![]() |
Deze vond ik ook leuk, want ik heb echt een broertje-dood aan al die Facebook-lui met hun leuke anti-kanker-anti-bezuinigingen-anti-currentproblemoftheworld badges in hun avatars.
Senegalezen pronken met Facebookbadge Afrikanen protesteren digitaal tegen bezuinigingen op ontwikkelingshulp http://www.speld.nl/wp-content/uploa...9185483363.png |
Citaat:
|
Citaat:
|
shakeweights!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens vind ik die badges (nou ja, de kunstbezuinigingsbadges) maar fail, want 1. Er zit een badge met een wit kruis erop op je foto :confused: en 2. Wat boeit het? |
Citaat:
En verder kan ik daar wel om lachen natuurlijk :D |
Citaat:
Maar goed. Daar ben ik het ook niet mee eens. Ik ben het ook niet eens met kanker, kanker is namelijk niet zo leuk. Aids is ook niet fijn. Oorlog is ook niet zo aangenaam, om over hongersnood maar niet te spreken. |
nouja, als je ze inneemt naast je normale dieet, dan val je echt niet af hoor :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb trouwens geen anti-bezuinigingsbadge, maar een anti-bezuinigingsfoto van The XX.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, en ergens vind ik die badges ook een beetje bullshit, maar ja, ach, die foto vond ik wel grappig als een leuke tussenweg, ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nee, heeft ook geen zin. Ik dacht dat je bedoelde met 'wat boeit het' de kunstbezuinigingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deadlock naamzoek, wat was dat trucje ookweer dat als je toetsenbord is geflipt dat je die tekentjes weer op z´n plaats krijgt? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik bijt liever, 'shakes' zijn niks. |
Ben misselijk.
|
Citaat:
"Trucje" :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
en nu weet iedreen het.
|
Citaat:
|
Sorry. :(
|
(*^&^$%#$%^&*(????>><:}}{+P)_)_(
yeah het werkt weer :) |
Citaat:
|
Oei, honger :( :vlug naar keuken wandelt:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net een bord friet gegeten, want mijn brood is op en ik was te lui om naar de supermarkt te lopen. (Y)
|
Jongens, zwaai eens even met z'n allen naar .sann.
HAAAAAI SANN *zwaai* :D |
*O*
|
*knikt naar sann*
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |