![]() |
Citaat:
|
Nu:
-spijkerbroek -slobbertrui -zwarte sokken Straks: -kort rokje -kort truitje |
Citaat:
neeej.. ik ben altijd heel eerlijk... :rolleyes: egt hoor... |
Een oud werkershemd van mijn pa.
Onderbroek en versleten, losse jeans. Dikke sokken en mijn bril omdat ik geen zin heb om mijn lenzen in te steken. :) Lazy day... mss dat ik me wel eens ga omkleden straks :) |
mijkn kleren van mijn werk = kruitvat broek plus trui :) Was al om 17:00 klaar, maar ja, eten, mail checken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Witte broek (beetje wijd model) Bellerose
Donkerblauwe polo Gardeur Beige/donkerroze/wit geruite v-hals trui Benetton |
Diesel broek, gsus truitje, gsus vest ennu zwarte laarzen
|
Felroze legging (van pantystof) van de H&M
Felroze riem van de H&M Zwate Betty Boop Kniekousen van de H&M Zwarte panty met figuurtjes van de H&M Zwarte simpele truitje met driekwartsmouwen van de H&M(divided) Zwarte tas van Esprit Zwarte Vest van de H&M (Divided) Spijkerrokje van Evisu Haar in een staartje met een schuine pony en felroze elastiekjes en een schuifspeltje. :) |
standaard ondergoedzooi, zwart / sokken
groene broek met regenboogstreep aan de zijkant en pijpen die aan te snoeren zijn van cars zwarte beenwarmers eronder (pijpen dus wat hoger) donkerrood vestje met lange mouwen en grijze streep aan de zijkant (duidelijk idd) haar in n staartje, make-up, sieraden |
boxer, nachtjapon
|
dit replay jasje (heb ik vandaag nieuw gekocht) die lange naast me is een sukkel
http://www.webdeveloping.nl/upload/?7504046725 |
Citaat:
|
blauwe 70´s ribbroek
zwart shirtje van dreadlock pussy met grijze mouwen sokken zwart ondergoed 2 staartjes in mn haar donkergrijze en lichtblauwe oogschaduw zwarte eyeliner en mascara geen sieraden |
rood-roze-geel-oranje Snoopy hempje en string
witte BH zwarte sokken roze Allstars zwarte wijde broek paars vestje roze zweetbandje hoop roze, paarse, rode, witte ,zilveren, zwarte armbandjes in allerlei vormen en maten om de andere pols zwarte eyeliner bruine cremeoogschaduw haar in vaag knotje straks feessie van jarig vriendinnetje:) |
witte polo (Lacoste)
roze badjas (Benneton) wit broekje (H&M) |
Geruite pyjamabroek (H&M)
Wit shirtje (More&More) Sloffen (Ikea) |
Citaat:
|
Citaat:
zwarte levi's 501 smashing pumpkins tshirt dvs getz |
Citaat:
|
Haha birthmark is zeker die rechter?
|
camouflageprint-shirtje met brede hals en gele tekst op de achterkant
knalroze vestje wijde legergroene broek met veel vakjes hello kitty sokken roze pantoffels zwart/grijs ondergoed en m'n haar zit verschrikkelijk en ik zie er niet uit |
Citaat:
|
voor het ogenblik zit ik nog in mijn pyjama.
|
Chloogebleekte broek van chief, witte blouse van cool cat, jasje van esprit, rooie umbro's.
|
wit-lichtblauw gestreepte blouse hilfiger
witte longsleeve polo rl oude spijkerbroek diesel oranje sokken hoezo zondag! |
Citaat:
|
witte boxer
wit met grijze strepen adidas trainingsbroek zwart h&m tshirtje lekker zondags ja |
Citaat:
Nuck heeft hem ook al aan, en ik ook :D Verder een rood riempje, rode trui even los omgeslagen en een oude spijkerbroek. En ik ben weer unbanned :p |
shirtje met poppetjes van gsus
dieselbroek rabox van 2003 allstar-die-heeft-iedereen-kleur-beige of zo en een ketting aan me broek heel saai in de mediatheek... zucht :( |
en dat klote-evisu-tekentje laat los van me jasje.. what tha fuckkk.
|
Citaat:
|
adidas gympen
regenboogkousen zwarte 3kwartbroek grijs topje met gekleurd printje zwart capuchonvest met kleine spikes |
diesel schoentjes
diesl broek replay vest (daaronder Energie shirtje) en kleine sokjes |
pyama (roze kort broekje+wit shirtje) en grote grijze capuchontrui erover heen... vroeg opgestaan om nog te leren (goed zo esmée, je hebt ook pas over 5 uur examen :rolleyes: )
|
wijde zwarte ribbroek
zwart millencolin shirtje zwarte sokken etc en een hele grote tijgerhanddoek... khad t koud |
blauwe strakke wijduitlopende ribbroek
zwart truitje met lange mouwen rood met grijs vest sokken kisten zwart met paarse bh & string in dezelfde kleuren ring met een elf ring met een vlinder ring met een edelsteen horloge zilveren armbandje lintje met kattenbelletje kettinkje met een sterretje kettinkje met dp-plectrum 2 staartjes in mn haar donkergrijze oogschaduw zwarte eye-liner zwarte mascara |
lichtblauwe polo,
blauwe spijkerbroek, beige sokken , grijze onderbroek. |
kort spijkerjurkje met rode dunne bandje en een rode R (Replay)
rode teenslippers (Etos) groen met gele brasil string (Zara) |
witte spijkerbroek met iets uitlopende pijpen en verticale 'naden' Replay (nieuw nieuw :p)
roze hemdje H&M roze polo Hilfiger bootschoentjes Haar rommelig in een knotje gepropt, roze kralenketting om, zilveren slavenarmband en zilveren horloge Esprit. Geurtje Allure. |
Uhm nou heel simpel een donkere spijkerbroek van image en een rood shirtje zonder mouwen met n zwart vestje er overheen. Dan nog een zwarte korte jas en venic schoenen met roze sokjes er onder.
|
zwart hemdje
zwarte pantalonbroek beige omslagvestje |
blauw spaghettiband truitje
vaal spijkerrokje met witte sterren *warm heeft* Ow en 60 nepdreads, wat ook niet echt veel verkoeling brengt, integendeel zelfs *puf* |
lange wijde grijze wollen rok (veel te warm)
Zwart truitje |
-zwarte plooirok
-rood/geelgestreepte voetbalsokken -wit/roodgestreept hempje |
zwart/rode broek
zwart/paars truitje |
zwart mouwloos truitje
donkerblauwe spijkerrok roze-zwart gestreepte kniekousen zwarte laarzen die ik ga vervangen voor roze allstars roze zweetbandje zwarte-witte-gele en roze armbandjes in allerlei vormen roze ondergoed jammer genoeg niet rood meer haar in los knotje mascara |
osiris --> grijs
driekwartbroek (lichtlegergroenig) rooie riem spaggethishirtje (beetje antrassiet met wit/blauw iets) was het alweer |
vans
trainingsbroek (grindcore stylo ;)) sky came falling shirtje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |