![]() |
Citaat:
|
Citaat:
In dat kader: misschien ligt het eraan de aan de UU de docenten dichter bij de leerlingen staan dan aan de UM, hoe dan ook heb ik zo'n vermoeden dat ik een docent heb die nogal, eh, fan van mij is. Dat vind ik niet zo hitsig! :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en LL modus.
|
Citaat:
|
M'n onderbewuste is het er trouwens niet zo mee eens, want ik had vannacht een dubieuze droom dat ik seks had met m'n neef. Ieuw, dat wil ik helemaal niet. :(
|
Citaat:
|
haha stelletje theemutsen :D
*vlucht* |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik realisme in de weg wil staan, ik vind het wel een tof idee dat je echte oliebollen op het toneel gaat platstampen. Maar ik verbaasde me even dat er echt eten en drinken werd gebruikt :P |
Hmpf, er was maar een klein stapeltje all stars bij de V&D en ze waren allemaal veeel te groot of kindermaatjes en lelijke kleuren. En de hele stad was inderdaad bezwermd met shoppende mensen en nu ben ik chagrijnig en MEH
|
Moz, nou word ik elke keer heel vrolijk als ik je nick zie. Geen idee waarom, hij is gewoon vrolijk denk ik :D
|
Ik ben blij dat mijn nick anderen vreugde brengt!
|
*O*
|
Deze is nu op de radio en ik vind m leuk:
|
Nu luister ik 'An der schönen blauen Donau'. Geen idee waarom.
|
potverdorie, als ik geweten had dat de laatste afl. van castle een dubbele was, had ik wel tot maandag gewacht :(
|
Nikki will burn!!!!!!!
|
Nikki?
|
me verveel ik
|
35 (12 leden & 23 gasten) lurk lurk lurk
|
Citaat:
|
niet huilen, ze is vast niet echt dood *O*
|
Citaat:
Ik ga toch geen piepschuimen oliebollen gebruiken :facepalm: (alleen als het een dramaturgische keuze zou zijn) Een 'tof idee' zou ik het dus niet willen noemen, het zou eerder bizar zijn als ik geen echte zou gebruiken :p |
Jonge oliebollen bakken is duisent goedkoper dan een rare vervanger proberen te hosselen die lang niet zo goed is als teh real thing.
|
Citaat:
Waarom nep en moeilijk doen als het ook echt kan? |
Oh Absinthe, heb jij wel eens zelf gedaan of gehoord dat mensen voor een voorstelling glas hebben nagemaakt van een soort suikerwaterspul? Of dat werkte? :p
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb zin om iets of iemand in elkaar te trappen :)
|
Citaat:
Hier heb je een Mingvaas: http://www.bertsgeschiedenissite.nl/...w/mingvaas.jpg |
:D
Daar hadden Ernst en Bobbie een liedje over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
stop, don't no, pleeeaaaase (8) <3
|
Citaat:
|
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar het mislukte jammerlijk. Maar ik deed het dan ook in het klein.
|
een zo'n mannetje in the pacific lijkt op n00dles :D
|
Ik heb het idee dat het met een groot oppervlak nog sneller zou mislukken. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
WRAAAAAAAAAAAAAAGHHH!!!! :mad: :mad: :mad: *krak* http://blog.epromos.com/archives/broken-vase-mailer.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1557 pagina's in lettertype 7(n)
|
Pff wat een topic titel :D
En wat een lekker weertje vandaag! (y) Lekker een stukje wezen fietsen met zusjelief, toen een ijsje gegeten bij de Mac en doorgefietst naar het centrum en met mama daar op het terras gehangen :D |
*zucht* het wordt natuurlijk weer snikheet bij de mac:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |