![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
Maar zijn jullie dan nu officieel een forumsetje ofzo? Ik ben de afgelopen tijd niet meer heel vaak hier, dus ik ben niet volledig op de hoogte van alle relaties enzo. |
Citaat:
Elkaar lang kennen doet er niet zo heel veel toe toch.. als ik in het beginstadium ben van een zwangerschap hoef je elkaar maar een maand of 2 te kennen :p |
mm leuke jongeman bij take me out, alleen dat haar :'(
|
Overweeg je om er een man erbij te nemen dan? ;)
|
och, een bescheiden harempje...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Jaloezie kan vrouw echt verblinden'
Uitgegeven: 14 april 2010 09:12 Laatst gewijzigd: 14 april 2010 09:30 AMSTERDAM – Vrouwelijke proefpersonen presteren minder goed bij visuele opdrachten als hun partner in de tussentijd naar andere vrouwen kijkt. Dat zou blijken uit een nieuw onderzoek van Amerikaanse wetenschappers. De onderzoekers van de Universiteit van Delaware verzamelden verschillende verliefde stelletjes in een computerruimte en lieten de mannen en vrouwen tegelijkertijd een opdracht maken. De vrouwen moesten afbeeldingen van landschappen proberen te spotten in fotoseries die in snel tempo op het scherm werden vertoond. De mannen kregen in eerste instantie de opdracht om foto’s van landschappen te beoordelen met een cijfer. Maar halverwege het experiment riepen de wetenschappers plotseling om dat de mannen vanaf dat moment geen landschappen meer kregen te zien, maar foto’s van vrijgezelle vrouwen die ze mochten beoordelen. Ongemakkelijk gevoel Na afloop van het experiment werd aan de vrouwelijke proefpersonen gevraagd in hoeverre ze zich ongemakkelijk hadden gevoeld bij het bericht dat hun partner naar andere vrouwen keek. Uit het onderzoek bleek dat de vrouwen die de meeste jaloezie hadden gevoeld daarna veel meer minder goed presteerden bij hun visuele opdracht dan aan het begin van het experiment. Dat meldt nieuwssite Physorg.com. De volledige resultaten van het experiment zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift Emotion. Opstelling Overigens werden de slechte prestaties van de jaloerse vrouwen vooral veroorzaakt door de opstelling van de computerschermen. De verliefde stelletjes zaten naast elkaar. Veel vrouwen begonnen uit jaloezie naar de foto's op het scherm van hun partner te kijken, in plaats van naar de afbeeldingen op hun eigen scherm. Haha, en dat laatste deel is ook echt niet belangrijk voor de conclusie die je eraan verbindt of zo he :D |
Citaat:
maar nu niet want jij hebt al genoeg ellende! dus grl niet kindjes maken met changshan :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
jesus dat onderzoek :D nee inderdaad
|
Citaat:
|
Ik had net een Marilyn Monroe moment. Drie mensen keken. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:p :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Martino: Jij begon dit keer over zwangerschap hoor.. ik had het woord seks nog niet laten vallen :D |
Citaat:
|
woohoo ich habe meine centjes *O* en het is 30 euro meer dan normaal vanwege ORT *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
grl en ik zijn geen midgets hoor? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
hihi ik deed net alsof het twitter was.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn sleutelbeen is gebroken door een tramongeluk, en nu kan ik niks meer. :( Getver, het voelt zo kut. Ik kan niet eens zelfstandig in bed komen of mijn haar wassen of een sok aandoen! :'(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |