![]() |
Niet doen, Kazet!
Citaat:
|
Wat vinden die vrouwen in 'help! mijn man is klusser' zichzelf toch altijd zielig zeg. Alleen maar klagen over een vent, maar zelf doen ze ook geen kut. Ik kan ook niet klussen ofzo, maar elke mongool kan toch een muurtje verven of een kast in elkaar zetten?
En als je daar nog niet mee kan beginnen omdat je man nog een muur moet zetten oid, maar hij doet dit niet, dan bel je toch je (schoon)vader of wie je dan ook kent die handig is? En anders bel je toch gewoon een professional en ga je een jaartje niet op vakantie? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het aanmelden is gelukt! *O**O* |
Hij heeft wel een sympathiek logo.
|
Citaat:
|
Zeg Sarah, vind je niet dat Theodoor eens aan een knipbeurt toe is?
|
Als je je haar wil verkopen kan je het beste steil, dik haar hebben. :y Aziatisch haar, zeg maar.
|
Citaat:
hey, hier doetie het wel! *o* hey, die ook! |
Oh ik zal de mozman zo even vragen :D die zeurt al weken dat ik zijn haar moet knippen, want het is HEEL lang en het moet eraf. Ik doe het alleen liever niet zelf want ik krijg er altijd de slappe lach van omdat ik bang ben het te verneuken. En dat gebeurt dan ook. En dan moet ik nog harder lachen en hij wordt alleen maar boos.
<3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zitten in de voorstoel, zitten in de achterstoel!
|
Ik ga zometeen met mijn matties naar Giethoorn.
|
Citaat:
|
zo, de belangrijke dingen zijn weer gedaan voor vandaag: opstaan en douchen
|
Citaat:
Mijn haar is al aan de korte kant. Dus ik kan je niet van dienst zijn, sowwie :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap gewoon niet dat sommige van die vrouwen tig jaar in één grote teringzooi leven en zeggen er zelf niks aan kunnen doen. Nee met klagen komt er idd geen muur te staan op magische wijze. Ik noemde dan ook een paar alternatieven. Ze worden ook altijd naar een hotel gestuurd, vind ik ook heel vreemd. |
Vandaag was ik in een fetisjwinkeltje met een huisgenote en een klasgenoot. Zo leer je elkaar weer van een heel andere kant kennen. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nee het was een winkel met fetisjkleren en beneden nog een seksshop gedeelte. En de jongen studeert compositie en het meisje piano en ik zang en nou gaat hij een SM-muziekstuk voor ons schrijven wat we in fetisjkleding moeten opvoeren. Ik ben benieuwd of hij dat echt gaat doen :cool::D |
werd ik geroepen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Para, kom er maar in! |
Dit huis is trouwens ook een teringzooi, al drie jaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D:D:D:D
|
Citaat:
|
Als je geitenfetish googled kom je op filmpjes met echte geiten.
|
"geiten fetish. == klik hier voor de volledige film == ... geiten fetish. Description: pervers sletje geeft seks show voor geiten. "
Nou daar zullen de geiten blij mee zijn :D:D:D:D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |