![]() |
Citaat:
|
We kunnen wel een piem0lverzameling maken en die aan .sann geven als ze weer terug is!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, dadelijk, is dat ook een Brabants woord? Of uit een andere streek? Want dat is een woord dat ik nou echt nooit gebruik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedenavond :O/
Krijg ik een mailtje, van klantenservice OV Chipkaart. Dat mijn aanvraag is goedgekeurd, en dat ze dat ding opsturen. Naar, en ja, let op: Mevrouw (Mijn straatnaam) (Mijn straatnaam) 8 :facepalm: Als dat serieus op die ov chipkaart staat is dat natuurlijk niet geldig. Echter heb ik er wel net even goed om kunnen lachen, aangezien de machine die zo'n mailtje fabriceert niet eens goed zijn eigen formulieren in kan leveren. Op het formulier wat ik heb opgestuurd stonden mijn naam e.d. allemaal al goed ingevuld :D. |
Dadelijk is gewoon Nederlands.
|
En toch denk ik nog steeds dat ikzelf te vaak 'dadelijk' verkeerd gebruik, dat ik dan eigenlijk 'zo dadelijk' moet zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus, er worden niet zoveel nieuwe topics meer gestart in DK...
Ik zie meer slotjes dan open topics :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Interglot, gmta. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel handig, nu hoeft de wwwww er niet meer over te speculeren wie je volgende slachtoffer wordt, we kunnen ze gewoon afstrepen op het moment dat je iemand sletje genoemd hebt (y)
|
Eigenlijk zijn alle meisjes op DK sletjes.
|
Schrödinger, ik vind het wel bewonderenswaardig dat je openstaat voor invloeden uit de Noord-Afrikaanse cultuur aangaande het aanspreken van vrouwen (Y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij het geen kritiek is maar een compliment. Hmm! |
Dit gaat overduidelijk mijn intellect te boven. Ik ga er maar weer vandoor!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, ik heb .sann even een piemelmailtje gestuurd!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat gebeurd is, is gebeurt. Het is niet meer terug te draaien *als in een cowboyfilm kijkt* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|