![]() |
Oh, dat is kut Lorelei :O
|
klik ik net google aan, : steve jobs 1955-2011, ik dacht, neej das niet waar, dat kan egt niet, bleek dus wel, niet te geloven, we hebben thuis heel veel apple producten, ben een groot fan van hem,
|
Vind ik ook. De leerstof is wel in de bieb te kopieren maar dan moet ik weer eerst naar de bieb :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:Y Dat gebeurt mij nogal eens :Y
|
Citaat:
|
Goedemorgen!
|
Citaat:
|
*o*
|
Citaat:
|
Ik ga maar even douchen :Y
|
|
Ik snap echt niet waarom we dit boek moeten lezen trouwens. Echt ongelooflijk de literatuur voor dit vak. 1 boek dat echt wel heel prima is. 1 boek uit frikkin 1994, wat voor wetenschappelijke literatuur op mijn vakgebied echt al op het randje is. Maar dan hebben we ook nog een boek uit 1989 (! dat is meer dan 20 jaar geleden!) én een boek dat überhaupt niet wetenschappelijk is maar bedoeld is voor ouders met jonge kinderen. Belachelijk en schandalig vind ik het :o
|
Oudste tekst die ik voor mijn studie moest lezen kwam uit 1714 :O
|
:bloos: wedden dat ik win met de oude teksten die wij moeten lezen :bloos: :D?
|
Ja of ik? :D
|
Ja maar jongens, dat is anders :D :p
|
2500 v.C. :cool:
Oh nee, nog ouder :cool: 3100 v.C. :D |
Ik moet allemaal liedjes van Bach zingen, dat is ook ouder dan 1994 :cool:
|
Oudste dat ik heb gelezen is uit 750 vC geloof ik.
|
Jippie :cool: *o* Ik win :D
|
Ik win met oude liedjes zingen :y
|
:Y
|
De oudste die ik gelezen heb is eh.. 1952 of zo? :p En heel veel ideeën van toen zijn enorm achterhaald :p
|
Citaat:
|
Nou die van Bach ook hoor, wat een paniek over een paar dissonantjes!
|
Citaat:
Nee maar ik vind dat het serieus niet kan dat je boeken gaat gebruiken van meer dan 20 jaar oud als er meer dan genoeg literatuur is op dat vakgebied dat veel recenter is. En wat nog extra schandalig is, is dat ik ook weet waarom ze deze boeken gebruiken: Ze zijn geschreven door degene die vorig jaar het vak nog gaf. En zij is blijkbaar erg geil op haar eigen boeken (ik heb eerder een vak van haar gevolgd waar ook haar boek toen gebruikt werd). Nogmaals, schandalig. |
Genoeg teksten moeten lezen waarvan de ideeën ook niet echt modern zijn, ze vinden het belangrijk dat je een goede basis hebt van sociologie door de jaren heen en dat vind ik wel prima :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het probleem ligt hem meer erin dat de keuze voor de literatuur laten leiden door andere redenen dan die van academische aard lijkt me!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk sowieso niet dat umberto je veel nieuws over fonologie kan vertellen :o
|
argh verkeerd gelegen, rugpijn doe 's weg gaan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Palin niet in 2012 :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inmiddels wordt het vak gelukkig ook door iemand anders gegeven (y) En die docent zit er zelf ook middenin, die oude docent deed volgens mij al jaren geen onderzoek meer. Veel beter! |
http://www.nu.nl/achterklap/2633421/...lles-geld.html
Haha, Johnny Depp heeft geld nodig voor z'n kinderen? Kom nou zeg :D Hij zou eens moeten proberen te leven van een tientje per week (y) |
|
|
@ Trimm Trab: mijn date heeft nog een kamer nodig maar daarna ga ik voor je mattie kijken :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |