Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Het grote DBZ-topic! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=327093)

Bluesummers 30-10-2002 18:48

Citaat:

D@mien schreef:
Kami wordt in de japse versie wel vertaald als God...zijn 'functie' is God of the earth...
Guardian :) hij word weer 'gecontroleerd' door de kais, die elk een gedeelte van het universum hebben om op te passen(oost, west, noord of zuid) :)

DaaF 30-10-2002 21:47

Goku Super Saiyan 3 op Yorin! (y)

D@mien 30-10-2002 21:51

Citaat:

DaaF schreef:
Goku Super Saiyan 3 op Yorin! (y)
Al hebben ze helaas 2 minuten uit zn transformatie geknipt...zonde...

SS2Gohan 30-10-2002 22:26

2 maar, volgens mij wel iets meer, eerder 3 ofzo

D@mien 30-10-2002 22:49

Citaat:

SS2Gohan schreef:
2 maar, volgens mij wel iets meer, eerder 3 ofzo
Kan ook....veel te veel iig...hoe zullen ze et morgen oplossen....eruitknippen kan niet....dan mis je een plottwist..

Vash! 31-10-2002 11:01

hmmz... weer alles gemist... :(

zeker niet die rewind vergeten zaterdag :D
hoe laat begintie? Zet ik me wekker wel :o

AirRaid 31-10-2002 14:04

Citaat:

Vash! schreef:
hmmz... weer alles gemist... :(

zeker niet die rewind vergeten zaterdag :D
hoe laat begintie? Zet ik me wekker wel :o

eigenlijk om 11.00 :)
maar at cindy's loopt altijd uit :mad:
begint dan meestal om 11.15 :)

Rufus Lee 01-11-2002 11:20

Citaat:

D@mien schreef:
Kan ook....veel te veel iig...hoe zullen ze et morgen oplossen....eruitknippen kan niet....dan mis je een plottwist..
ach, dat scheelt weer heel veel geschreeuw :)

soms moet je ook es dingen van de positieve kant bekijken, stelletje negatievelingen ;) :p

Martjin 02-11-2002 11:47

Citaat:

Rufus Lee schreef:
ach, dat scheelt weer heel veel geschreeuw :)

:P

Zit vegeta niet gewoon in buu ofsow?

en die buu is komisch :P

CraigDavid 02-11-2002 13:08

ze hebben niet alleen 3 minuten eruit geknipt maar ook het muziekstukje
toen ik het vandaag keek, was er helemaal niets aan. de versie van funimation met het muziekstukje is een van me fav afleveringen.

ocean weet echt hoe ze dbz moet verneuken.

CraigDavid 02-11-2002 13:14

Citaat:

/\/\4®téñZ schreef:
:P

Zit vegeta niet gewoon in buu ofsow?

en die buu is komisch :P

met funimation is buu komisch, met ocean is buu irritant

Quintiano 02-11-2002 18:05

Citaat:

Bluesummers schreef:
Guardian :) hij word weer 'gecontroleerd' door de kais, die elk een gedeelte van het universum hebben om op te passen(oost, west, noord of zuid) :)
En dan heb je nog een Supreme Kai (met hulpje Kibito) en een über-Kai (ben z'n titel vergeten, die ouwe grijsaard die met gettoblasters loopt).

Martjin 02-11-2002 18:18

Citaat:

CraigDavid schreef:
met funimation is buu komisch, met ocean is buu irritant
en wat is dat hierow in nederland?

Morridin 02-11-2002 18:26

Ocean natuurlijk.
Nederland krijgt altijd rommel. :mad:

Vash! 02-11-2002 20:24

Citaat:

Dobermann schreef:
En dan heb je nog een Supreme Kai (met hulpje Kibito) en een über-Kai (ben z'n titel vergeten, die ouwe grijsaard die met gettoblasters loopt).
De Grand-Kai, die ouwe baard, die is van otherworld, die is boven de 4 kais, maar onder de supreme toch? Daar had goku naar de cell-saga nog tegen die andere groene kikker gevochten op dat toernooi, oja pikkon heette die. De hogere supreme kai(s en hulpjes oid?? )wonen op die heilige planeet waar gohan nu aan het trainen is. Daar was eigenlijk ook de Grandkai niet toegestaan, dus Gohan mocht er eigenlijk helemaal niet komen. Daarom kreeg hij die andere kleren aan , dat hij er nog wel netjes bij liep. Maar goku loopt er later wel in gescheurde kleren :D

niceman1984 02-11-2002 20:52

DBZ is cool (y)

D@mien 03-11-2002 02:37

Citaat:

CraigDavid schreef:
ze hebben niet alleen 3 minuten eruit geknipt maar ook het muziekstukje
toen ik het vandaag keek, was er helemaal niets aan. de versie van funimation met het muziekstukje is een van me fav afleveringen.

ocean weet echt hoe ze dbz moet verneuken.

De muziek van de Buu saga staat op de nieuwste CD van Faulconer: 'Buu - The Majin sagas'
Et nummer die jij bedoelt zal wel zijn: 'The level beyond ascended' werkelijk een geniaal nummer....als ik et hoor, voel ik mn haar groeien :d

Martjin 03-11-2002 08:05

gogeta ziet er wel tof uti:)

maar wat is nou het hoogste SS of powerlevel in

DBgt = ?
DBZ = ?
DB = ?
DBam(ofsowiets??) = ?

Vash! 03-11-2002 08:38

Citaat:

/\/\4®téñZ schreef:

DBam(ofsowiets??) = ?

die bestaat niet :p

Citaat:

/\/\4®téñZ schreef:

DBgt = ?
DBZ = ?
DB = ?

!&!&!&!&!&!-----SPOILER-----!&!&!&!&!&!

GT= 4, en een fusie van goku en vegeta is gogeta 2 oid, vage kop met rood haar
DBZ= weet ik ut, een super Vegeto misschien?
DB= Goku, ongeblondeerd

!&!&!&!&!&!-----SPOILER-----!&!&!&!&!&!

Martjin 03-11-2002 08:45

hoe heet het vervolg op DBgt dan?

Baron Sengir 03-11-2002 11:31

Citaat:

/\/\4®téñZ schreef:

DBgt = ?
DBZ = ?
DB = ?

GT==>SSJ4 Gogeta
DBZ==> SSJ2 Vegetto
DB==>Goku als Oozaru (er is geen SSJ :o)

Citaat:

/\/\4®téñZ schreef:
hoe heet het vervolg op DBgt dan?
Is er niet.
Je hebt wel DBAF en DBV, maar dat zijn verhaaltjes/plaatjes verzonnen door fans. Een officieel vervolg zal ook niet komen.

Morridin 03-11-2002 11:33

Ik zag net de reclame: De fusion sage komt meteen achter deze aan!

CraigDavid 03-11-2002 13:27

Citaat:

Baron Sengir schreef:
Is er niet.
Je hebt wel DBAF en DBV, maar dat zijn verhaaltjes/plaatjes verzonnen door fans. Een officieel vervolg zal ook niet komen.

dat is maar goed ook, je moet een verhaal niet teveel uitmelken

D@mien 03-11-2002 15:40

Citaat:

Morridin schreef:

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
for the love of god noooooooooooooooooooooooooooo!!!!!

Ik wil dat de FUN eerst klaar is!!!

Vash! 03-11-2002 18:06

Citaat:

Baron Sengir schreef:

DB==>Goku als Oozaru (er is geen SSJ :o)

:o Hoe kon ik dat nou vergeten.... :o

Citaat:

D@mien schreef:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
for the love of god noooooooooooooooooooooooooooo!!!!!

Ik wil dat de FUN eerst klaar is!!!

Dan kijk je toch niet naar de tv :p :D

Ieke 03-11-2002 18:16

Citaat:

Morridin schreef:
(y)

Vash! 03-11-2002 18:23

Tot hoever loopt de Fusion saga dan?

(probeer niet te spoilen asjeblief want kep nog niet alles gezien :) hmmz da wordt moeilijk dan, ehm, tot welke ep dan misschien?)

D@mien 03-11-2002 18:54

Citaat:

Vash! schreef:
Tot hoever loopt de Fusion saga dan?

(probeer niet te spoilen asjeblief want kep nog niet alles gezien :) hmmz da wordt moeilijk dan, ehm, tot welke ep dan misschien?)

Fusion Saga loopt tot 260

niceman1984 04-11-2002 09:03

hopuh dat ze tot het einde van dbz gaan uitzenden dat zal cool waezen

Vash! 04-11-2002 12:29

Is there life after Dragonball Z?

Cartoon Network heeft nu met Dragonball Z een rage losgelaten op Nederland, of op heel Europa, maar wat doen ze als hun sterserie Dragonball Z is afgelopen? Denk je dat ze misschien Trigun of een andere serie gaan kopen, of zal zodra iedereen de hele serie gezien heeft het weer allemaal een beetje inzakken. De echte fans van manga zullen wel braaf blijven dvdtjes kopen of whatever, maar de meeste mensen zien het toch via CN. Of is hier misscien al iets over bekend bij iemand? En wanneer denk je dat CN de laatste ep uitzend?

D@mien 04-11-2002 14:13

Citaat:

Vash! schreef:
Is there life after Dragonball Z?

Cartoon Network heeft nu met Dragonball Z een rage losgelaten op Nederland, of op heel Europa, maar wat doen ze als hun sterserie Dragonball Z is afgelopen? Denk je dat ze misschien Trigun of een andere serie gaan kopen, of zal zodra iedereen de hele serie gezien heeft het weer allemaal een beetje inzakken. De echte fans van manga zullen wel braaf blijven dvdtjes kopen of whatever, maar de meeste mensen zien het toch via CN. Of is hier misscien al iets over bekend bij iemand? En wanneer denk je dat CN de laatste ep uitzend?

Ik denk niet dat ze Trigun of een andere Anime gaan kopen...omdat ze veelal te hard zijn, en niet geschikt voor de gemiddelde kinderziel...want ja, dat is ook de reden dan CN de Ocean DBZ heeft. (kkamme nl niet voorstellen dat ze em voor een andere reden kopen) Omdat et laat in de middag komt, en ondehand DBZ de reputatie heeft van kinderserie, wat overigens aboluut niet klopt, maar in Ocean begrippen wel...
En Trigun is niet gedubbed..God behoede de dag dat ze dat gaan doen..en andere anime is ook te bloederig of geweldadig....m.a.w. een Anime komt niet tot zijn recht op CN..

D@mien 04-11-2002 16:06

WTFG? Nu hebben ze ineens de aftitleling van de FUN....en ze vermelden et zelfs! Alle VA's van de FUN worden genoemd, terwijl et Ocean is!! Is dit een stille hint voor volgende week? (Fusion Saga)

Martjin 04-11-2002 16:19

Citaat:

D@mien schreef:
WTFG? Nu hebben ze ineens de aftitleling van de FUN....en ze vermelden et zelfs! Alle VA's van de FUN worden genoemd, terwijl et Ocean is!! Is dit een stille hint voor volgende week? (Fusion Saga)
ik denk het :p

Ieke 04-11-2002 17:09

Citaat:

D@mien schreef:
Misschien. Laten we het dan maar hopen aangezien jij zegt dat die van funimation beter is. Het lijkt me zeker vreemt dat als ze altijd de Ocean versie uitzenden ineens een aftiteling van die van funimation te hebben. Lijkt me alleen kunnen als je een aantal funimation afleveringen hebt.

Morridin 04-11-2002 18:12

Volgens mij hadden ze voordat de celgames begonnen ook al die aftiteling hoor. Misschien hebben ze ff fun uitgezonden? Weet nog wel dat bij de cel games opeens de stemmen heel vaag waren.

Silent Enigma 04-11-2002 18:30

Citaat:

D@mien schreef:
Is dit een stille hint voor volgende week? (Fusion Saga)
laten we hopen :o

Ou 04-11-2002 20:05

Ik zit stilletjes te bidden... Nou ja, stilletjes.... :o

Bluesummers 04-11-2002 21:23

Citaat:

D@mien schreef:
Ik denk niet dat ze Trigun of een andere Anime gaan kopen...omdat ze veelal te hard zijn, en niet geschikt voor de gemiddelde kinderziel...want ja, dat is ook de reden dan CN de Ocean DBZ heeft. (kkamme nl niet voorstellen dat ze em voor een andere reden kopen) Omdat et laat in de middag komt, en ondehand DBZ de reputatie heeft van kinderserie, wat overigens aboluut niet klopt, maar in Ocean begrippen wel...
En Trigun is niet gedubbed..God behoede de dag dat ze dat gaan doen..en andere anime is ook te bloederig of geweldadig....m.a.w. een Anime komt niet tot zijn recht op CN..

*bid* niet trigun, niet trigun.. die anime is veel te goed om door kinderzieltjes verpest te worden.. :(

Ieke 05-11-2002 07:45

Citaat:

Morridin schreef:
Volgens mij hadden ze voordat de celgames begonnen ook al die aftiteling hoor. Misschien hebben ze ff fun uitgezonden? Weet nog wel dat bij de cel games opeens de stemmen heel vaag waren.
Lees:

Citaat:

D@mien schreef:
De voortiteling was van Ocean. *heeft nu besteft dat ze wel eens een aflevering van FUN heeft gezien op CN*

Vash! 05-11-2002 14:32

Citaat:

ieke schreef:
*heeft nu besteft dat ze wel eens een aflevering van FUN heeft gezien op CN*
In het begin was op CN alleen maar funimation, als ik mij dit goed herinner. Bij de Fieza saga veranderde ook wel vaker dan 1 keer de stemmen.

Citaat:

D@mien schreef:
Helaas, tis wel zo. Er is wel een dub van Trigun :(. Ik heb nooit een hele aflevering gezien, maar in een trigunclip van Goldfinger - Superman wordt op het eind een stukje gesproken, en het lijkt me sterk dat dat is ingesproken door de makers van die clip.

D@mien 05-11-2002 16:08

Citaat:

Vash! schreef:
In het begin was op CN alleen maar funimation, als ik mij dit goed herinner. Bij de Fieza saga veranderde ook wel vaker dan 1 keer de stemmen.

in episode 108 begon Ocean, en voor ep 053 was et Pioneer...daarna FUN...

btw: De Fusion saga is van de FUN!!!

Baron Sengir 05-11-2002 18:45

Ik kan nie w88 op de Kid Buu saga...zou eind november toch op DVD komen?

*Baron Sengir, die nu de saga in baggerkwaliteit aan het kijken is*

D@mien 05-11-2002 22:46

Citaat:

Baron Sengir schreef:
Ik kan nie w88 op de Kid Buu saga...zou eind november toch op DVD komen?
Niet in zn geheel...een stuk of 7 eps..de rest komt gloofik begin December..

Silent Enigma 05-11-2002 23:23

Citaat:

D@mien schreef:

btw: De Fusion saga is van de FUN!!!

hoihoi! :cool:

Menahem 06-11-2002 13:44

Zul je zien, na de fusion saga beginnen ze weer lekker vanaf het begin (n)

Met een beetje mazzel gaan zenden dragonball uitzenden, das echt grappig :D

SS2Gohan 06-11-2002 16:00

Das mooi om te weten dat vanaf vrijdag de FUNI weer komt

Maar damn, wat is de stem van Gotenks verneukt :eek: :mad:

D@mien 06-11-2002 16:02

Citaat:

SS2Gohan schreef:

jup....

Vash! 06-11-2002 18:46

Citaat:

SS2Gohan schreef:

kep ut nog nie gezien. :( issie wel dubbel iig?

Martjin 06-11-2002 18:57

Citaat:

SS2Gohan schreef:

jahhhh...dies echt superergheelvetDOM...stjoepid...

Martjin 06-11-2002 18:58

Citaat:

Vash! schreef:
kep ut nog nie gezien. :( issie wel dubbel iig?
jah een computer dubbele stem..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.