![]() |
Ja. Best wel apart om te zien. Het is zoals je al zegt: fascinerend, maar ook heel erg akelig.
|
Gat in je handdag vandaag voor me D:
|
In Gladiator zitten trouwens stukjes die nogal geïnspireerd zijn door Triumph des Willens.:p
|
Dit is ook wel gaaf om te zien, als vergelijking. |
Jakkes, geflipte laptop en nu heb ik dus geen geluid :mad: (N)
Sowieso, er staan foto's op de server, dus die ga ik eerst even bekijken :O volgens mij zijn ze vreselijk! |
Dag schatjes! *O* Wat een goeie verjaardag is het nu al :cool: Ik had gister de wwwwww op visite, vannacht Quis in m'n bed en net stond deadlock als verrassing op de stoep <3
|
Nu moet ik alleen wel snel opruimen want m'n huis is een beetje een teringzooi en m'n ouders zijn er over niet al te lang.
|
Veel sterkte met opruimen (y).
|
Citaat:
|
Nu we het toch over humanistiek hebben. * alles van louis theroux downloadt *
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat studeer jij eigenlijk? |
Dat viel mee (Y)
|
Ik ga zo naar de Leeuwenkoning!
|
Oh, de foto's :facepalm:
|
Citaat:
Trouwens, powned:facepalm: http://www.powned.tv/nieuws/politiek...e_komt_er.html Een plaatje van randstadrail erbij die alleen maar in ZH rijdt, terwijl die juist niet meedoet :D. |
Ha! vandaag ook nog niet gebeld door de hulpers. :)
Mijn ratjes zijn heel blij dat hun kooi weer schoon is en ik ben blij dat zij blij zijn (y). Nu moet ik alleen nog mijn eigen hok cleanen. Daar ben ik vast ook nog wel even mee bezig. Eerst maar even relaxtijd! |
Wat is precies het doel van die "Randstadprovincie"?
|
Vooral minder last van regelgeving voor beginnende ondernemers. Nu moeten ze vaak met het Rijk, de gemeente en de provincie dingen regelen en in de randstad ook nog met meerdere provincies.
Ze streven naar maximaal 2 bestuurslagen waar je mee te maken krijgt als je wilt ondernemen. |
Dan moeten ze de regelgeving versimpelen.
|
Citaat:
|
Jep, provincies samenvoegen is vrijwel onmogelijk.
|
Mwuahahahahahahahah :cool: Little House on the Prairie kijken :cool:
|
Tijd om te douchen :o
|
Oeh ik heb The Elder Scrolls IV opgehaald, Oblivion. En straks Skyrim! En Madness Returns en later dit laat of zo probably ook nog Neverwinter en over een jaar of één, misschien twee, World of Darkness Online.. Good times, good times. Als TES:IV niets is ga ik denk ik Deus Ex via Steam op de kop tikken. Of misschien koop ik 'm gewoon.
|
Oblivion is wel aardig, alleen een beetje eentonig na een tijdje, en
Spoiler
|
Citaat:
|
Hey Batave, welkom terug :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
Omg we gaan nu een film kijken met 50 cent en Bruce Willis :D(n) kan niks zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is geen punt, ik heb wel voldoende budget voor "een behoorlijke rig". |
Citaat:
|
Hmmm. Over 50 minuten gaan we boodschappen doen :rolleyes: ik heb geen zin maar het moet wel. Jammer.
|
Citaat:
|
Apate, heb je een nickchange gehad in de afgelopen tijd?
|
Kuchinterglotkuch
|
O I see.
|
:D:D Maar ja, inderdaad :Y
Maar volgens mij ken je me sowieso niet :O ook al weet je dat ik eerst Interglot heette :P |
De naam is bekend. * gaat spotten in de Spar *
|
He :O ik ben vandaag zo maar over de 7000 posts heen gegaan :O
En:D Huh :D wat? :D Spar? |
Ik moet nog melk halen voor de pannekoekn.
|
Oeh :Bloos: Pannenkoeken :bloos:
Nu wil ik dat wij ook pannenkoeken gaan eten. |
Dat is altijd lekker ja (Y)
|
Oh die spar is dicht op zondag.
|
Boodschappen gedaan en turkse pizza gehaald (Y)
|
Je moet fijn naar de Hoogvliet (Y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |