![]() |
licht paars/ roze ochtendjas :o
|
pyjama en badjas. *hoe saai*
|
Citaat:
|
Citaat:
met dank aan esmée :p |
The Gathering longsleeve *whiej*
Wijd uitlopende spijkerbroek Donkerblauw ondergoedjes Blote voetjes *brr* Nat haar *net gedouched* 5 ringen, 6 oorbellen, lowlands bandje en horloge.. |
alleen een witte bokser van h&m...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontzettend brak hoofd en een bril van Silhouette |
warmbloedig kereltje
|
kort zwart rokje met tule en soort van corset-sluiting
longsleeve van murderdolls paars lint om mn nek spike-ring (met 2 spikes ipv 3.. is afgebroken gister.. :/) horloge zelfgemaakt kralenarmbandje paarse vlechtjes zwart bandana-achtig hoofddoek-geval rood-zwarte streepjespanties kisten zwart ondergoed |
-wit/blauw gestreepte broek Diesel: heupmodel met iets uitlopende pijpen
-oranje hemdje Benetton -donkerblauwe longsleeve DKNY (oranje komt er onderuit, jaja :D) -roze vale All Stars Megabrak hoofd :o. |
wit slaapkleed met bloemetjes op de mouwen,dat mij mega veel te groot is :)
|
- witte nepallstars (Zeeman)
- felgekleurde gestreepte kniekousen (H&M) - beige ribbroek (Shoeby) - paarse string (Hema) - witte kanten bh (Zeeman) - wit spaghettiding (zus) - blauw vestje met witte strepen op de mouwen (Waterlooplein) |
ik heb mijn uitgaanskleding van gister nog aan...
-witte all stars -ruitjes sokken h&m -lichtblauwe blauwe diesel broek -ralph lauren polo rose/blauw gestreept bij de zipper -felblauwe zweetband v/d zipper |
Blauwe broek 7/8 model Sutherland
Blauw shirtje Guess? Roze blouse Rl Zwarte instappers Ab Donkers Lichtroze ondergoed |
3/4 skatebroek [criminal damage]
bordeaux rode sokken :confused: [uh.. denk hema] zwarte nep-allstars [galop :D :confused: ] blauw-roze-blauwe riem [weunie] zwart shirtje [weunie] knalblauw vest [punkyfish] ondergoed [hema denkik] kettinks en armbanden make-up en haar in een staart (y) |
op zich (voor mijn doen) redelijk strak wit shirt
wijde overzeas broek... Die zitten ZO relaxt, die broeken... |
spijkerbroek (Miss sixty)
wit shirtje zonder mouwen (Fornarina) rood/wit vestje (G-sus) rood/zwart/witte sparco's (puma) en m'n horloge, oorbellen en armband :) en een zwarte riem :D |
Ik heb nú aan:
1 zwarte strakke V&D boxershort zonder merkje. 1 Bram's Paris (noname dus) beige spijkerbroek. Klein beetje wijd. 1 paarsblauwgrijs achtig t-shirt met v-hals van de.. eh.. ff zien. Footlocker blijkbaar. verder niks :P |
- groene DKNY // JNS t-shirt
- Donkerblauw Emporio Armani Boxers bedtijd :) |
- Donkerblauwe Diesel spijkerbroek met "versleten" lichtblauwe/lichtgroene plekken. Beetje wijduitlopende pijpen.
- Strak zwart katoenen hempje H&M - Grof gebreid, rood wollen vest - Zwarte leren puntlaarzen - Paar plukken haar met een speld vastgezet, de rest los. - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Zilveren horloge en zilveren ring - Luchtje: Eternity van Calvin Klein |
- rotkop
- verward haar - koppijn - pyjama - ochtendhumeur Och, wat houd ik toch van vaders die snurken. |
in mijn pyjama :) *weet nog niet wat ze er nu al uit moet*
|
Donkerblauwe satijnen pyama met hartjes
|
blauw/wit gestreepte herenpyamabroek :p
|
strakke wijd uitlopende spijkerbroek + longsleeve + t-shirt + warrig haar + weinig discipline vandaag.
|
een paar allstars sokken
mecca semi wijde broek ck boxer brunotti wit shirt jimmy eat world t shirt er over heen. |
truien en broeken en shawls
*ziek* |
uh paardrijbroek (ben nog te lui om te gaan doesjen :o)
mighty mighty bosstones trui lichtblauw vest witte sokken paars ondergoed |
Zwarte dikke Panty ( bijenkorf denk ik )
Schots geruit kort plooirokje ( waterlooplein = afgeknipte kilt) Zwart hemdje Wit blousje met lange mouwen maar omgeslagen Zwarte stropdas met witte stipjes |
- rode sloffen (Marskramer)
- donkerblauw met lichtblauw geruite kniekousen (V&D) - beige ribbroek (Shoeby) - wit ondergoed (H&M en Zeeman) - wit spaghettihemdje (zus) - blauw vestje met witte strepen (Waterlooplein) |
jarretelgordeltje met zwarte netkousen
kort krijtstreep overslagrokje bijpassend ondervestje grijze wollen vest knielaarzen |
Wit geruite pyamabroek
Lichtblauw Undeclinable shirtje |
Citaat:
|
* Gebleekte Diesel broek (lichtblauw)
* Wit J.C Rags Overhemd (met van die ribbels bij de knopen) * Wit ondershirt * Lage Mirelli schoenen (lichtbruin/wit) met lage sokken * Zilveren Ketting. |
NET ietsje anders als mijn vorige posts ;)
En natuurlijk een boxer... duh... |
Citaat:
khaki wijduitlopende ribbroek (banshee) lichtblauwe trui met v hals (c&amerk) donkerblauw vest met lichtblauwe capuchon (uit spanje) paars ondergoed (v&d) |
Euhhhh lichtblauwe spijkerbroek van Dobber en vestje van Only en witte trui van H&M :)
|
*beige licht uitlopende broek
*zwart bijna-longsleeve truitje met grijze bloem(witte uil) *bordaux vest met strepen op de mouwen(horizontaal)(markt) *felgekleurde gestreepte kniekousen(H&M) *ondergoed(Hema,Schiesser) |
van boven naar onder:
rood met gele speldjes in de vorm van een ster vier elastiekjes voor knotjes allemaal ringetjes in oren (links 5 en rechts 3 + een slangetje) zwarte mascare zwart oogpotlood glitter oogschaduw ringetje in de neus ketting met bloemetjes paarse sjaal donkerblauw truitje met lange mouwen zwart truitje met korte mouwen roze truitje met spaghettibandjes donkerblauw vestje met witte rits en witte dingetjes hier en daar horloge armbandje ringen om de vingers (4 links en 3 rechts) bordeaux rode ribbroek groene sok en oranje sok blauwe skate schoenen met een beetje lichtblauw met zilveren streepjes kusje * * * Druppel * ** |
Paranoide/Masj:
- Zwarte jinx - Felgroen-met-zilver gekleurde trui, zo'n Alladin-ding - Paars pink-panther shirtje - Paarse kniekousen met zilveren sterretjes - Zwart-witte pantoffels (JA!) Adrenaline/Marge: - Roze-zwart jurkje - Coltopje zonder mouwen - Netpanty - Kisten met EEN rode veter - Afgeknipte handschoentjes Woehoe! |
Blauwe joggingsbroek Nike
Wit strak shirtje TH Blauw v-hals trui Armani Beetje bij elkaar geraapt zooitje;) |
zwarte wollen trui met omhoogstaande dichtritsbare kraag van hugo boss
zwart tshirt van barbarians zandkleurige dockers d4 zwarte sokken ondergoed |
blauwe joggingbroek
lichtblauw hemd RL wollen v-hals dispuutstrui. ruitsokken |
- Zwarte Boss Polo
- Zwarte Emporio Armani boxers - Zwarte Armani broek met leuk metalen aderlaar op je kont, zit erg lekker ;) - Zwarte Emporio Armani sokken - Zwarte Boss schoentjes - Zwarte wollen Replay jas - Bruine Sjaal *net terug is van werk :)* |
Aangenaam nu voel je je zeker wel de bom he! met je barbarians T-shirt, oneerlijk verkregen op een pauper lan party. En je nieuwe aangeschafte trui gesponsort door je papa, die flink in de slappe was zit
|
gaat heen gij cyberstalker
|
Citaat:
leer quoten? ;) |
Citaat:
JIJ HEBT ABSO-FUCKING-LUUT geen recht van spreken. WELKE IDIOOT gaat met zun jas en sjaal achter de pc zitten.........KANSLOOS!!!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |