![]() |
Citaat:
|
Ah.(y)
|
Citaat:
|
Oh :O ik moet nu echt op weg naar college :bloos:
Tot straks allemaal :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ohja maandag toetsdag, was het bijna vergeten.
9/10 goed :( |
Oeps! Maar 9/10 is toch goed?
|
Citaat:
We moeten vandaag eerder open omdat waarschíjnlijk de cast van Oh Oh Cherso een promo komt opnemen :facepalm::( |
Nooooo :(
|
Oh oh Cherso is genomineerd voor een Televizierring trouwens -o-
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En ze lopen nu al met hun neus in de lucht (want ze komen wel eens een uurtje op een kermis). Ze willen ook niet zonder allemaal eigen security :rolleyes: |
Godsamme :d security
|
Ja, en niet 1 ventje he, nee :D 2 tot 4 ventjes per persoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ging aan mijn Roemeense collega uitleggen wie het waren en waarom ze bekend waren en ze snapte er geen reet van :d
|
Dat is toch ook niet te begrijpen :d
|
He fuck, de stofzuiger doet het niet en ik denk dat er iets in de slang zit, maar ik krijg er niks uit :mad: en dat gebogen stuk kan er niet af, dus kan er niet doorheen kijken (N)
|
Gaat ie wel aan dan?
|
Hah nevermind, ik heb 'em al gerepareerd :cool:
|
Gebogen slangstuk eraf gekregen en een bezemsteel door de slang gehaald. Kwam niet echt iets uit, maar hij doet het nu weer prima :confused:(Y)
|
Vreemd.:p
|
Citaat:
Ik wilde dat ik een scheikundetalent had. Of in elk geval iets meer dan nu. :( Mijn buurman en ik snapten er allebei HELEMAAL niks van. Toen heeft hij mijn aantekeningen overgeschreven terwijl ik mijn zouten nog eens overkeek. Daarna schreef hij op een papiertje 'we weten helemaal niks, zullen we gewoon maar onze schriften inleveren zonder antwoorden, dan mogen we naar huis'. Dus dat deden we en toen waren we na twintig minuten scheikunde uit. :cool: |
*o* hallelujah! We zijn na een uur al klaar met mentor dingen :cool: want meer dan de helft was er toch niet, dus moet het kennelijk nog een keer, zodat iedereen fijn vragen kan stellen. Maar ik stel toch nooit vragen dus dan hoef ik niet te komen :cool:
|
Zo. Lunchtijd nomnomnom
|
Lekker onhandig bezig hier, Aardappelschilmesje in mijn duim geprikt en met de kaasschaaf net niet een stukje hand ontvelt :o
|
Au!
|
Zo, schoonmaak- en opruimsessie en meeblèren met Solid Harmonie :o:d
|
Nou, mijn vader gaat stofzuigen :D(n) dus ik ga douchen en werken. Doei!
|
|
Citaat:
|
Wat een opruimwoede hier!
|
Morning!
|
Zo tijd voor Spice Girls :y
|
Spice Girls :D?
|
Goedemiddag!
Ik heb in de schoolkantine iets gevonden wat niet voor minstens zeventig procent uit vet bestaat. *O* |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou van slechte muziek waarbij ik kan meezingen als ik stomme klusjes moet doen :bloos: Madonna, Spice Girls, Solid Harmonie, Backstreet Boys, Dirty Dancing, Grease etc
|
Ja, eigenlijk is dat ook wel weer :bloos: Goed idee :Y
Muahaha, ik ga spice girls downloaden :cool: |
:cool::cool:(Y)
|
slechte muziek <3
|
Citaat:
|
Oh :( nu is de vraag welk album ik als eerste moet doen :O
|
regelmatig om 4 uur 's nachts aangevraagd en meegezongen :bloos: |