![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gnork naamzoek, haar eetpatroon is ook al zo eigenaardig.
In Wat eet of drink je op dit moment? #3: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dit een soort (al dan niet) vrouwelijke versie van dennis? :D
|
in 2010 in het "wat eet of drink jij nu #2" topic nuttigde ze nog wel een kipcorn en een cola!
|
Citaat:
|
Dan moet je even de timing van de posts checken :p
|
Citaat:
|
Door jullie heb ik nu vreselijk veel zin in pizza :(
|
Ik ga zo wentelteefjes bakken.
Vanavond spare-ribs, die wou ik in de oven doen, weet iemand hoe lang dat moet? |
Lekker! Ik heb alleen maar dingen in huis waarin geen zin en teveel werk. Soep, sla en eieren.
|
|
Oh en aardappels. Laatst had ik zo'n zin in snaai dat ik er een heb omgebouwd tot patatjes :o maar dat is niet zo dieetverantwoord
|
hey mensen die verstand hebben van computers naamzoek, mijn McAfee abonnement is verlopen. Wat is tegenwoordig een goede gratis virusscanner+firewall? F-secure? Of maar gewoon Microsoft Security Essentials
|
Citaat:
|
Toch? Ik weet dat er een test was van de consumentenbond waarin MSE wel aardig scoorde, maar ik weet niet of er nog iets is wat beter scoorde.
|
Nod32 is ook wel goed, maar het verschil is te verwaarlozen en MSE is gratis.
|
Nondepisang, de brandgeur van de papierfabriek hier dringt echt door tot in mijn kamer! :(
|
Gefeliciteerd Rationeel!
(ik heb Lorelei al gesmst, ervan uitgaande dat je bij haar in de buurt bent, maar voor het geval ze de boodschap nog niet doorgegeven heeft :)) |
Citaat:
Maar ik vind het ook een aparte naam hoor. Ik noem een tortilla ook geen Mexicaanse pizza ofzo. :d |
Congrats Rationeel!
|
Eindelijk een goede AMV
Sherlock naamzoek |
|
garawat?
|
Citaat:
|
Het is een Vlaams filmpje.
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe, maar de katten hebben het voor elkaar gekregen om van de één na bovenste plank van m'n billykast het bakje met snoepjes te pakken te krijgen :D
|
:D
Mijn kat heeft een keer staan graaien in de boodschappenkar, een vleesverpakking opengehaald, en het rundvleeslapje mee de woonkamer ingesleurd alwaar hij stiekem erop kauwde. :nono: |
nu hebben ze een doosje tampons te pakken en pioen sleept er een mee als haar prooi :')
het was een nieuw doosje nu liggen ze echt overal :D |
|
:D @ pippeloen
|
lol :D |
lololol |
|
Is Rationeel jarig? Waarom heeft hij dan geen topic?
|
|
|
Ik hou niet van neptopics/voor de gekhouderijen. :o
|
@ Sarah: De Vlaamse comedy programma's ontdekt? :o
|
noooo ben jij dat :eek:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik verveelde mij midden in de nacht en ik heb altijd al ene keer zo'n topic willen openen (wel op s.com) geïnspireerd door het magnetrongezwel en de tentakelpenis. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laatst was er een forumer metal4life, en mijn hart maakte even een sprongetje. Maar die corky heette alto4life. Deceptie.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |