![]() |
Ninnoc
Ontzettend intelligent persoon, denkt veel en diep na over dingen, en heeft daar dan goed beargumenteerde meningen over. Denk ook dat je heel leergierig bent, altijd meer wil weten. Weet wat ze wil, doet waar ze zin in heeft en laat zich door niemand iets vertellen. Heeft behoefte aan tijd voor zichzelf, hoeft niet altijd tegen mensen om zich heen te hebben. Verder erg doelbewust, en weet ook altijd te bereiken wat ze wil. Jesus Crust Erg gedreven persoontje, gepassioneerd. Heel duidelijke mening, laat die ook vaak horen, en blijft verdedigen toe hij dr bij neervalt. Ontzetten lief en aardig en sociaal tegen de mensen van wie hij houdt, daar heeft hij alles voor over.. maar als je hem niet goed kent, kan hij best afstandelijk en asociaal overkomen. Kan ook erg gemeen doen tegen mensen die hij niet aardig vind, of ze kwetsen (ook al is het niet met opzet). Eztah Errug mooi meisje, heel lief ook.. openminded, kan het met veel mensen goed vinden. Heel begripvol, kan anderen goed helpen en naar ze luisteren. Heeft een eigen kijk op dingen en laat zich niet snel beïnvloeden. Drama Heel intelligent, met duidelijke en goed onderbouwde mening over veel dingen. Je doet precies waar je zin in hebt, zonder te kijken naar of het hoort of niet hoort. Je bent daarom ook heel erg tevreden met je leven. Zet je in voor dingen die je belangrijk vindt, en gaat daar ook echt voor. Je geeft niet snel op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bertbart Toffe gast (voor zover ik dat kan analyseren ;)) die van aparte kleding houdt en het daarom vaak zelf in elkaar zet. Heeft bijvoorbeeld zelf ooit eens een armband van bloemetjesstof gemaakt. Heeft ook een shirt van Britney Spears. Wil graag nonchalant overkomen, maar het mag ook best duidelijk zijn dat hij om zijn uiterlijk geeft. Hij heeft een Nokia 8850, vol met krassen. Dat vind hij niet erg, omdat het er nonchalant uit ziet. :D Dringend op zoek naar een kamer en een phön. ;) Volgens mij heeft hij veel vrienden en veeel vriendinnen. Hij is niet alleen vanwege het nachtleven in Amsterdam gaan studeren, maar omdat hij ook echt wat wil (toch?) ;). Vul me aan, mensen... |
Citaat:
tis een lekker ding :p |
Citaat:
Hij is cool (y) |
Citaat:
Een opgewekte, vrolijke jongen die erg van het leven houdt en doet waar hij zelf zin in heeft. Van gezelligheid heb je echter absoluut geen kaas gegeten, en dit is vaak ook goed te merken. Je houd van schaatsen, maar voor een fijn potje sjoelen draai jij je hand ook niet om. Je gaat voor je vrienden door het vuur, tenzij je daardoor zelf in de moeilijkheden komt. Tevens ben je erg punctueel, te laat komen is voor jou echt 'not done' en je kan er anderen ook behoorlijk op aankijken. Verder ben je een persoon die nogal snel van andere mensen die je niet kennen een analyse verwacht. |
Nare man: (ojeee heel moeilijk, veelzijdig persoontje)
Denkt veel na en kan zijn gedachten heel goed formuleren, iets wat ik ook graag zou kunnen. Op t forum is hij onmisbaar, ik lees graag zijn posts. Ik heb veel met hem gesproken op de msn o.a. over onze liefdes :p erg lief van hem dat hij al mijn verhalen wilde aanhoren. Irl is hij een druk mannetje. Ook als Wouter brak is praat hij aan één stuk door, terwijl hij op het forum wat rustiger overkomt (maar dat komt waarschijnlijk door zijn duidelijke gestructureerde posts) Verder ben je op zoek naar iets, wat weet ik niet maar in posts op psychologie en l&r is het duidelijk dat je meer wil, op innerlijk gebied terwijl je op lifestyle overkomt als een jongen die om uiterlijkheden geeft en om materiele zaken. Mm that's it for now.. ben nog niet helemaal uitgeanalyseerd maar we gaan eten. (O god dit is echt te moeilijk.. reageer even als je het nergens op vindt slaan. Ik ken je denk ik echt nog helemaal niet zo goed ondanks dat we zoveel op msn hebben gesproken.) |
Klopt wel hoor, Roozie (volgens mij)
|
Ik wil nog een paar keer geanalyseert worden :cool:.
;) |
"And nobody knows me, ooh ooh ooh..."
|
ik ook
Meeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrooooooooooollllllllllllllll |
Citaat:
Een mannetje. Ik denk dat inmiddels wel duidelijk is geworden dat we je stylish vinden :) Je bent eerlijk, oprecht, gezellig. Ik denk dat je je heel kinderachtig kan gedragen als je ego gekrenkt wordt. Je bent slimmer dan ik eerst van je verwachtte, in sommige dingen ook volwassener denk ik dan je mannelijke leeftijdsgenoten. Voor wat hoort wat he... |
Citaat:
*kijkt aan met puppy oogjes* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Shanli: Lief, gezellig meisje Je doet lekker je eigen ding. Ik vind je vaak nog erg jong overkomen. Volgens mij vraag je veel aandacht (niet alleen in dit topic :p). Ik denk dat je erg kwetsbaar bent, je trekt je veel dingen snel aan. Gevoelsmens. |
Citaat:
(ook dat ik vééls te hoge eisen aan mezelf stel en mezelf af en toe kan verwaarlozen..) Ninnoc: Heel intelligent meisje, kan haar mening erg goed verwoorden en weet waar ze voor staat. Iemand die erg geïnteresseerd is in muziek en kunst en openstaat voor alle "soorten" mensen. Heeft niet snel een vooroordeel over mensen en staat open voor discussies en verschillende standpunten. Ze kan erg goed luisteren naar mensen en volgens mij zou ze een goede schrijfster zijn (ik weet niet waarom, maar dat komt nu zo in me op;)) |
Citaat:
*koffie op het beeldscherm* |
Ninnoc komt zelfverzekerd over. Komt misschien omdat ze kritisch is en haar betogen altijd stevig beargumenteerd heeft. Ze weet wat ze wil; ze is misschien wat eigenwijs en standvastig. Maar dat is misschien wel erg belangrijk voor iemand met mooie idealen!(y) Ik denk niet dat ninnoc een stoere meid is, die nergens bang voor is. Ze gaat liever met jongens om dan met meisjes, omdat ze die meestal maar tuttig en saai vindt. Ninnoc is nergens bang en houdt van het avontuur:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geweldige diepzinnige beschrijvingen van mij lieve mensen :D :p
wallflower op verzoek. meisje 13 jaar, geen muurbloem. ennuh euh wilt een hanekam omdat ze dat leuk vindt. yes ik ben meester observator |
Euj jaap ik had jou op pagina 3 ofzo al gedaan :p
|
shah of blah- eensgezindheid is het sleutelwoord we denken over veel dingen hetzelfde begrijpen elkaar zonder woorden en het is altijd lachen:D
deze kerel neemt geen shit van niemand en is niet bang de discussie aan te gaan met wie dan ook, kan zich op zich vrij snel opfokken (net als ik :p) maar negeert vervelende mensen liever dan dat ie actie onderneemt. is verder erg diciplineel meat and drugs free als je een vriend van hem bent is ie er altijd en a;s je geen vriend van hem bent soms :p:D |
Mensen...
WAAROM BEN IK AL PAGINA'S NIET MEER GE-ANAAL-YSEERT?! :o |
Citaat:
|
Citaat:
Een volwassen meisje dat leeft naar haar idealen, iets wat ik heel erg bewonder. Doorzettingsvermogen en zelfbewust, je weet wie je bent en wat je aan jezelf hebt. Intelligent, en ik denk dan ook dat mensen geweldige gesprekken met je kunnen voeren. Je denkt na. |
Woehoe! Ik ben gewoon wel 2 keer geanalyseerd in 327 posts!
dat betekent dat ik 6,54% populair ben... *viert feest* nou, dan ik ook maar paar analyses, he... paranoide: Komt op mij heel erg zeker van zichzelf over. Daarom word ze ook snel voor ouder aangezien. Heel leuk en prettig meisje om mee om te gaan. En vooral stoer. hukkie: Een gans ´recht voor zn raap´mensje. Wat ik persoonlijk heel goed vind. Het is echt een persoontje waar je geen discussie mee wilt, want die wint ze toch altijd. Voorderest heel open en sociaal (in a good way). Ja, ik mag Marije wel. avelon: Britt!!! Ja, Brittje (ofwel Annie Tan) is opzekers een leuk mensje om mee om te gaan. Ik vind het ganz gek dat Britt nog geen relatie heeft, want het is een onwijs origineel, lief, sociaal en vooral droog menspersoon. *knuff voor Britt* Diana's~Acolyte: Komt op mij heel mysterieus over. Als je denkt te weten wat ze denkt, is het net iets anders. Opzich wel lekker onvoorspelbaar. Lijkt me een ganz aardig meisje, maar als ze op haar pik is getrapt, moet je niet in haar buurt zijn :D stevill: Is vrijwel niet serieus opt forum en dat boeit hem ook niet zo, denk ik. Hij is best vrouwengeil en hij schroomt niet om dat te uitten. Want nogmaals, het boeit hem niet. Ik denk dat veel mensjes hem wel leuk vinden en volgens mij weet hij dat ook. En dat neigt (iig opt forum) tot arrogantie. antartica: Schattig menspersoontje. Naar mijn mening veeel te populair, maar ik ben dan ook jaloers op al die aandacht. Die krijgt ze ook niet voor niks. Lara is gewoon heel aardig en vertelt graag waar ze over nadenkt. Ik vind haar vaak heel grappig ookal heeft ze het zelf niet in de gaten. En ze houdt van foto´s maken van zichzelf :D *knuff voor Laartje* dying bride: Al heb ik nog niet echt met haar gechat ofzoiets, ze lijkt me een heel warm en begrijpend persoontje. Iemand waarmee je goed kan praten. Ja, ik mag Kelly wel. Ieme: Persoontje die ik binnenkort moet gaan bezwangeren. Nou hopen dat het lukt. Ieme is echt een heerlijk mens. Met hem kan je lachen en over alles praten. Hij plant graag alles van tevoren, maar dattis alleen maar goed. *Knuff voor Ieme* psychotic: mijn dinnetje!!! Heerlijk persoon, want ze is grappig, lief en raar. Ze kan een heele rare humor hebben, maar dat hebbik ook, dus dattis ook weer goed. Als ze je leuk vind, isset een geweldig wijf. Ook geen meisje waarmee je ruzie wilt, want ze heeft een gigantische persoonlijkheid (en dan bedoel ik niet haar borstomvang :p ) *kwusje voor dinnetje* je$u$ crust: Grappig en leukig menspersoon. Totaal niet op zijn mondje gevallen en dat maggik wel. Al bennik het niet altijd eens met zijn standpunten, hij blijft toch een aardig mensje. acid star: Populair mensje. Heeft gans veel wannabe-vriendjes en heeft dus de keuze uit een heleboel mensjes om mee om te gaan. In het begin vond ik dat maar stom gedoe, maar zij kan daar ook niks aan doen. Ze komt er wel wat arrogant door over, maar ik mag geen vooroordelen hebben. En daarbovenop, ik ben ook arro. Poeh... en ik ken nog veel veel meer mensjes... Maar het duurt zo lang... Nouja, als jullie de moeite nemen om mij te analyseren, doe ik dat ook... Ik ben jariiiig!!! jeej! gezellig internetten op mijn verjaardag *whee* Nou, daag... |
*feliciteerd Kaps!* http://www.smilies.nl/party/bdaybiggrin.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
een economie student :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pebbles:
redelijk stil mensje,bij personen die ze niet kent.Maar als je ze goed kent is ze heel uitbundig. Je lijkt me trouw aan je vrienden,je laat ze niet snel vallen,maar eens ze je (heel veel) pijn hebben gedaan,betrouw je ze niet meer zo. Altijd vriendelijk en beleefd,maar als je een slechte dag hebt,dan zullen ze dat geweten hebben. Koel haar,leuke bril,rode broeken= (y) dit is wat ik bedacht heb,maar het zal wel niet veel van kloppen eindelijk,iemand,die mij niet al te volwassen vind,en eigenlijk ben ik dat niet,en zeker niet in mijn uiterlijk :o :o Eumz,op het forum eis ik meer aandacht dan irl,denk k. |
hukkie
houdt van zoveel dingen. vooral haar vriendje STP en anale sex. je vroeg er om |
GRRR
is mn hond |
slet
|
blaatschaaphoofddeksel!
|
volgens mij zijn de mensen die ik laatst nog geanalyseerd had eigenlijk niet echt evrandert dus om ze dan NOG een keer te analyseren? :/
|
Citaat:
TEVREDEN?! :p :) |
Citaat:
weetje dat het al meer dan een jaar geleden is dat ik jou zag |
Citaat:
"HE MORTISCHA" "heeeeeeeej forum punk :D " :cool: |
Citaat:
toch best romantisch moment was dat.... zucht :*( neuke? |
kansloos
|
Citaat:
Hulde aan kontkorsten, 'stukjes' en poep-o-logen btw :D |
Citaat:
|
Citaat:
*geanalyseerd is* vrouwen geil ??????? euhm leuk???? neeeeh Arrogant?????????? ik ben gewoon goed :D:p |
bertbart: hele gezellige, lieve jongen. Kan goed luisteren, maar ook goed kletsen. Volgens mij een ideaal shopmaatje :) Is niet onzeker, durft een beetje op te vallen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |