![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mannen in witte pakken zijn als vrouwen in oranje jurken.
|
Van dat geld zou ik liever een wereldreis maken oid :o Met z'n tweeën de planeet over; elke dag op elkaars lip, da's pas bewijs dat je het wel redt samen (Y)(Y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
Ik hou gewoon nogal van feestjes :mad:
|
Citaat:
|
Ik wil graag een EuroShopperbruiloft. Zaaltje huren voor een paar honderd euro en honderd kratten met ES-bier aan laten rukken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, maar ik heb andere mensen niet nodig als bewijs van EVERLASTING LOVE. |
Goed, worktaim, fijne dag jongens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar een beetje bier over de laptop betekent toch niet dat de HD permanent beschadigd is? Lijkt me lastig om het daar te krijgen. En de iPhone van klaverman is toch ook ooit nat geworden en doet het nog steeds? Dus dan komt dat met die laptop ook wel goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, zou je nu liever willen dat R het had opgedronken of dat hij het over de laptop goot en dreigde een van jouw ergste nachtmerries waar te laten worden? :o /evildilemma.
|
Maar Klaverhap, anders schroef je de laptop even open en haal je de HD er uit, weet je iig dat die veilig is.
|
Alles in de klaut alles in de klaut :mad:
|
Citaat:
|
Nounou, ik heb vroeg zat weleens een glaasje gehad en wat heeft dat nou voor gevolgen :nono: Ik ben idd tien centimeter kleiner dan mijn geschwister :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Gothverdomme, kom ik aan op m'n werk.. 'Ey, wat doe jij dan hier?' -- 'Hobbyen, as usual.' -- 'Eh, je hebt vandaag een roldag *o*' -- 'Fffffuuuuuu' :facepalm: Gelukkig denken mensen nu vast dat ik een heel groot hart voor De Zaak heb in plaats van gewoon geen leven.
Wat dan wel weer positief is dat ik op de terugweg een Dennis Hopper-lookalike tegenkwam, geheel in Red Rock West-stylo. Het enige dat een beetje afbreuk aan het geheel deed was de fiets in plaats van de Amerikaanse V8. |
Hallo mensen. :mad:
|
Citaat:
|
Goeiemiddag!
Stef, hoe is je opleiding eigenlijk? Is het een beetje leuk? |
Niks hoor. :p
Ik ben alleen een enorme faalhaas, want heb alweer de bus gemist en ben dus weer te laat voor college. dat is nu al 3 weken op rij. Ugh. :facepalm: |
Citaat:
|
Hallo jongens!
|
Hai Trimm en Chick.
|
Hoi CR! Hoe is het met jou?
|
Citaat:
Houd gewoon eens op, Margot, schijnbaar heb je Stefenootje nog nooit gesproken en daarnaast is het niet grappig. |
Ik moet iets vertellen wat ik al een tijdje uitstel, omdat ik bang ben voor de reacties, maar ik doe het nu maar.'
in spoiler, want lang en best persoonlijk:
Spoiler
|
Ik deed zonet iets behoorlijk doms. Ik ging met de bus terug naar Groningen, omdat die op een handiger tijdstip ging dan de trein. Ik stap in en wil m'n ov-chipkaart pakken en zie daar het ns-logo op staan. Ineens denk ik 'ooh fuck, nu ik geen ov-studentenkaart meer heb kan ik met mijn chipkaart met ns-abonnement natuurlijk niet met de bus :| dom zeg!!1!'. Dus ik heb een kaartje voor 6 euro gekocht. Ik snapte er even helemaal niks meer van, want vorige week heb ik met de bus gereisd en m'n portomonnee voor zo'n leesding gehouden en die zei BLIEP. Dus was bliepte er dan?? Pas een tijdje later realiseerde ik me dat deze gedachtegang natuurlijk complete onzin was en ik met die chipkaart ook in de bus kan, en dat dat natuurlijk volledig losstaat van of ik een abonnement heb van ns :facepalm:
|
Oh wauw :O dat had ik niet verwacht!
En je moet je niet een loser voelen. Mensen die zoiets gaan doen en niet doorhebben dat het niets voor ze is zijn pas dom bezig. Jij beseft in ieder geval dat het toch niet is wat je wil gaan doen. Het is niet goed als je helemaal mentaal en fysiek kapot thuis komt! |
Citaat:
Je hoeft toch geen verantwoording aan Het Forum af te leggen, gek wijf. Who cares als iemand het veroordeelt. Lekker makkelijk, zo achter je computertje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |