![]() |
mja ik doelde op zoiets: http://momgrind.com/wp-content/uploa...hties-hair.jpg
|
Citaat:
Ik denk dat ik maar een jurkje aantrek, zo'n zwart-wit gestippeld geval. En dan zoek ik er nog wel wat kleurige fleurige beenwarmers bij ofzo :D En ik heb nog wel van die blije oorbellen denk ik.. |
zometeen X-factor :o*O*
|
amai amai amai wat een vervelende beoordeling vandaag :"D
|
Ik heb zometeen een verjaardag van één van mijn beste matties. *O*
|
Ziezo. Macaroni met gehakt, gezeefde tomaten, 2 uitjes, kaas en een flinke dot kruiden. (Y)
|
Oh in DWDD zometeen gaan ze het hebben over chatroulette :D
|
Zou grappig zijn als ze er in de uitzending heengaan en al die masturberende kerels publiek voor lul zetten. :D (haha voor lul)
|
Goeie TV draait door :D
|
Citaat:
Ik zat echt zo: :eek::eek: |
M'n huisgenoot heeft een boete gehad van 166 euro:|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat op tv nu is, die band, t.i.m. lijkt wel erg op rage against the machine gemixt met beastie boys
|
Misschien reed hij zonder gordel en bellend door rood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
http://www.om.nl/onderwerpen/boetes/...65,3115#keuzes
160 euro, excl 6 euro administratiekosten |
ik hou van skype. HEEL VEEL.
|
Door rood rijden is nogal gevaarlijk dus ik snap wel dat de boete hoog is.
|
Ik heb niks met chatroulette. Heb het nog nooit gedaan, maarja, ik heb ook geen webcam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die piemel in beeld :D:D:D
|
Citaat:
|
piemels? waar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de laatste zes berichten in dit topic bevatten het woord piemel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar even serie nu, bij mij lukt het niet.
|
ik heb alweer een chatroulette overdosis gehad
|
Nu gaat het weer over piemels, en sann is er niet eens bij :D (n)
|
Wel een faaldemonstratie van chatroulette trouwens. Of niet misschien, want nu ziet iedereen hoe ontzettend stompzinnig het eigenlijk is :D
|
Oh, de oude versie doet het wel. Maarja, ik word toch vast de hele tijd genext, want ik heb geen webcam.
Een webcam heeft een nare uitwerking op me. Ik ga dan altijd dingen uittrekken enzo. |
Citaat:
|
whuhu, ik had een piemel!! Maar geen blote.
Als ik zo'n gast krijg dan klik ik 'm niet weg, maar ga ik 'm juist zitten opgeilen. :o als ik een webcam zou hebben helemaal :bloos::bloos: Ik ben soms best een sletje eigenlijk. |
goh
|
ik heb ook geen webcam. de man wel, die gebruikt er heel veel voor zijn werk, het hele huis staat er vol mee. srsly. er staat er 1 in de keuken, een paar bij zijn werkhoekje, op dit moment (bij de tv) staat er drie op mij gericht, en in de hometrainerkamer staan er like 6 op een rijtje voor het raam. De overburen denken waarschijnlijk dat we hun slaapkamer proberen te filmen. soms loop ik (half)naakt door het huis te scharrelen en rare dansjes te doen en dan zie ik ineens dat er lampjes aanstaan op een of meerdere cams, en dan zeg ik fffff die dingen zijn toch niet ergens kijkbaar he? :bob: en dan zegt hij: technisch gezien wel, maar er kijkt niemand naar hoor. waarschijnlijk.
True story. |
Citaat:
|
HUh, maar waar zijn die allemaal voor dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kazet heb jij toevallig iets over de bifurcatietheorie gehad?
|
nee dingen met videobellen. ik weet ook niet waarom hij dan 20 webcams nodig heeft die overal staan in plaats van gewoon 1.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |