![]() |
Citaat:
|
Goku Super Saiyan 3 op Yorin! (y)
|
Citaat:
|
2 maar, volgens mij wel iets meer, eerder 3 ofzo
|
Citaat:
|
hmmz... weer alles gemist... :(
zeker niet die rewind vergeten zaterdag :D hoe laat begintie? Zet ik me wekker wel :o |
Citaat:
eigenlijk om 11.00 :) maar at cindy's loopt altijd uit :mad: begint dan meestal om 11.15 :) |
Citaat:
soms moet je ook es dingen van de positieve kant bekijken, stelletje negatievelingen ;) :p |
Citaat:
Zit vegeta niet gewoon in buu ofsow? en die buu is komisch :P |
ze hebben niet alleen 3 minuten eruit geknipt maar ook het muziekstukje
toen ik het vandaag keek, was er helemaal niets aan. de versie van funimation met het muziekstukje is een van me fav afleveringen. ocean weet echt hoe ze dbz moet verneuken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ocean natuurlijk.
Nederland krijgt altijd rommel. :mad: |
Citaat:
|
DBZ is cool (y)
|
Citaat:
Et nummer die jij bedoelt zal wel zijn: 'The level beyond ascended' werkelijk een geniaal nummer....als ik et hoor, voel ik mn haar groeien :d |
gogeta ziet er wel tof uti:)
maar wat is nou het hoogste SS of powerlevel in DBgt = ? DBZ = ? DB = ? DBam(ofsowiets??) = ? |
Citaat:
Citaat:
GT= 4, en een fusie van goku en vegeta is gogeta 2 oid, vage kop met rood haar DBZ= weet ik ut, een super Vegeto misschien? DB= Goku, ongeblondeerd !&!&!&!&!&!-----SPOILER-----!&!&!&!&!&! |
hoe heet het vervolg op DBgt dan?
|
Citaat:
DBZ==> SSJ2 Vegetto DB==>Goku als Oozaru (er is geen SSJ :o) Citaat:
Je hebt wel DBAF en DBV, maar dat zijn verhaaltjes/plaatjes verzonnen door fans. Een officieel vervolg zal ook niet komen. |
Ik zag net de reclame: De fusion sage komt meteen achter deze aan!
|
Citaat:
|
Citaat:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! for the love of god noooooooooooooooooooooooooooo!!!!! Ik wil dat de FUN eerst klaar is!!! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Tot hoever loopt de Fusion saga dan?
(probeer niet te spoilen asjeblief want kep nog niet alles gezien :) hmmz da wordt moeilijk dan, ehm, tot welke ep dan misschien?) |
Citaat:
|
hopuh dat ze tot het einde van dbz gaan uitzenden dat zal cool waezen
|
Is there life after Dragonball Z?
Cartoon Network heeft nu met Dragonball Z een rage losgelaten op Nederland, of op heel Europa, maar wat doen ze als hun sterserie Dragonball Z is afgelopen? Denk je dat ze misschien Trigun of een andere serie gaan kopen, of zal zodra iedereen de hele serie gezien heeft het weer allemaal een beetje inzakken. De echte fans van manga zullen wel braaf blijven dvdtjes kopen of whatever, maar de meeste mensen zien het toch via CN. Of is hier misscien al iets over bekend bij iemand? En wanneer denk je dat CN de laatste ep uitzend? |
Citaat:
En Trigun is niet gedubbed..God behoede de dag dat ze dat gaan doen..en andere anime is ook te bloederig of geweldadig....m.a.w. een Anime komt niet tot zijn recht op CN.. |
WTFG? Nu hebben ze ineens de aftitleling van de FUN....en ze vermelden et zelfs! Alle VA's van de FUN worden genoemd, terwijl et Ocean is!! Is dit een stille hint voor volgende week? (Fusion Saga)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij hadden ze voordat de celgames begonnen ook al die aftiteling hoor. Misschien hebben ze ff fun uitgezonden? Weet nog wel dat bij de cel games opeens de stemmen heel vaag waren.
|
Citaat:
|
Ik zit stilletjes te bidden... Nou ja, stilletjes.... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
btw: De Fusion saga is van de FUN!!! |
Ik kan nie w88 op de Kid Buu saga...zou eind november toch op DVD komen?
*Baron Sengir, die nu de saga in baggerkwaliteit aan het kijken is* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zul je zien, na de fusion saga beginnen ze weer lekker vanaf het begin (n)
Met een beetje mazzel gaan zenden dragonball uitzenden, das echt grappig :D |
Das mooi om te weten dat vanaf vrijdag de FUNI weer komt
Maar damn, wat is de stem van Gotenks verneukt :eek: :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43. |