![]() |
Ik heb echt een hele droge huid aan mijn armknieën.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Liegenaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Och wat zijn jullie weer lief voor elkaar :lief:
Ik had echt al maanden geleden moeten besluiten om op vrijdag avond de sprinter ipv de IC weg uit Groningen te nemen. Zoveel rust en ruimte <3 |
WAAR GA JE HEEN DAN
|
DAT LIJKT ME LOGISCH.
|
Ik kan de laatste GSTD toch niet missen. Plus ik moet biertjes tappen.
|
Ik vraag me wel eens af wat redelijke tijden zijn om piano te spelen. Ik heb aan 1 kant buren met basisschoolkinderen, ze zijn Turks of Syrisch dus ze eten wat later dan de gemiddelde Nederlander. Ik hou nu in het weekend 11:00-20:00 aan en doordeweeks 9:00-20:00 maar ik weet niet of dat overdreven is ofzo.
Ik speel verder meestal maar een kwartier, halfuur, dus dat is het probleem niet zo. Ik heb ook geen idee hoe hard het bij hun klinkt, de piano staat tegen de buitenmuur, niet tegen de gedeelde muur. |
Citaat:
|
Doe ze de groeten. Morgen ben ik daar weer present.
|
Citaat:
Ik heb heel lang saxofoon gespeeld, dus ik heb vroeger ook behoorlijk was herrie gemaakt:bloos: |
Nee vast niet, ik vraag me meer af of ik niet zou kunnen uitbreiden :D
|
Goedenavond!
|
Hey Pindaatje :lief:
|
Citaat:
Hallo Käsekopf |
Wat loop je nou te tranen man :P
|
Citaat:
|
Citaat:
:ghe: |
Als allochtoon weet ik hoe alles voelt je weet zelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huishoudelijke mededeling. . DE ZON SCHIJNT <3
|
In Groningen zeker :bob:
|
Citaat:
|
Tussen Meppel en Haren.het universum strafte de blijdschap meteen af, boven Groningen hangt een lelijke grijze wolk. Ikdenk dat ik dan toch maar ga slapen ofzo :bob:
|
Vanochtend om half acht ofzo scheen de zon hier ook...
|
Maastricht heeft roze zaterdag vandaag en de AH2Go doet ook een duit in het zakje:
https://pbs.twimg.com/media/CH7WlHiWEAAp9rf.jpg |
Hah :D
|
De nieuwe mensen in mijn team weten nog niet dat als mijn trainer '??' in de groepsapp zegt hij graag uitleg wilt en dat leidt tot hele rare gesprekken :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wow, ik herkende deze ah2go voordat ik had gelezen wat er boven stond geschreven:herp:
|
Ja ik ook :o Direct denken aan op en af gaan naar jou in Maastricht.
|
Die AH to Go is ook best herkenbaar :o
|
Dat was een goed slaapje (y)
|
Nieuwe album van Muse gekocht net met bonus-DVD (y) :o
|
Hoi
|
Hoi mensen!
Behang verwijderen is vermoeiend :o |
Ik kan me echt niet concentreren vandaag :ghe:
|
Het is zo naar dat mijn biologiedocente zoveel cijfers nog niet online heeft gezet, ik heb geen idee wat ik voor bio sta.
|
JA HOOR. HET IS WEER WEEKEND! Wat gaan jullie allemaal doen? Vertel!
|
Gisteren gebeurde er iets vreemds toen ik mijn lamp aan wilde doen: er was een flits ik hoorde een pets-geluid. Beide lampjes deden het daarna niet meer. Ik heb ze net vanvangen, maar ze doen nog steeds niks(n)
|
Uitslapen, serie kijken, gamen. Lekker lui zijn.
|
Citaat:
|
Hubububu ik heb vandaag een HEEL ZWAAR LEVEN.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |