![]() |
Bas hoe is het met Kronossss?
|
Wij zijn ondertussen aangekomen bij Backstreet boys, 5ive en Spice Girls
|
Kronos heeft sinds gisteren een vriendje en ik was vorige week zaterdag op bezoek en het was heel fijn! Ff een foto zoeken :)
|
:lief:
|
Citaat:
|
Hoi ik ben Harry:
http://puu.sh/ojmWu/c15d02661d.jpg En ik maak vriendjes met grote Kronossen: http://puu.sh/ojmX8/e78de85946.jpg |
New Kids on the Block
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
/pr0xy |
Ik heb zo'n lekker schnitzeltje gemaakt <3
|
Ik was vandaag op stap met een friendinnetjuh en het was tantoegezellug. Moccamore, vapiano, tiki's en de wunderbar hebben een bezoekje van ons gehad en het was chilll.
Nu ben ik bij de bux op Roffa CS, en nu snap ik waarom sommige mensen Starbucks koffie zo goor vinden. Altijd als ik bij een andere winkel ga is het niet te zuipen. Wtf, hoe? |
Zo een beetje heel erg stale zeg maar? :D Dat waren mijn eerst VIJF ervaringen met Starbucks, ik had het opgegeven tot de koffie bij het ontbijt in mijn hotel in Leipzig zo smerig bleek dat ik toch maar naar Starbucks ging, en die koffie was buitengewoon goed (y)
|
In Praag was het niet te zuipen en in Barcelona dan weer wel. Ik snap het ook niet.
|
Ik snap jou niet Mocro.
|
rodarcaM
|
Citaat:
Om het 'connecten' met gasten overigens ook niet. Wat een chagrijnen overal. Dat moeten wij echt niet flikken. :s Nou ja, wel fijn om te zien dat wij het dus zo goed doen. We krijgen ook veel complimentjes van gasten en mensen van andere stations die bij ons invallen vinden het ook altijd heel chill. Go team! :yeah: |
Oh jah, ik ken een Starbucks in Utah die ook zo fijn is en ook een paar in nl. Houd'rvan!
|
Zat net dus CSGO te doen met een vriend van me. De eerste helft van de game was ik fckin beast, tweede helft fckin balzuigend slecht... Ik zie het al staan hoor: SILVER FUCKIN 1
|
Ik wil wel ff UT tegen je doen. Of Trackmania.
|
Jaaaa laat ik eens kijken of ik dat aan de praat kan krijgen *O*
|
Hoooii
|
Citaat:
|
ihihihihihihih
|
haha
|
iu
|
Goeiemorgen *o*
|
Goedemorgen Wolter!
|
Goedemorgen.
|
Mogguh dames
|
Spawn kun je alweer normaal bewegen?
|
Redelijk
|
Hoi iedereen
|
Citaat:
|
Dag Eline!
|
Hoibrak
|
Citaat:
Zometeen naar Rotterdam. :yeah: |
Ik heb gister flugel gedronken, er was een themafeestje. Oost Groningse Apres Ski :yeah:
|
Citaat:
|
Hoi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk! Zijn ze helemaal ingetrokken?
Ik ben aan het prutsen met de spullen voor de theatergroep, pruts dan nog even verder met het kraamcadeautje voor de beste vriendin van Jos die al een week over tijd is, dan ga ik nog even kijken hoe het met mijn lievelingsmens is en dan ga ik werken. |
Citaat:
*O* Werk ze alvast! |
Citaat:
|
Is je lievelingsmens een minnaar of zo? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zal ik eens bakken als ontbijt. Schnitzeltje?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |