![]() |
dankjewel :) Dan is het ook eigenlijk een onbegonnen discussie he?
Ah jammer mijn TV heeft de gordijnen dicht. Hiertegenover-onder zit een raam waar ik heel fijn naar binnen kan kijken. |
Maar nu kun je voortaan wel elke keer als iemand toetert, zeggen 'je snuit verkeerd'! Daar word je heel populair van.
|
Ja dat denk ik ook :D
|
ik heb uren lang contactpuntjes schoon gemaakt maar de printer was niet te redden :)
|
Citaat:
Donders duur en handig ding dat dan stopt, je probeert hem te redden maar het lukte niet. Volgens deskundigen is het dan ook een flinke ":mad:(n)" waard. |
ja ach, klein leed. Ik vind het vooral irritant dat ik hiervoor naar het oostblok kwam, want op school waren ze ook allemaal kapot en ik heb printjes nodig om mijn perspectief te controleren.
|
Citaat:
|
Martino, Sarah of iemand anders: is een nasendoscopy en een laryngoscopie hetzelfde? en zo nee, wat is het verschil?
|
Citaat:
|
Citaat:
En erh wtf. Nu vindt google wel gewoon nederlandse hits op nasendoscopie. Ik probeerde steeds de nederlandse equivalent te vinden maar google gaf steeds alleen maar engelse hits. Ik deed vast iets fout. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daily show, wat een briljant programma :cool:
|
Avond.
|
Nacht.
|
mmm
|
Bier.
|
koffie. Drie slokken, meer mag ik niet :D;d;;D
|
Ik heb te grote filters voor mijn koffiezetapparaat maar ik heb nu gewoon 1 cm boven de rand afgeknipt en nu heb ik heerlijke koffie. Kut alleen dat ik dat trucje nog
|
Omvouwen?
|
Ik heb zojuist een nieuw woord geleerd voor reboundfuck. Springplankwipje. <3
|
Magicka = awesome
|
Kijk, zo komen we wel uit de crisis.
|
Citaat:
panda feestjes, springplankwipje :D |
Citaat:
|
Terugkaatsneuker klinkt beter
|
ach, irl, forum, al die woorden zijn me vreemd :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. Duh.
|
Lol probeerde ik daarstraks mijn kaartje voor give it dub te verkopen kreeg ik mijn oude stagebegeleider aan de telefoon die interesse had:confused:
Naja ik heb die van mij toch nog voor 150% weten te verpatsen:o |
Tijd voor een boek.
|
drie slokken koffie en ik heb nu al mijn ogen zo ver open dat mijn wenkbrauwen bijna tegen mijn haargrens aanzitten en mijn onderste wimpers op mijn lippen hangen /stuiter
|
Citaat:
|
para, ben je nog wakker? Moet je niet duizend uren slaap inhalen? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wanneer hoor je resultaten, of de adelaar kan landen, of de vos zijn haren bij elkaar kan rapen, of de bal in het netje is?
|
oh excuses, over vier weken vossenjacht lees ik nu!
|
Is hier nog lev'n in den bruuwerie?
|
Twee tot vier weken, ja (y) Dat wordt veel bier drinken in de tussentijd, dan gaat het tenminste lekker hard.
|
Citaat:
|
Yay! Ik heb teveel koffie op, ik zet het veel te sterk :D
|
Ik ben overgestapt op soms cafeïnevrij en soms hele slappe koffie, want dan kan ik er meer van drinken :bloos:
|
Citaat:
|
Ja, sinds ik gestopt ben met dagelijks een liter koffie en een liter energiedrank drinken werkt dat niet echt meer bij mij :D Ik word tegenwoordig alleen maar moe van cafeïne.
|
Ik heb wel zin in een bakkie pleur nu, eigenlijk :y
Slaap is denk ik echter toch verstandiger! |
Citaat:
Om maar te zwijgen over YEAHYEAHYEAHYEAH-Bono. Wat een tenenkrommende zeepneus, zeg. Met z'n zonnebril. En Coldplay is natuurlijk het gehandicapte resultaat van een kruising tussen U2 en Bon Jovi. |
koffie koffie koffie
het woord koffie staat hier veel ik lust ook wa een bakkie leut |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |