![]() |
Citaat:
Overigens zijn de enige échte comfi stoelen op school nog de bureaustoelen in het computerlokaal. Met wieltjes enzo, en verstelbaar. |
Citaat:
|
Hmbmbfzjbmjgb misschien toch die afwas maar even wegwerken :o
|
Citaat:
|
Ik heb heerlijk indirect zelfmoord gepleegd in het ww spel :D(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me inderdaad heel lastig en moeilijk en kut, Luud. Sterkte me het maken van je keuze! *knuf*
|
Heel veel sterkte Luud met de keuze en het vervolg daarop! <3
|
Citaat:
|
Hahaha, wat enorm toevallig :D(y) En dat wist ik niet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.kantoorinrichting.com/ima...-blauw_111.jpg |
Citaat:
En ze hebben bij ons op school ook een zeer spaarzame manier van de school verwarmen. Alsin, er hangen nergens radiatoren, er is alleen vloerverwarming. En de warmte wordt uit de aarde gehaald en niet gestookt, want dat is weer duurzaam en bla. Maar de lokalen boven zijn dus steenkoud, het is echt geen pretje als je daar twee á drie uur hoorcollege hebt. Je kunt op een gegeven moment niet meer schrijven omdat je handen zou koud zijn geworden :|. En je mag je jas nooit aanhouden in de lessen, dus moet je altijd een vest meenemen. Nu heb ik daar geen problemen mee, maar sommigen vergeten het nog wel eens. |
De lokalen op mijn school hebben verwarming en digiborden en kunststoffen stoelen(vermoed ik) :D
En bij de computers staan krukjes (y) En verder hebben wij en soort barkruk achtige dingen bij scheikunde, best vreemde dingen eigenlijk |
Citaat:
maar geen zm en alles hoor! |
Heel slecht, maar:
http://en.akinator.com/ |
Miekje ik heb medelijden.. Wat een school heb jij. Dan is alles bij ons nog best goed geregeld :o.
|
Aahh <3 ik heb de meest lieve huisgenoten ever! Ik zat er eventjes doorheen. Ik weet me nog echt geen houding te geven op school en ik ben daar nu dus continu gespannen. En in de klas heb ik dat niet zo door (en ik denk anderen ook niet) maar toen ik vandaag op de fiets naar huis zat, kreeg ik me toch een huilbui! pure ontlading. Ik zat er echt een beetje sip bij, maar mijn huisgenootjes hebben me weer helemaal blij gemaakt. Ik heb echt een goed gesprek met ze gehad en nu voel ik me toch weer best zelfverzekerd :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijamoto naamzoek! gaat jouw sig over die 2km hoge berg die ze in NEDERLAND willen BOUWEN?
|
Optijd naar bed gaan is ineens een stuk moeilijker als je weer internet hebt. :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:mad: @ jullie. Bah bah. Er is niet eens iets te doen, maar dat scherm heeft zo'n belachelijke aantrekkingskracht. Wel al mijn tanden gepoetst, dat is stap 1.
|
snel, spam allemaal leuke verslavende sites!
|
Citaat:
Kun je nagaan :o |
Citaat:
|
Misschien moet je Sims Social gaan spelen :D:D:D:D:D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus dag mensen, leuk om er weer eens te zijn maar het is goed geweest. *zwaai* @ wwwwww: PM komt nog wel. :o |
Had dan iig wat nuttigs gedaan en ons een pm gestuurd :D:D:D:D :p
Slaap lekker schatje, fijn dat je er weer bent <3 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok kusje doei. |
Citaat:
|
Ik wilde een artikel van cracked.com posten in het kader van 'post verslavende sites', maar ik vind dat Quis een punt heeft met haar vet belangrijke dingen. Dus ik post hem niet. Maar hij staat hier wel open en nu wil ik hem lezen en als je één artikel leest dan wil je er meer lezen dus TL;DR wie een gat graaft voor een ander. -O-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, wacht, nu heb ik hem verslagen! :D
|
Citaat:
Het is eigenlijk omdat ik overdag geen vrije tijd heb :) |
Citaat:
|
Ik ga voor het toch maar voor 1 keer proberen, dus weltrusten :)
|
Citaat:
|
Luudje, wat ontzettend kut! Waarom duurt dat allemaal zo godvergeten lang? Idioten.
Naar het schijnt is het in Belgie ook wel oké. Dacht ik. En het is niet dat je in een week drastisch verandert hoor, dat gaat nog best langzaam, dus je hoeft je geen zorgen te maken over je veranderingen in een maand. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |