right.
|
:)
Om even terug te komen op dinges: toen ik veertien was en nog heel veel acné had liep ik eens de tram in en toen keek een meisje mij aan en lachte ze keihard. Toen zei ze tegen haar vriendinnen 'heb je hem gezien?' en lachten ze allemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou wil ik een pm, para :( Stommerd.
|
Citaat:
Daarnaast vind ik dat heel raar, alsof acné iets zeldzaams is. |
Citaat:
|
Zoiets zou ze toch nóóit doen. Kom nou, zo is ze niet.
|
Citaat:
|
:D Wtf. Waar woonde je?
|
Gisteren heb ik weer een opmerking gekregen van iemand die denkt dat ze grappig is door een rare opmerking over scheel zien te maken. Ik kan het me zelf niet meer herinneren wat ze precies gezegd heeft. Iets in de trant van dat scheel zien toch niet erg is en dat ze het anders aan mij eens moeten vragen.
(En ik kijk sinds januari zelfs niet meer scheel :p) |
Ik woonde in Sommelsdijk.
|
Ik heb dit jaar voor het eerst in een tram gezeten.
Of vorig jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wat een malle wereldvreemde mensen zijn jullie.
Hoewel, ik zag laatst een troep jonge Limburgers in een tram en zij vonden het ook allemaal nogal vernuftig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh. Ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wemeldinge heeft wel een tram gehad, trouwens, ook al heeft het 3000 inwoners. :confused:
|
Ik heb tot mijn 12e ofzo nooit alleen met de bus gereisd dus ik vond het eng af te laten stempelen ofzo.
|
Ik zat voor het eerst in de metro op een meet toen ik een jaar of 18 was ofzo. Een tram pas vorig jaar voor het eerst. Maar dat is toch ook niet speciaal of wat dan ook? Ik vond het echt /care.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh wacht da's niet waar, ik heb ook in Utrecht een keer in de tram gezeten toen naar Zao's huis.
|
Ben je bij zao thuisgeweest? :eek:
Utrecht heeft maar 1 echte lijn. |
Citaat:
Maar dat riepen wij nog weleens, toen we nog bij elkaar waren. Vooral jij. |
Ik compenseer nu voor de tijd dat ik nooit met het OV ging. Het lijkt nu wel alsof ik m'n halve leven in het openbaar vervoer doorbreng. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
o Amstelveen (geopend in 1990) o Diemen (geopend in 1990) * Den Haag (geopend in 1864; elektrificatie in 1904-1907) → Haagse tram o Rijswijk (geopend in 1866; stoomtram in 1887; elektrificatie in 1923) o Delft (geopend in 1866; stoomtram in 1887; elektrificatie in 1924) o Voorburg (geopend in 1933) o Leidschendam (geopend in 1971) o Nootdorp (geopend in 2002) o Zoetermeer (geopend in 2006) o Wateringen (geopend in 2007) * Rotterdam (geopend in 1879; elektrificatie vanaf 1905) → Rotterdamse tram o Schiedam (geopend in 1882; elektrificatie in 1906) o Barendrecht (geopend in 2004) o Vlaardingen (geopend 31 oktober 2005) * Utrecht (geopend in 1983) → Utrechtse sneltram o Nieuwegein (geopend in 1983) o IJsselstein (geopend in 1985) * Gouda/Alphen aan de Rijn (geopend in 2002) → RijnGouwelijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
/topografiefail :( |
Citaat:
|
Doe niet zo TRA'erig!
|