![]() |
mulan pyama :)
|
- Donkerbruin geruite boss tass
- Potje schoensmeer (erg lekker bij ontbijt (y) :P) - De hoofdrol in de kerstopvoering/musical ;\ (hoezo, ik ga vreselijk voor lul staan :P) - Zere hand van amnestybrieven schrijven. |
Citaat:
|
beige ribrok
|
- Vintage-look spijkercolbertje van Esprit.
- Kraslot (en ik had prijs! 2,50. Jawel!) - Pearl and shine labello |
Citaat:
|
Pakje gallies.
En een wiskundebijles voor 20 euro :| |
Citaat:
Mijn laatste aanwinst.. geen idee eigenlijk.. is dat een goed of een slecht teken? |
Pakje Gauloises
Uberhippe aansteker (Roze met groen en een zwarte silhouet van een meisje :cool: ) |
Citaat:
Mijn laatste aanwinst was nóg meer salaris :/... |
- Een bijles scholiere voor engels
- Esmée in m'n lijst :confused: ? ;) - Nominatie voor leerling van het jaar :D |
Een knalrode gerbera
|
Citaat:
Had me ff aangesproken dan!:) |
Heb weer wat dingetjes..
- zwarte halterbeha voor onder m'n galajurk Hunkemoller - donkergrijze parelmoer oogschaduw Bourjois - zwarte mascara Exaggerate Rimmel - lichte lipgloss 3d effet Bourjois - lichtroze topcoat nagellak voor french manicure Etos |
mijn.laatste.aanwinst.was.een.krat.bier.en.een.diepvriespizza.:)
|
-blikje red bull
-kant en klare groente loempia voor in oven joehoe boeiend :rolleyes: |
Ja!Eindelijk!Eindelijk!
En geweldig mooie strapless corsetje uit us, paar daagjes geleden aangekome. met voor haakjes en achter touwtjes, en helemaal van lak/latex met stukje kant. *verliefd* ..nog twee truien en een roze truitje met bhbandjes voor. oh en blauw zwarte streepjespantys *blij* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Flesje Spa
Pistoletje tonijnsalade Chocolade/normale cake EN: gekwalificeerd voor Spaans en Portugees Open!! Ben even heel blij:p |
Citaat:
(of fake je gewoon :p) |
ik heb net een lief roze haarbandje gekocht met sterretjes en glittertjes erop en ik heb ook een nieuwe hello kitty tas gekocht voor bij mijn tassenverzameling
|
Citaat:
|
* Donkerbeige ribpantalon Dockers (D5)
* Lichtbeige ribpantalon TH * Ruit overhemd Esprit //* CD * Zeepletter * Speculaaspop * Kelkbloem (soort roos idee, maar dan anders :D ) (cadeautjes voor verjaardag vriendin) * Pistolet Ham/Kaas op station * 2 rollen gaffatape om morgen kabels af te plakken tijdens optredens |
een heel vet mutsje (zonder omslag). met aan de onderkant een donkerblauwe rand met witte sterren er in en daarboven dikke lijnen van rood-blauw. gekocht op het waterlooplein
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgende keer zeg ik wel wat. |
hele dunne glanspanty's [zwart]
poederzooi cadeautje |
-Elle
-yoghurtgums -chocolade -tweed tasje bij de h&m -ondergoed bij de h&m -shirtje bij de h&m -sigaretten -elastiekjes bij de h&m -lunch in een cafeetje -retourtje amsterdam |
wat hebben hoeren nou met kaassoufles te maken
|
Citaat:
:D |
Weer nagellak... omg wat een tutje ben ik ook..
Witte nail tip whitener En een zwarte gladde beha. Oh en verder nog twee croissantjes toast, twee jus'tjes en twee tompouchen |
*Een zwart shirtje met v hals.. die ik alweer in de prullenbak heb gegooid overigens :|
*2 glanspanties van de Hema.. die allebeu na 1 x dragen ook in de prullenbak kunnen |
een neplippierc :D
...waarmee ik niet kan lachen :( |
- kipcorn
- kroket - wit bolletje - croissant-ham-kaas - viermaal koffie - pakje Davidoff Classis - aanstekertje Djeep |
Citaat:
|
LP, band on the run van mc Cartney and the Wings en boodschapdingen, niet de moeite van het vermelden waard.
|
turkse glitter shawl-rok..very pretty :)
Ow en 3 jaya the cat kaartjes geruitte pantys |
Alweer schoenen :o
Puntige zwarte leren laarsjes met heel klein stillettohakje, met soort sportstreep (rood-wit-blauw, dunne streep) over de gehele lengte, van Invito (kijk maar bij de Invito en je ziet ze staan :p ) Verder sigaretten (Luckies) en broodje in de stad... |
pakje drum halfzwaar, pompelmoentje ofzo.. zak aardappelschijfjes.. en een pak pepermunt
ik heb geen zin om te koken eigenlijk.. gelukkig is er bier |
- Nagellak remover
- Oogmake-up remover - Flesje Dr. Pepper - Starstyle |
- Cosmopolitan (y)
|
- galajurk: zwart, strapless, strak lijfje, rechte rok, achter split tot ong. kniehoogte.
- gebreid vest - rood shirtje met lange mouwen voor onder vest - blauwe/paarsig sporthempje - cosmopolitan - elle - videofilm Studio 54 |
Zilveren oorbellen met een roze diamantje erin. Van mama gekregen :).
|
Mag ik hier met gepaste trots mijn vette 9 voor Nederlands 60% schoolexamen even vermelden. :D
En zilveren oorbelletjes, beetje Mexx-style, heel leuk. (ben eindelijk van die verschrikkelijke zweerknopjes af na 6 weken :)) |
Citaat:
|
daarnet lege cd's besteld (Taiyo Yuden Spindel 80m 48 X (100st)) :)
|
Citaat:
|
een tasje met allerlei troep en gratis peperemunt van verschillende opledingen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |